Kuidas karteri tuulutus viia+joonis G60-turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Kuidas karteri tuulutus viia+joonis G60-turbo

Postitus Postitas RKsilver »

Pilt

Pilt natuke suur aga mahult väike nii, et laadimisega probleeme olla ei tohiks.

siit ka küsimus, originaalis läheb g60 mootoril karterituulutus+tühikäigu mootor bybassist minevasse torusse, kas nii tohib teha ka turbo mootoril ?

igasugused arvamused + lingid, et kuidas võib viia on teretulnud.

ning veel küsimus, et kuhu paigaldada BOV, kas enne vahejahutit või peale vahejahutit ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See andur mis sul seal pildil MAP anduri nime all on on tegelikult IAT sensor + CO pote, seda esiteks.
MAP sensor saab oma signaali sisselaskekollektorist ja seal pead ka jälgima, et asi ikka õigelt poolt segusiibrit tuleb.
Seal on kaks otsa üksteise peal, üks läheb ühele teine teisele poole siibrit.
Teiseks turbo ei vaja mehhaanilist by-passi, kuigi saab ehk sellega ka hakkama pnumaatilise asemel.
Mina fikseeriks selle mehhaanilise by-passi lihtsalt kinnisse asendisse ja paneks tavalise by-passi.
Kui tahad intercoolerit õlitada, siis jäta karterituulutus filtri ja turbo vahele nagu ta joonisel on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

selge, catch can ja filter, ning peaks sobima karteri tuulutuse jaoks :)
Vasta