Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
Derik
Postitusi: 56 Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Derik » 16.02.2009 10:09
Milliseid mooduseid on, et saada juurde NM madalatele pööretele? Kõrged pöörded eriti ei huvita, just madalam ots. Kas portimisest on kasu? Sk kuidagi über ehitada? Suurem/väiksem segusiiber? Tõsta surveastet? Süüdet keerata varajasemaks/hilisemaks?
Moss
Postitusi: 366 Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:
Postitus
Postitas Moss » 16.02.2009 10:55
Nukkvõlli 2...4 kraadi varasemaks.
erik
Postitusi: 305 Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitus
Postitas erik » 16.02.2009 11:40
Sisselaske trakt pikemaks ja kitsamaks, surveastet tõsta, hooratas raskemaks või manuaalkast vahetada automaadi vastu.
jeff01
Postitusi: 2829 Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu
Postitus
Postitas jeff01 » 17.02.2009 18:55
Stroke annab momenti ja bore annab lõpu jõudu nii et stroker kitt on lahendus
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Indrek_s
Postitusi: 50 Liitunud: 08.09.2008 22:39
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Indrek_s » 20.02.2009 0:17
head asjad on:
"lahjem nukk"
pikem kolvikäik e stroke
pikad õhukanalid sisselaskekollektoris
Raskem hooratas
suurem mootor
mart154
Postitusi: 735 Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia
Postitus
Postitas mart154 » 20.02.2009 10:41
väänet madalatel pööretel?
ainult üks lahendus, kuidas Väänet, suure algustähega saada...
Big Block Chevy