VW Passat G60 Syncro 1993 RKsilver Lukku

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

VW Passat G60 Syncro 1993 RKsilver Lukku

Postitus Postitas RKsilver »

Nii, tegelikult on asi hoopis nii, et üle-eelmine kasutaja viskas kompressori ära ja asendas selle vw diisli turboga..

kuna kütusesüsteem oli piiri peal, ning mootorile näidati korra 0.9 bar rõhku siis käis kohvil detonatsioon, vigastades teise silindri kolbi.

Hetkel juba muretsetud teine kolb koos kepsuga, uued saaled koos vändaga..
Leiab talt veel

XS replica BOV
Keisei tuuningu air intake piping, osa on keiseist, osa homemade, mis siis ka vahetub keisei toodete vastu.
Manual boost controller
Auto Gauge Boosti kell

Kindlalt vaja veel:
WB Lambda
Air fuel ratio kell
uus kütuselatt.

kuna täna sain alles masina enda valdusesse siis pildid on tehtud pimedas ja mitte kiitaväärt kvaliteediga..

väga oleks tänuväärne kui keegi oskab täpsemalt mulle ES kaudu selle masina ajaloost pajatada ;)

aga..

PILDID
Viimati muutis RKsilver, 07.03.2009 22:20, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

nunii, mootor maas..

ümber tuleks teha turbo õli tagasivool kuna hetkel oli nii, et tagasivool oli pandud originaal g60 tagasivoolu toru otsa, mis asus ploki ees..
ning voolik ületas ka 2 kordselt selle kõrguse kus turbo ise asub ..

ning tuleb leida mingi lahendus kuidas intercooler panna..

või otsida kohe teine ?
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Hmm, ega sa Kadaka kandis ela? Mu SX seisis sama maja ees, mille ees seisab see samune masin :)
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Motary1 kirjutas:Hmm, ega sa Kadaka kandis ela? Mu SX seisis sama maja ees, mille ees seisab see samune masin :)
ei ela kadaka kandis :)

sellel passatil on tumeroheline kere ja sinine tagaluuk ;)

edit:

nii, kütuselatt käes..
Alv
Postitusi: 61
Liitunud: 29.01.2006 23:53

Postitus Postitas Alv »

missugune see kütuse latt välja näeb?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Alv kirjutas:missugune see kütuse latt välja näeb?
nagu originaal latt ikka

http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... a/24-2.jpg

sai siis teine g60 plokk muretsetud, see ära hoonitud ja tolerantsid mõõdetud, pidi rohkem kui okei olema, kolvirõngad said ka uued ostetud, pmst jäänud kokkuladumise vaev, kui soovin ikka ploki viia liivapritsi, et värvida..

aga mind teades, siis ma ei usu, et seda juhtub :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis silindri mõõduks tuli?
Palju ranti plokil tunda on?
G60 plokk ikka? (koos õlipihustitega)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Silindri mõõtu ei oska öelda, oleks pidanud vast ülesse kirjutama.
ranti pole, eelmisel on see rant aga 3 sajandikku
täitsa g60 plokk :)

edit:Noni, peale pikka punnitamist sain tänase eesmärgi täidetud, mootor garaazis, kast küljes koos jubinatega ja ootab autole paigaldamist ;)
Viimati muutis RKsilver, 25.12.2008 14:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Nii paar vaatepilti tuli ka mis mulle kohe üldse ei meeldinud..

algul sai hakatud intercooleri kummitoru küljest ära võtma, mõistus ütles, et niikunii õli on sees, teine mõistus ütles, et pole hullu, sai toru küljest võetud, ise kätega seal all ja kui toru lahti tuli olid koheselt käed, tunked õlist immutatud, sai natuke aega siis riideid vahetatud, seda õli ilusatesse kohtadesse saadetud kus ta kindlasti varem käinud ei ole..

Pärast sai pilt ka tehtud, aga ei tundu üldse hull, kuna kohe raudselt, pool sellest õlist oli tunkede sisse immutatud ;)

Pilt

edit: nüüd ka teada miks asi hakkas detoneerima, asi oli ka osaliselt kütuselatis, kuna pealevool oli suht *kinni*

paar pilti:

Pilt

Pilt


ning kas keegi oskab öelda mis firma BOV-iga tegemist on ?

Pilt

Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

bov on XS replica ja suht hea asi... ise olen kasutanud neid kuna hind nii 600-800 eeq kuid oma töö teevad ära ja kui heli maias oled siis see twin tekitab veel päris hästi seda :lol:
Pilt
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Hetkel on lihtsalt hea, et ma eelmise kütuselati kogematta ära lõhkusin, voolikut õrnalt painutades, et teda kätte saada, poleks seda juhtunud, oleks ma 90% tõenäolisusega selle uut mootori ka pilbasteks lasknud aga näed, õigeid asju lõhun :-D
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

väike probleem on hetkel mul mu passatiga, vastavalt rõhule ei suvatse turbol geomeetria ennast kinni lükata nii, et vastavalt pööretele ja koormusele suureneb ka rõhk..

vaakum ühendused viidud nii, et

kollektor-vaakumvoolik-boostcontroller-vaakumvoolik-aktuaator

aktuaator surub hooba väljapoole/geomeetriat kinni rõhuga

boostcontrolleris see hoob täiesti välja keeratud,, ehk siis igasugune rõhk peaks hetkel 0 ligidane olema, aga ei ole, tuleb taha kahjuks ikka omade soovidega ..

selles mõttes, et boostcontrolleris on avatud teed, ehk siis päris vara peaks turbo ennast kinni pooma ...

ahja, küünlaid viskab mustaks ..
audikas
Postitusi: 17
Liitunud: 14.11.2007 14:48
Asukoht: Tartu,Elva

Postitus Postitas audikas »

muutuva geomeetriaga turbol rõhku vähendatakse labade lahti keeramisega ;)
kui labad kinni keeravad koormusega siis tekib suur vastusurve ja kõrge temperatuur ,nii et ole ettevaatlik
Ainult TD
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

hetkel nagu nii ongi, aga ta nau üldse ei keeraks seda rõhku maha..
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

nonii, peaks siin ka uuendama, asi niikaugel, et uus turbiin käes, tegemist KKK toodanguga.

Kirjad mis leidsin
036999H067677
K03-055 FB5049477

Pilt
Pilt
Pilt

Tundub, et tegemist on väga puhta fööniga, pikilõtk puudub ja ristilõtk on peaaegu, et olematu..

Õlilaike pole üldse, külmkoda õlist täitsa puhas, või siis on keegi seda hoolikalt puhastanud :-D
samas, kõik poldid on märgitud markeriga ja kõik on paigas ilusti..

Täna saab südamerahuga magama minna :-D
Vasta