1. leht 3-st
M: UUS TURBO K31
Postitatud: 15.08.2005 10:08
Postitas RICE BURNER
SELLE TÕSISE KÕRVITSA HIND OLEKS VAID 10000 EEKI-I
Täpsema info saamiseks PS.
Postitatud: 23.08.2005 16:13
Postitas RICE BURNER
Postitatud: 25.08.2005 8:12
Postitas EQeddy
Mitu bar'i asi välja pumpab....kas 3.0 150kw paneb laulma see turbo......
Postitatud: 25.08.2005 11:38
Postitas RICE BURNER
Ilmselt 3,0 + mootorile see turbo kõige paremini sobibki.
Postitatud: 25.08.2005 14:03
Postitas Samvel
Max. flow rate 0.58 kg/s
Postitatud: 28.08.2005 12:37
Postitas EQeddy
Ag sul on nagu ylejänud asjad selle turbo jaox olemas ve....need vidinad mis selle kõrvitsa ja mootori õieti laulma paneb.....ve on sul ainult kõrvits
Postitatud: 28.08.2005 19:30
Postitas iff2
Tahaks rohkem inffi selle turbo kohta. Kas tal lag liiga suureks ei lähe 2,5 mootoril?Kas tegemist kuullaager turboga? Palju ta umbes HP välja puhub? Saaks äkki mõne lingi ka siia tutvustuseks

Postitatud: 29.08.2005 8:37
Postitas Samvel
õhutootlikus annab mingi umbkaudse aimuse millega tegu. 0.58kg/sek ~ 1.276 lbs/sek ~ 76.5 lbs/min (Garretti kasutatavates mõõtühikutes)
Jämedalt 1lbs/min toodab bensiinimootoril 9.5-10.5hj ->726-803hj
Isiklikult alla 3liitrisele mootorile seda ei soovitaks. Flow mape ja muid specse tahaks isegi näha/teada, kui neid oleks ainult kuskilt võtta.
Postitatud: 31.08.2005 11:29
Postitas RICE BURNER

9000-
Postitatud: 31.08.2005 14:03
Postitas Raceboy
KKK turbotele olen mina saanud kätte vaid K27 mapid, teisi KKK (nüüd Borg-Warner) ei avalda. On võimalik siiski tutvuse kaudu leida.
Teine variant. On olemas USAs mees nimega James Bufkin, kes on ekspert KKK turbote alal, tema on teinud kogemuste põhjal nn vastavuse tabeli Garretti turbotega. Need pole 100% kattuvad, aga enamasti 90% ulatuses, et üldpildi kätte saaks. Mõni aeg tagasi oli väike kokkuvõttev taoline tabel üleval motorgeek-i foorumis.
Postitatud: 01.09.2005 13:33
Postitas Samvel
ma olen ise näinud ka K-16/24/26, kuskil netis need isegi üleval olnud. Suuremate pumpade kohta jällegi tühjus.
Mõned päevad tagasi muidu helistas meie partner otse Holseti tehasesse, et küsida konkreetse turbo specse. Sellepeale aga vastati - this is confidential information, sorry
Samas Holset ja KKK on väga head ja töökindlad turbod (Holseti kohta öeldakse - bullet proof), lihtsalt nad ei üritagi performance turbode turu suunal tegutseda
Postitatud: 09.09.2005 2:01
Postitas crisp
2,5 bmw'le sobib kah? k26 jääb väikseks....

Postitatud: 09.09.2005 9:08
Postitas leg200
Hunnik erinevaid kaarte on siin väljas:
http://not2fast.com/turbo/maps/all.html
Postitatud: 19.09.2005 10:41
Postitas Joel
Kas ma saan õigesti aru, et selle K31 õhutootlikkus on ca 2x suurem kui Garrett GT40 turbol? Kui teda aga võrrelda Holset HX50'ga, kuidas siis seis jääks? Kas on aimu missugune tuleks K31 turbolävi ca 3.5-liitrise mootori puhul (single turbo V8 settingus)?
Postitatud: 19.09.2005 12:54
Postitas Samvel
päris kahekordne flowrate nüüd kindlasti ei ole. GT40R flowmap:
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt40r.htm
Nagu juba eelnevalt rääkisin, pole kahjuks K-31 flowmapi. Ei ole sellest lähtuvalt ka aimu millise PrR juures see 0.58kg/s (76lbs/min) tuleb. GT40R compressori maxflow paistab olevat 70lbs kanti, muidugi efektiivsus selles kohas on väga madal. Kuidas aga KKK oma max flowrate`i annab ei tea, seega mingeid järeldusi sobivuse kohta võid ise üritada teha
Sisetunde järgi võiks siiski öelda, et V8 ja 3.5 juba keerutaks kuuma tiivikut päris edukalt ning tootlikust paistab piisavalt ilmselt olema
