M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus

Postitus Postitas xjan »

Et siis selline vile on üle:

kasutatud, kuid läbinud kapremondi. Ehitatud ringi T3-st (paigaldatud T4 tiivik+koda treitud). Ammu juba vedeleb ja ei mäleta täpseid andmeid, see on meelest et väljalaske koda on suurim mis T3le saab

Turbote otsimine, mitmest kokku ehitamine+remont ja tasakaalustamine läks maksma umbes 6000 krooni, sama raha võiks eeldusel selle eest ka küsida.

kui kellelgi vaja, siis pakkuge hind ja vaatame edasi.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

võiksid öelda umbes mis mootorimahule sobib

kas 1,8 piisab :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mis mootori otsas see turbo enne oli ? Millal ta vaakumist väljus ja max boosti saavutas ? Palju enamvähem võimsus oli ? Tutikas Garret T3/T04E oli vast 660 doltsi, suudab puhuda umb 350hj ja alumine ots pidi ka hea olema ! Paneb mõtlema küll see turbo mis sa müüd... kui nüüd aint veits infi ka saaks selle kohta.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Peale ümberehitust ei ole see turbo auto peal käinud. Mõeldud oli kasutamiseks 2,5 liitrise BMW mootoriga. Peaks sobima 2-3 liitristele autodele. Õige suurusega mootoril kasutades on väike viive. Suurem ja võimsam, kui Audi RS2 turbo.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

täpselt, asi on kokkuehitatud ja valmis, kordagi kasutamata. Kuna tehtud hübriid, siis mingit map-i ei oska anda sellele, veel vähem rääkida, millal puhuma hakkab - kõik sõltub paljuski mootori kubatuurist ja ka iga mootori iseärasustest.

Mootor millele paigaldada võiks olla ca. 1,8-2.5L. 350-400 jõudu peaks puhuma ilusti välja (see on samas nii suhteline), Tänu suuremale tiivikule puhub sama rõhu juures jahedamat õhku, lisaks T3/T4 edumeelsus puhtalt selles, et turbo läheb väiksema pöörde pealt käima. Julgeks pakkuda, et laeb ette ca. 1,5bar rõhku 2.0 mootoril umbes 2500-3000 pöörde pealt

hetkel aasta lõpuga väga palju sebimist (eks vast kõigil), jaanuaris tarin ta muu kola seast välja ja siis võin täpsemalt lugeda koodid ja mõõta tiivkud, teha pilte jms.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kui kogu eelnev jutt ka tõele vastab siis oleks võibolla täitsa huvi. Seda küll kevade poole, muidu on turbo vahetus tuleva aasta plaanis küll.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

kas välisele või sisesele WG ?
kus tehtud remont, tasakaalustamine?
saan nii aru, et külm pool on T4 tiivikuga ja ületreitud T3 kojaga?
mis turbdodest (mis autodelt turbod pärinesid) kokku lapatud, äkki sedapidi leiaks mingid flowmapid...
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

algselt sisesele wg-le, tagumise kaane vahetamisega flansi vastu saab teda siis muuta välise wg-ga kasutatavaks.

proovin leida infot, mis ta algselt oli... kuskil on mul pildid ja värgid..
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Algselt siis Nissanilt pärit Garrett T3, exhaust side AR 0.63, rohkem infi hetkel ei leidnud. Kui ma õigesti mäletan, sai vahetatud välja ka keskosa, turbiini koda jäi samaks aga treiti ümber T4 ratta jaoks. Tööd tehti Kavoris.

Siuke nägi ta välja kui ma selle ostsin, enne ümberehitusi:

Pilt

Pilt
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Turbo alles :?:
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mis nissanilt pärit oli?

Kas 200sx kolle ja downpipe otsa sobib?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Kahtlustan, et oli algselt pärit 300zx-lt või mis see vana mudel oligi.... Alles, uuel aastal tegeleme, ok?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ise kahtlustan et skyline :?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Nii et sellel turbol vesijahutus puudub :? Kahtlane

Kas algselt käis vesi ka läbi. T3 peaks ju vesijahutus olema :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

zoom, teema pealkirjas on ju kirjas juba, vesi- õlijahutus..
Vasta