Tere,
Esialgu ei leidnud ühtegi taolist teemat mis täpsemalt kajastaks antud probleemi. Nimelt, kas VEMS suudab suhelda ka automaatkastiga? Tegemist siis ZF 5HP24A kastiga aastast 1998, mis loomulikult oma ajuga.
Hetkel ajan kastijuhtimise el.skeeme taga, et aru saada, mis inffi ta täpsemalt mootori ajuga jagab, õigemini mis signaalid peaksid sisse tulema (rpm ja mootori koormus kindlasti, kuid veel?)
On keegi antud teemaga tegelenud? Oskab öelda mis mind ees ootab? Kas on mõtet asjaga jamada või oleks kohe lihtsam manuaal kasti kasutada?
Või äkki oskab keegi mõne lingi anda, kus antud ettevõtmine edukalt sooritatud?
tänud ette.
VEMS ja automaatkast
Kasti lukku saab edukalt juhtida sõltuvalt pööretest, koosmusest, jahutusvee temperatuurist, gaasiklapi asendist jne.
Ülejäänud kohta ei tea öelda, sõltub mida kast toimimiseks vajab.
Ülejäänud kohta ei tea öelda, sõltub mida kast toimimiseks vajab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Njah...minu auto mootori ja kasti aju suhtlevad omavahel CAN bus-i kaudu, ehk siis suhteliselt lootuset üritus ilmselt?....
Samas kui jätta alles orig. aju, siis orig aju pihusti väljunditele takistid vahele? Süüteboolid? (autol on originaalis 8xCOP+ 2 kommuntaator )
Ilmselgelt peaks vist mootori koormatust mõõtvad andurid kõik alles jätma? orig. lambdad?
Oskab keegi täpsemaid näpunäiteid jagada, mida jätta ja mida mitte.
Samas kui jätta alles orig. aju, siis orig aju pihusti väljunditele takistid vahele? Süüteboolid? (autol on originaalis 8xCOP+ 2 kommuntaator )
Ilmselgelt peaks vist mootori koormatust mõõtvad andurid kõik alles jätma? orig. lambdad?
Oskab keegi täpsemaid näpunäiteid jagada, mida jätta ja mida mitte.

Ome väikevormelile paigaldasime EFI Euro4 mootori juhtarvuti, mis evib väga paljusid lisafunktsioone, kaasaarvatud CAN infovahetus.
Letihind oli eelmisel talvel ca. 1500 naela.
Euro12(12 silindrisele) hinda ei tea
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro12-prs3.pdf
Euro4 näol oli tegu uuema tootega(siiamaani pole manuaali valminud
)
Kui on tõsine huvi, siis võib ilmselt Eestis pöörduda sellisesse ettevõttesse:
http://www.artman-racing.ee/
Edit: Naela kurss ka soodne.
Letihind oli eelmisel talvel ca. 1500 naela.
Euro12(12 silindrisele) hinda ei tea
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro12-prs3.pdf
Euro4 näol oli tegu uuema tootega(siiamaani pole manuaali valminud

Kui on tõsine huvi, siis võib ilmselt Eestis pöörduda sellisesse ettevõttesse:
http://www.artman-racing.ee/
Edit: Naela kurss ka soodne.
Viimati muutis KaroK, 22.01.2009 2:06, muudetud 1 kord kokku.