1. leht 1-st
Wastegate varda regulleerimine
Postitatud: 20.01.2009 9:55
Postitas Jaanus1
Kas keegi oskab infot anda, kuidas peaks olema õieti varras regullitud? Kui uue turbo sain, siis millegipärast ei olnud asi paigas. Wastgate ei tõmmanud normaalolekus klapikest kinni ja luugil oli koguaeg vahe sees. Vähese info põhjal mis ma olen leidnud, räägitakse et varras peaks vedruga 1-3mm lühem olema...
Valgustage mind, kuidas need asjad käivad
Väike pildike sellest turbost:

Postitatud: 20.01.2009 10:43
Postitas Mihkel
Keeradki nii, et kui klapp on täiesti suletud, siis varrast peaks veidi venitama, et ta külge istuks.
See garanteerib selle, et klapp ikka korralikult suletud oleks.
Iseasi on see, kui soovitakse, et acutaator veidi rohkem boosti hoiaks, siis keeratakse vedru eelpinge lihtsalt suuremaks,
venitatakse varrast pikemalt enne kui ta klapi varre külge istub.
Postitatud: 20.01.2009 10:57
Postitas Jaanus1
Seda ma mõtlesin jah, aga kui veidi...
Kui venitada vardani 1mm või 3mm, see vahe peaks suht suur olema?
Kardan, et kui vähe pingutan siis ei teki piisavalt vajaliku rõhku...
Mihkel kirjutas:Keeradki nii, et kui klapp on täiesti suletud, siis varrast peaks veidi venitama, et ta külge istuks.
See garanteerib selle, et klapp ikka korralikult suletud oleks.
Postitatud: 20.01.2009 11:26
Postitas Mihkel
Rõhu määrab ikkagi acutaatori vedru + 90% juhtudest juhitakse acutaatorit veer eraldi solenoidist, mis tegeliku rõhu paika paneb.
Acutaatori enda vedru määrab ainult baasrõhu, mida kasutatakse siis kui midagi mootorijuhtimises juhtub ja hädarežiimile üle lükatakse mootor.
Postitatud: 20.01.2009 21:30
Postitas puna
Mis turboga tegu?
Ja kust ostsid sellise?
Postitatud: 20.01.2009 21:34
Postitas RKsilver
Mihkel kirjutas:Rõhu määrab ikkagi acutaatori vedru + 90% juhtudest juhitakse acutaatorit veer eraldi solenoidist, mis tegeliku rõhu paika paneb.
Acutaatori enda vedru määrab ainult baasrõhu, mida kasutatakse siis kui midagi mootorijuhtimises juhtub ja hädarežiimile üle lükatakse mootor.
sellega ikka arvestatakse, et kui keeratakse liiga pingule asi, siis ei lõpus acutaator enam ei suuda avaneda?
või olen ise millegist valesti aru saanud ?

Postitatud: 21.01.2009 0:12
Postitas Mihkel
No kui sa rõhku laes tahad hoida, siis polegi lõpus teda väga palju avada vaja.
Lisaks kui sa vaatad enamuse autode originaal DP flantse, siis see klapp saab üldse imevähe liikuda.
Ei käi stockis paljudel nii, et 90 kraadi lahti avab, kui 30 kraadi avanema mahub on juba hästi.
Postitatud: 21.01.2009 15:42
Postitas tehnic
mulle juhtus kätte vw 1.9td turbo..kus ka see varras nagu on aga kui väljalaske august sisse vaadata paistab turbiin aga wastegate klappi pole..kas see varras siis võib olla labade nurga muutmiseks ja audil siis mingit wastegate klappi polegi kuskil originaalis?

Postitatud: 21.01.2009 17:20
Postitas Mihkel
Just nii see ilmselt ongi.
Postitatud: 21.01.2009 17:23
Postitas puna
See muutuva geomeetriaga. liigutab sees labasi.
Postitatud: 24.01.2009 12:54
Postitas tehnic
aga siis ma pean ju bensukale paigaldades eraldi wastegate klapi panema

olen ma õigesti aru saanud et diislil pole sellepärast WG vaja et tal pole segusiibrit mis turbo tööd takistaks?
Postitatud: 24.01.2009 13:26
Postitas Mihkel
WG on vajalik boosti reguleerimiseks, seal pole midagi ühist segusiibriga.
Postitatud: 24.01.2009 13:35
Postitas hents99
tehnic kirjutas:aga siis ma pean ju bensukale paigaldades eraldi wastegate klapi panema

olen ma õigesti aru saanud et diislil pole sellepärast WG vaja et tal pole segusiibrit mis turbo tööd takistaks?
Just, pead paigaldama WG kui tegemist on bensukaga. Diislitel on muutuv geomeetria ja eraldi WG`d pole. Geomeetria juhtimine peab korras olema.