M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus
M: T3/T4 turbo, garrett, vesi+õlijahutus
Et siis selline vile on üle:
kasutatud, kuid läbinud kapremondi. Ehitatud ringi T3-st (paigaldatud T4 tiivik+koda treitud). Ammu juba vedeleb ja ei mäleta täpseid andmeid, see on meelest et väljalaske koda on suurim mis T3le saab
Turbote otsimine, mitmest kokku ehitamine+remont ja tasakaalustamine läks maksma umbes 6000 krooni, sama raha võiks eeldusel selle eest ka küsida.
kui kellelgi vaja, siis pakkuge hind ja vaatame edasi.
kasutatud, kuid läbinud kapremondi. Ehitatud ringi T3-st (paigaldatud T4 tiivik+koda treitud). Ammu juba vedeleb ja ei mäleta täpseid andmeid, see on meelest et väljalaske koda on suurim mis T3le saab
Turbote otsimine, mitmest kokku ehitamine+remont ja tasakaalustamine läks maksma umbes 6000 krooni, sama raha võiks eeldusel selle eest ka küsida.
kui kellelgi vaja, siis pakkuge hind ja vaatame edasi.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Mis mootori otsas see turbo enne oli ? Millal ta vaakumist väljus ja max boosti saavutas ? Palju enamvähem võimsus oli ? Tutikas Garret T3/T04E oli vast 660 doltsi, suudab puhuda umb 350hj ja alumine ots pidi ka hea olema ! Paneb mõtlema küll see turbo mis sa müüd... kui nüüd aint veits infi ka saaks selle kohta.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
täpselt, asi on kokkuehitatud ja valmis, kordagi kasutamata. Kuna tehtud hübriid, siis mingit map-i ei oska anda sellele, veel vähem rääkida, millal puhuma hakkab - kõik sõltub paljuski mootori kubatuurist ja ka iga mootori iseärasustest.
Mootor millele paigaldada võiks olla ca. 1,8-2.5L. 350-400 jõudu peaks puhuma ilusti välja (see on samas nii suhteline), Tänu suuremale tiivikule puhub sama rõhu juures jahedamat õhku, lisaks T3/T4 edumeelsus puhtalt selles, et turbo läheb väiksema pöörde pealt käima. Julgeks pakkuda, et laeb ette ca. 1,5bar rõhku 2.0 mootoril umbes 2500-3000 pöörde pealt
hetkel aasta lõpuga väga palju sebimist (eks vast kõigil), jaanuaris tarin ta muu kola seast välja ja siis võin täpsemalt lugeda koodid ja mõõta tiivkud, teha pilte jms.
Mootor millele paigaldada võiks olla ca. 1,8-2.5L. 350-400 jõudu peaks puhuma ilusti välja (see on samas nii suhteline), Tänu suuremale tiivikule puhub sama rõhu juures jahedamat õhku, lisaks T3/T4 edumeelsus puhtalt selles, et turbo läheb väiksema pöörde pealt käima. Julgeks pakkuda, et laeb ette ca. 1,5bar rõhku 2.0 mootoril umbes 2500-3000 pöörde pealt
hetkel aasta lõpuga väga palju sebimist (eks vast kõigil), jaanuaris tarin ta muu kola seast välja ja siis võin täpsemalt lugeda koodid ja mõõta tiivkud, teha pilte jms.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
algselt sisesele wg-le, tagumise kaane vahetamisega flansi vastu saab teda siis muuta välise wg-ga kasutatavaks.
proovin leida infot, mis ta algselt oli... kuskil on mul pildid ja värgid..
proovin leida infot, mis ta algselt oli... kuskil on mul pildid ja värgid..
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Algselt siis Nissanilt pärit Garrett T3, exhaust side AR 0.63, rohkem infi hetkel ei leidnud. Kui ma õigesti mäletan, sai vahetatud välja ka keskosa, turbiini koda jäi samaks aga treiti ümber T4 ratta jaoks. Tööd tehti Kavoris.
Siuke nägi ta välja kui ma selle ostsin, enne ümberehitusi:


Siuke nägi ta välja kui ma selle ostsin, enne ümberehitusi:


http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kahtlustan, et oli algselt pärit 300zx-lt või mis see vana mudel oligi.... Alles, uuel aastal tegeleme, ok?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)