Mitsubishi Evo VIII - Simso

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Mitsubishi Evo VIII - Simso

Postitus Postitas Simso »

Tere!
Sai sügisel proovitud tuttava (Reno) Evo 9'at ja peale lühikest proovimist (mis ei lõppenud kõigeparemini) teadsin ma et ma pean saama endale evo.
Varem oli olnud meeletult kogemust autodega millel mootorid olid vabalthingavad ja suure töömahuga (Omasin Audi S8, Chevrolet Corvette C4 5.7, Chevrolete Corvette C6 6.0, Chevrolete Tahoe 5.3, sõitsin pidevalt Hummer 2, BMW 750 jne) seega olin vabalthingava fänn ja ei tahtnud midagi turbost kuulda (eelmine talv oli küll Subaru Impreza GT, kuigi see auto mulle meeldis, ei pööranud ta mind turbousku), kuid nüüd olen enda arvamust muutnud.
Nüüd kuu tagasi umbes sai siis lõpuks endale muretsetud Evo 8, Jaapani autost. Auto on jõle jäik (mis algul häiris kuid nüüd meeldima on hakanud), nahast sportsisu, ees evo 9 stange (arvatavasti ette laksu saanud), algul oli auto õrna esiotsa kahustusega mille lasin korda teha. Nädal tagasi sai auto viidud pesurmotosporti kust tuli ta tagasi numbritega 263kw ja 560nm, autol hoopis teine minek ja hääl. Stockina jäi ta mulle väga aeglaseks, nüüd on täpselt paras. Lumerajapeal on ikka uskumatult sõnakuulelik auto. Plaanid on siis pisivead korda teha (gaasitross jääb aegajalt korda, tagumised pidurikettad, parem lähituli ei põle), siis muusikasüsteemi natukene järgi aidata. Praegu oleks jõudu juurde saanud aga sidur hakkas libisema, praegu mõtlen kas hakkan seda autot edasi ehitama (sidur > nukad > ...???) ja võtta eesmärgiks 500hp või pole mõtet, uurin internetist mis oleks vaja vahetada sellise jõu saamiseks jne. Seniks tänan

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Sellise jõuga on täitsa tiptop iga päev sõita :)
Mis modidega selline jõud tuli ?

Edu
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Simso »

Ragnar kirjutas:Sellise jõuga on täitsa tiptop iga päev sõita :)
Mis modidega selline jõud tuli ?

Edu

aju + väljalase + hea modija :)
mth
Postitusi: 85
Liitunud: 12.10.2006 15:56

Postitus Postitas mth »

kas need kilovatid on sul IHP'des või käisid kuskil dynos?
quattro was here
Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Simso »

mth kirjutas:kas need kilovatid on sul IHP'des või käisid kuskil dynos?
Soomes käis dünos auto, seega paberipeal olemasolevad numbrid.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

krt ma just mõtlesin kas see oli sinu oma millega eerokas soomes käis. See on Simsokas kõikidest autodest mis sul eales on olnud või tulemas kõige parem. Kusjuures see vedrustus on oluliselt jäigem kui originaal nii ,et seal võib sul mingi korralik asi all olla
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Simso »

tmac kirjutas:krt ma just mõtlesin kas see oli sinu oma millega eerokas soomes käis. See on Simsokas kõikidest autodest mis sul eales on olnud või tulemas kõige parem. Kusjuures see vedrustus on oluliselt jäigem kui originaal nii ,et seal võib sul mingi korralik asi all olla
Tänan :)
Aga sa ei tea eales mis ma suudan välja mõelda ja endale osta tulevikus, seega võid sõnu sööma hakata:D
Auto on tõesti hea. Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Simso kirjutas: Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?
Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
mth
Postitusi: 85
Liitunud: 12.10.2006 15:56

Postitus Postitas mth »

ranz kirjutas: Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?
sinna pihustatakse vett, minu teada oli see funktsioon evo ix'il juba standardis. kapoti all peaks olema vastav anum mida siis täita tuleks, siin on mingi vahva asenduspotsik müügil näiteks - http://www.rallysportdirect.com/static/ ... -1326.html
quattro was here
super G2
Postitusi: 49
Liitunud: 04.11.2005 15:41

tere

Postitus Postitas super G2 »

mis ajuga tegu on?Kas pihustid ja pump on stock?Kas originaal turbo ja palju praegu rõhku näitab ja palju stockis näitab?
gsiest
Postitusi: 11
Liitunud: 07.01.2008 22:09
Asukoht: Tln/Prn

Postitus Postitas gsiest »

ranz kirjutas:
Simso kirjutas: Avastasin sellise asja nagu cooleri jahutus(käsipidurijuures nupp)?? Sellest kasu ka on?
Praegusel ajal vist eriti ei ole, sisselaske temp peaks ka niisama suht madal olema, kuid suvel kuumaga kuskil rinkal või dragil peaks asjast ka reaalselt ikka miskit kasu kah olema. Millega see jahutamine seal käib huvitav?
Eks veega ikka käib - alates 2005 aasta mudelitest seda enam vist ei ole paigaldatud? Ja see automaatne pritsimise funktsioonei toiminud ka mingil põhjusel eriti kuigi usaldusväärselt? Talveks tasub vesi välja lasta sellest süsteemist ilmselt :)

See spray süsteem oleks ilmselt kasulikum maha kiskuda - ja rohkem õhku coolerile suunata.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Cooleri jahutus on Evodel juba alates neljandast generatsioonist. Vanematel pritsitakse sinna aknapesuvedelikku, ma ei tea kas uuemal on eraldi paak selleks või mitte.

Milleks see spray süsteem kasulik maha kiskuda on? Ega seal mingit õhutakistust ei ole sellest tingitud! ca. 4-6 pihustit on stange servade taga, mis siis vajadusel vedelikku pritsivad.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

VIII on eraldi paak, kuhu oleks soovitav talveks ka akanapesuvedelik panna, või tühjaks lasta. VIII oli viimane millel see süsteem oli.

Küsimus aint selles, et kui sul araviiga see auto oli ja IX stange ees on, kas sinna need külge ka käivad ja keegi taastama hakkas?!
Viimati muutis Paap, 11.02.2009 11:17, muudetud 1 kord kokku.
gsiest
Postitusi: 11
Liitunud: 07.01.2008 22:09
Asukoht: Tln/Prn

Postitus Postitas gsiest »

Ma lihtsalt kirjutasin, et ega ta ilmselt sama effektiivne ei ole, kui väga hea õhu ligipääs coolerile :)

Loogish, et maha kakkuma ei pea.

Teemasse ka - ilus aparaat.
Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Simso »

Ma ei oska öelda kas reaalselt ka toimib, mingi surin ees köib kui vajutada, pole ise uurinud. Asi saigi alguse sellest, et aknapesu vedelik sai otsa ja valasin ette paaki juurde (ei süvenenud mis märk seal peal on, enamvähem sarnane aknapesu märgiga, seega teisi võimalusi ei näinud) valasin paagi täis.. ja oh imet, ikkagi vett ei tule. Imelik oli veel see, et proovides lasta aknapesu vedelikku, siis nagu taga mootor suriseks mingi, imelik vägagi. Surkisin nõelaga pesuri pihustid läbi, ikkagi ei midagi. Lõpuks siis avastasin et evodel aknapesu vedeliku paak on taga :)
Vasta