1. leht 1-st
Boschi By Passi install
Postitatud: 09.08.2005 13:20
Postitas jk
Tekkis kahtlus, et mul on praegu Boschi By Pass "valet pidi" installitud. Praegu on see samapidi vahel nagu see klapp
http://temp.umedia.ee/nissan/moto_uus.jpg
Aga see link
http://www.overboost.com/story.asp?id=1067 väidab, et "VW engineers actually had to plumb this thing backward to get it to hold any kind of boost!" ja siin on ka teistpidi vahel
http://www.s4biturbo.com/art-dvtests.php. Kuidas siis õige oleks? Ja kui teistpidi installida, siis peaks see vist enne coolerit asuma?
Postitatud: 09.08.2005 14:08
Postitas Silwer
Sul on ta jah valet pidi...
Postitatud: 09.08.2005 14:43
Postitas Siim
Mul on
sedasi kyljes ja tundub toimivat, kuigi pidavat ta paremini toimima ennem throttle-body.
Postitatud: 09.08.2005 16:32
Postitas Jõuvanker
Asi käib niipidi siiski vahel :

Postitatud: 09.08.2005 16:52
Postitas frets
Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Postitatud: 09.08.2005 18:35
Postitas Silwer
frets kirjutas:Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.
Postitatud: 09.08.2005 19:56
Postitas zoom1
Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?
Postitatud: 09.08.2005 21:02
Postitas abarth
Ei. Vähemalt tehasest tulnud Uno Turbol on küll asi õigetpidi ja peale coolerit.
Postitatud: 10.08.2005 1:14
Postitas Jõuvanker
zoom1 kirjutas:Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?
Mida lähemale turbo survevooliku väljavõttele turbost, seda parem

Postitatud: 10.08.2005 1:28
Postitas Mihkel
Keegi füüsikaliselt oskab seletada miks boost vedrule küljepealt tuleb mitte otse alt?
BOV-ile tuleb ju otse alt boost peale.
Postitatud: 10.08.2005 8:36
Postitas Kuuno
ma arvan et lekib siis kui nõrk vedru aint..vbl ta pole sellise rõhu jaoks mõeldud? :S
Postitatud: 10.08.2005 9:12
Postitas frets
Ei ytle , et lekiks , olen mõlemat pidi proovinud ja toimib väga hästi ning rõhku peaks mul ka olema natuke. Ilmselt ikka vedrus kinni rohkem.
Silwer kirjutas:frets kirjutas:Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.
Postitatud: 10.08.2005 10:45
Postitas jk
Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.
Postitatud: 10.08.2005 12:03
Postitas Siim
jk kirjutas:Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.
Ma saavutasin lisaks veel seda et by-pass suutis boosti yleval hoida (4000rpm-lt kuni piirajani) ennem vajus 1,1-pealt 0,8-le