1. leht 2-st

Appi! Turbo kadus tagant ära???

Postitatud: 08.02.2009 22:44
Postitas maario123
lugu siis selline ,et sõitsin täna autoga ja käisin ka natuke mootorit kuumendamas tulin siis koju ja läksin pärast uuesti ,et poodi minna ,algul töötas kõik aga üks hetk enam taha ei tule ja kõik :cry:

ise suht võhik selles asjas ,et kas äkki keegi oskab aidata milles asi võib olla..

autoks on siis nissan 200sx s14 turboga.tühikäigul on turbo -0.8 aga kui enne tuli 3500 0bari siis nüüd on 4000rmp peal -2

sorry kui midagi valesti kirjutasin..

Postitatud: 08.02.2009 22:53
Postitas maario123
kas ei ośka kümnest vaatajast siis keegi ikka vastata?? :shock:

Postitatud: 08.02.2009 23:07
Postitas c20xe
maario123 kirjutas:kas ei ośka kümnest vaatajast siis keegi ikka vastata?? :shock:
Me oleme kõik hiromandid, et suudame 9 minuti jooksul diagnoosi panna.

Postitatud: 08.02.2009 23:07
Postitas Mihkel
Mõni lõdvik tuli ehk lahti, kui selle nähtusega mingit suitsulaadset asja summutist ei kaasnenud.

Postitatud: 08.02.2009 23:11
Postitas maario123
lõdvikud keerasin täna just kõvemini kinni ,et selles asi ei saa olla..:(

kas see ei ole mingi näitaja ,et mul vl kolle on natuke lahti alumisest 1 poldist pläriseb mootori alt?kuigi enne ta töötas niimoodi

Postitatud: 08.02.2009 23:38
Postitas Mihkel
Ka see loomulikutl mõjutab asja.
Enne võiks ikka elementaarsed asjad korda teha ja siis vigu otsima hakata.
On sul veel midagi huvitavat ütlemata jäänud?

Postitatud: 09.02.2009 0:02
Postitas maario123
ei ole rohkem midagi..tean seda ,et see mõjutab asja aga ta ju töötas enne..põhjus miks ma seda kinni pole keeranud on see,et mul ei ole lihtsalt võimalust seda teha kuna sellejaoks on vaja mingisugust spets. võtit.

Postitatud: 09.02.2009 0:34
Postitas Mardo
kes otsib, see leiab

Postitatud: 09.02.2009 0:58
Postitas maario123
näiteks mida ma leidma pean?

Postitatud: 09.02.2009 9:46
Postitas laurz
Võtme :x Ja uue tihendi.

Postitatud: 09.02.2009 10:07
Postitas Derik
Mõni lõdvik võib ka lõhki olla. Kas sõidu ajal on nt. kohinat/susinat, siis kui peaks turbo rõhku tootma?

Postitatud: 09.02.2009 10:18
Postitas uzzac
turbo küljes peaks olema selline varras mis ühes otsast on kuumakoja küljes ja teine ots vaakumklapi küljes vaata kas see varras on on terve...

mul on kord selline keiss olnud boosti kadumisel...

Postitatud: 09.02.2009 12:07
Postitas Ragnar
Jah, lahtine actuatori varras on kõige tõenäolisem kui leket kuulda ei ole. Kui kogu õhk süsteemist välja puhutakse lekke puhul, siis peab kuulda olema.

Postitatud: 09.02.2009 12:07
Postitas maario123
üks varras oli lahti küll ma vaatasin täna panin selle kinni tagasi (see on vist wastegate'-i oma) aga turbo taha ikka ei tulnud:S

Postitatud: 09.02.2009 12:09
Postitas maario123
ja susinat kui sellist ka ei ole