Boschi By Passi install

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Boschi By Passi install

Postitus Postitas jk »

Tekkis kahtlus, et mul on praegu Boschi By Pass "valet pidi" installitud. Praegu on see samapidi vahel nagu see klapp http://temp.umedia.ee/nissan/moto_uus.jpg

Aga see link http://www.overboost.com/story.asp?id=1067 väidab, et "VW engineers actually had to plumb this thing backward to get it to hold any kind of boost!" ja siin on ka teistpidi vahel http://www.s4biturbo.com/art-dvtests.php. Kuidas siis õige oleks? Ja kui teistpidi installida, siis peaks see vist enne coolerit asuma?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sul on ta jah valet pidi...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mul on sedasi kyljes ja tundub toimivat, kuigi pidavat ta paremini toimima ennem throttle-body.
302hp/464nm
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Asi käib niipidi siiski vahel : :-D


Pilt
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

frets kirjutas:Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
abarth
Postitusi: 14
Liitunud: 29.11.2004 18:51
Asukoht: Hrjm.

Postitus Postitas abarth »

Ei. Vähemalt tehasest tulnud Uno Turbol on küll asi õigetpidi ja peale coolerit.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

zoom1 kirjutas:Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?
Mida lähemale turbo survevooliku väljavõttele turbost, seda parem ;)
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Keegi füüsikaliselt oskab seletada miks boost vedrule küljepealt tuleb mitte otse alt?

BOV-ile tuleb ju otse alt boost peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma arvan et lekib siis kui nõrk vedru aint..vbl ta pole sellise rõhu jaoks mõeldud? :S
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Ei ytle , et lekiks , olen mõlemat pidi proovinud ja toimib väga hästi ning rõhku peaks mul ka olema natuke. Ilmselt ikka vedrus kinni rohkem.
Silwer kirjutas:
frets kirjutas:Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.
Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

jk kirjutas:Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.
Ma saavutasin lisaks veel seda et by-pass suutis boosti yleval hoida (4000rpm-lt kuni piirajani) ennem vajus 1,1-pealt 0,8-le
302hp/464nm
Vasta