Ford Focus RS 999ARX

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

999ARX
Postitusi: 17
Liitunud: 25.05.2008 10:28
Asukoht: Tartu

Ford Focus RS 999ARX

Postitus Postitas 999ARX »

Mõtlesin et riputaks ka oma lemmiklooma siia teile kritiseerimiseks ülesse siis

Autoks siis 2003 aasta Ford Focus RS
Omandatud sai sõiduk mingi neli pool aastat tagasi juba

Kapoti all peitub siis 2,0 turbo tehase poolt 158 KW - mida on siis natuke näpitud, kuna teate isegi ju, et alati on vähe seda jõukest ju!
Ja mis on ka hetkel täiendamisel!

Kuna on proovitud ka seda 400 m sõitu siis selle parimaks tulemuseks siiani 12,3 sekundit ja seda suht stock seisundis - eks näha mis järgmisel hooajal saab

Ja et oleks lõbusam sõita
6,5" Touchscreen-iga ALPINE 2-din mängia, ette Herz-i 2 ribased häälekad võim ja üks suurem element mis mürtsu teeb ja tagumised häälekad tuleb veel välja mõelda


Mõned pildid ka siis

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pane ikka SPEC LIST ehk specification list ehk modifikatsioonide loetelu ka lisaks.
Viimati muutis Mihkel, 11.01.2009 3:42, muudetud 2 korda kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
999ARX
Postitusi: 17
Liitunud: 25.05.2008 10:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 999ARX »

Seda ma arvasin
Hakkab pihta???
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

999ARX kirjutas:Seda ma arvasin
Hakkab pihta???
ei saanud pihta hetkel...

Kena sõiduriist ;)
999ARX
Postitusi: 17
Liitunud: 25.05.2008 10:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 999ARX »

Naljakas on see et Mihkel ( tahaks teha seda häält ka) on alati esimene kes oma eriliselt tarkade väljenditega midagi komenteerib või küsib!!!

Ärge kurjalt suhtuge
panen tehnilist infot ka ülesse kui aega leian

Arx
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Milles nagu probleem on ma ei saa aru???
Tead ikka mida spec list tähendab?

Kui sa oma auto siia lisasid, siis võiks ju täpsemat infot ka veidi lisada, mida konkreetselt tehtud on.

Mind isiklikult näiteks huvitab kõige rohkem just tehniliste modifikatsioonide loetelu ehk SPEC LIST.
Stiilis "natuke tehtud" jutt jätab suht külmaks, seda võid ühes teises foormis rääkida.
Viimati muutis Mihkel, 11.01.2009 3:36, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

paned oma auto teistele näitamiseks siia üles aga midagi asjalikku ei kirjuta.
Neid pilte võime internetist nõrkemiseni vaadata.
Ja supakad või LCD'd pole ka just selle foorumi põhiteema.

ma tahaks ka teada, mis sul seal kapotiall korraldatud on, et 12,3 sõidsid
158'st kw on asi ikke väga kaugel
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

üks kunagine foorum andis vastuse

Hestec, GT28RS, suuremad pihustid, suurem kütusepump, teised nukad ja piltidelt näha ka FMIC.
1,2 BAR rõku ja
260KW (354Hp)/ 5500RPM ja 480Nm/ 4800RPM
peale mida lahkus sidur soomes dünos
302hp/464nm
Jürgen
Postitusi: 102
Liitunud: 20.09.2007 22:08
Asukoht: Tar2

Postitus Postitas Jürgen »

No Arx vihjas sellele, et need targad küsimused tulevad alati Inglise keeles või siis mingis turbofriikide "Slängis". Ja põhiprobleem ongi selles, et need on tihtipeale sellised laused või väljendid millest paljud võhikud ei ole kuulnudki või ei saa aru.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mihkel on selle foorumi üks teravamaid pliiatseid, seega pole vast mõtet enda teises postis viisaka ja asjaliku küsimuse kohta kohe paugutama kukkuda :) Mind huvitaks ka kus ja kuidas see veidi näpitud (mis modid?) Focus RS veerandmiili 12.3 sõitis.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kõik pildid on olemas aga kapotialusest? :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Postitus Postitas Zanders »

Eks need teravad mehed saavad ka ise kunagi midagi teravat tunda. nii see elu on.

Aga auto on ju igati viisakas ja kena, kas on mingi kindel plaan mitut hobust taga ajad ?
E32 M30B30
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kahjuks ei ole Eesti keeles sellisel alal normaalset sõnavara.
BOV-ist saavad ju kõik aru. Kas hakkame selle asemel ka sõna väljapuhkeklapp kasutama?
Arvate, et enamus inimesed saaksid sellest momentaalse seose BOV-iga?

Tegu siiski ju suht baassõnadega inglise keele autosõnavaras.

Minu poolt oleks "spec list" õigem sõna ehk siis modifikatsioonide nimistu.
Sellisel alal tegutsevad inimesed valdavad inglise keelt tavaliselt juba suhteliselt hästi, kuna Eesti keelset materjali mootorite arendamise teemal on väga vähe.
Tõesti ei oska eeldada, et enamus siinse foorumi kasutajatest inglise keelt ei valda, Andestage.

Mina ei ole süüdi, kui teie isegi välismaistes foorumites kasutatavaid baassõnu ei tea.
Kuidas te seal hakkama saate?

Veidi ebaviisakas on siin kohe räuskama kukkuda sõna peale, millele oleks vastuse kasvõi Google otsinguga paari sekundiga leidnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
999ARX
Postitusi: 17
Liitunud: 25.05.2008 10:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 999ARX »

OH TEID
Mihkel on angu jumal siin vist!!!
OK OK seletan asja ära!
Asi ei ole mitte väljendites ega aru saamises. Ja see on loomulik et sellises foorumis tuleks pigem tehnikast kui muusikast rääkida.
Aga noo ei jõudnud, ei viitsinud ja ei tahtnudki seda kõike esimesse posti kirja panna.
Esialgselt oli mõte et palju see auto üldse huvi pakub siin ja olen ka kirjutanud et tulevad need tehnilised näitajad ka kui aega leian.
Kuigi tundub et siin auto vastu nüüd küll huvi ei tunta....pigem........

Aga siiski

Tegemist siis 2,0 TURBO 158KW mootoriga tehase poolt ja kuna
sellest jäi väheks siis
*TURBO-Carret GT28/60RS
*VÄLJALASKE KOLLEKTOR-Custom (made by Andre Raud)
*PIHUSTID-550cc
*NUKVÕLLID-vabalthingava omad
*KÜTUSE PUMP-MSD 500L/H
*SIDUR-alcon 6 labaga keraamiliste katetega siduri ketas ja alconi siduri korv kuni 550Nm
*INTERCOOLER-selle meisterdas kaoos sisselaske torustikuga ES-TUNING ja paigaldas ka BOV-i
*juht seade-Hestec

Kokku sai see kõik meisterdatud Amper Racing-us ja seadistati Soomes siis Hesteci tootja poolt.
Tulemuseks siis 1,2 BAR rõku ja 260KW (354Hp)/ 5500RPM ja 480Nm/ 4800RPM

Selline tagasi hoidlik projekt siis

Ärge pikka viha pidage
Arx
Viimati muutis 999ARX, 11.01.2009 15:12, muudetud 1 kord kokku.
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Auto vastu justnimelt siin huvi tuntaksegi. Lahe masin ja tundub oskuslikult edasi arendatud. Esirehve kulub ilmselt mõnuga... :)
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Vasta