1. leht 2-st
küttesegu lahja. Nõu tarvis
Postitatud: 10.12.2008 22:07
Postitas texas0303
Tere!
Sain siis enda opelile turbo peale. Kuna auto oli ennem vabalthingav. et kuidas saaks küttesegu rikkamaks reguleerida?
TÄNUD!
Postitatud: 10.12.2008 22:11
Postitas cthen
ilmselt sul vaja suuremadi pihusteid, aint rõhu juurde keeramisest ei aita.
Mis mootoriga ja turboga tegu?
Millega juhid mootoritööd?
Postitatud: 10.12.2008 22:15
Postitas texas0303
Hetkel kõik ülejäänu stokis, et olekski nõu tarvis, et millega saaks küttesegu rikkaks. Autoks on Opel Vectra b 1.8 ja turboks Garett T3
Postitatud: 10.12.2008 22:21
Postitas cthen
texas0303 kirjutas:Hetkel kõik ülejäänu stokis, et olekski nõu tarvis, et millega saaks küttesegu rikkaks. Autoks on Opel Vectra b 1.8 ja turboks Garett T3
Millega üldse jälgid segu? NB või WB lambdaga?
Palju turborõhu plaanis panna?
Postitatud: 10.12.2008 22:24
Postitas texas0303
esialgu küünalde järgi, kuna küünlad liiga valged, üks tark rääkis, et küttesegu enam vähem paigas, kui küünlad pruunid. Rõhku plaanis 0.5 hetkel, kuna pole eriti enam raha alles, et sinna suuri kulutusi teha. Elada ka tarvis :D
Postitatud: 10.12.2008 22:27
Postitas cthen
texas0303 kirjutas:esialgu küünalde järgi, kuna küünlad liiga valged, üks tark rääkis, et küttesegu enam vähem paigas, kui küünlad pruunid. Rõhku plaanis 0.5 hetkel, kuna pole eriti enam raha alles, et sinna suuri kulutusi teha. Elada ka tarvis :D
Siis võibolla aitaks c20xe pihustitest ja väheke rõhu juurde keeramisest.
(C20XE pihusid saaad näiteks,
www.kasutatud-varuosad.ee 300eeki oli koos kütuselatiga, kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Postitatud: 10.12.2008 22:30
Postitas texas0303
Eks teen selle kulutuse ja proovin. Eks annan teada, kuidas siis olukord on.
Tänud sulle abi eest.
Postitatud: 10.12.2008 22:47
Postitas cthen
texas0303 kirjutas:Eks teen selle kulutuse ja proovin. Eks annan teada, kuidas siis olukord on.
Tänud sulle abi eest.
Muidugi, õige oleks soetada Wideband lambda täpse küttesegu jälgimiseks, aga see mahab raha ju :D
Postitatud: 10.12.2008 22:49
Postitas texas0303
Mul veel selline küsimus, et kuhu ma selle turborõhu anduri ühendama pean. Seal komplektis on kaasas mingi kolmik, et kui ühendasin mootori vaakumiga, nagu õpetuses kirjas, siis ta nagu ainult vaakumit näitaski.
Postitatud: 10.12.2008 22:56
Postitas cthen
texas0303 kirjutas:Mul veel selline küsimus, et kuhu ma selle turborõhu anduri ühendama pean. Seal komplektis on kaasas mingi kolmik, et kui ühendasin mootori vaakumiga, nagu õpetuses kirjas, siis ta nagu ainult vaakumit näitaski.

Jah, see tuleb vaakumi ühendad, järgelikul ongi vaakumis. Seier reageerib kui gaasi näppida? Mul näiteks 1 käiguga alles lõpus tuleb vaakumist välja. (ka opel, c20ne)
Postitatud: 10.12.2008 23:12
Postitas texas0303
aga kas oli vale võtta piduri võimu vaakumist?

Postitatud: 11.12.2008 0:25
Postitas ranz
cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Postitatud: 11.12.2008 0:47
Postitas cthen
ranz kirjutas:cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Miks? Põhjenda?
Postitatud: 11.12.2008 0:49
Postitas ranz
cthen kirjutas:ranz kirjutas:cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Miks? Põhjenda?
Sel lihtsalt põhjusel, et boostiga too asi kütuse rõhku lihtsalt ei tõsta, ei ole mõeldudki seda tegema. Nt kui keerata rõhk 3BARi (ilma vaakumita) siis sõidu ajal on rõhk 3BARi miinus vaakumi osa, kui aga boosti alla minna siis rõhk jääb suht 3BARi peale seisma, mitte ei ole 3BARi + rõhk...aga just nii see ülelaadega masinal olema peaks.
Postitatud: 11.12.2008 10:28
Postitas Fog
texas0303 kirjutas:aga kas oli vale võtta piduri võimu vaakumist?

Jah kui tagasivooluklapp on mootori pool.
Pidurivõimu vaakumil on kuskil vahel ainult ühte pidi läbi lubav klapp. Kui see klapp jäi su kolmikust mootori poole siis jah on vale koht.
Kas pärast mootori seiskamist ka vaakumit näitab? nii 5 sekundi pärast.
Jah: vale koht
Ei: õige koht