küttesegu lahja. Nõu tarvis

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

küttesegu lahja. Nõu tarvis

Postitus Postitas texas0303 »

Tere!
Sain siis enda opelile turbo peale. Kuna auto oli ennem vabalthingav. et kuidas saaks küttesegu rikkamaks reguleerida?

TÄNUD!
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

ilmselt sul vaja suuremadi pihusteid, aint rõhu juurde keeramisest ei aita.
Mis mootoriga ja turboga tegu?
Millega juhid mootoritööd?
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

Hetkel kõik ülejäänu stokis, et olekski nõu tarvis, et millega saaks küttesegu rikkaks. Autoks on Opel Vectra b 1.8 ja turboks Garett T3
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

texas0303 kirjutas:Hetkel kõik ülejäänu stokis, et olekski nõu tarvis, et millega saaks küttesegu rikkaks. Autoks on Opel Vectra b 1.8 ja turboks Garett T3
Millega üldse jälgid segu? NB või WB lambdaga?
Palju turborõhu plaanis panna?
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

esialgu küünalde järgi, kuna küünlad liiga valged, üks tark rääkis, et küttesegu enam vähem paigas, kui küünlad pruunid. Rõhku plaanis 0.5 hetkel, kuna pole eriti enam raha alles, et sinna suuri kulutusi teha. Elada ka tarvis :D
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

texas0303 kirjutas:esialgu küünalde järgi, kuna küünlad liiga valged, üks tark rääkis, et küttesegu enam vähem paigas, kui küünlad pruunid. Rõhku plaanis 0.5 hetkel, kuna pole eriti enam raha alles, et sinna suuri kulutusi teha. Elada ka tarvis :D
Siis võibolla aitaks c20xe pihustitest ja väheke rõhu juurde keeramisest.
(C20XE pihusid saaad näiteks, www.kasutatud-varuosad.ee 300eeki oli koos kütuselatiga, kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

Eks teen selle kulutuse ja proovin. Eks annan teada, kuidas siis olukord on.

Tänud sulle abi eest.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

texas0303 kirjutas:Eks teen selle kulutuse ja proovin. Eks annan teada, kuidas siis olukord on.

Tänud sulle abi eest.
Muidugi, õige oleks soetada Wideband lambda täpse küttesegu jälgimiseks, aga see mahab raha ju :D
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

Mul veel selline küsimus, et kuhu ma selle turborõhu anduri ühendama pean. Seal komplektis on kaasas mingi kolmik, et kui ühendasin mootori vaakumiga, nagu õpetuses kirjas, siis ta nagu ainult vaakumit näitaski.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

texas0303 kirjutas:Mul veel selline küsimus, et kuhu ma selle turborõhu anduri ühendama pean. Seal komplektis on kaasas mingi kolmik, et kui ühendasin mootori vaakumiga, nagu õpetuses kirjas, siis ta nagu ainult vaakumit näitaski.
:) Jah, see tuleb vaakumi ühendad, järgelikul ongi vaakumis. Seier reageerib kui gaasi näppida? Mul näiteks 1 käiguga alles lõpus tuleb vaakumist välja. (ka opel, c20ne)
texas0303
Postitusi: 21
Liitunud: 04.08.2007 23:48
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas texas0303 »

aga kas oli vale võtta piduri võimu vaakumist? :?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

ranz kirjutas:
cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Miks? Põhjenda?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

cthen kirjutas:
ranz kirjutas:
cthen kirjutas:kütuserõhuregulaatori keiseist, miski 700eeki vist.)
Too odav on mõeldud ainult vabalthingavate masinate tarbeks... ehk siis ülelaadele ei soovitaks.
Miks? Põhjenda?
Sel lihtsalt põhjusel, et boostiga too asi kütuse rõhku lihtsalt ei tõsta, ei ole mõeldudki seda tegema. Nt kui keerata rõhk 3BARi (ilma vaakumita) siis sõidu ajal on rõhk 3BARi miinus vaakumi osa, kui aga boosti alla minna siis rõhk jääb suht 3BARi peale seisma, mitte ei ole 3BARi + rõhk...aga just nii see ülelaadega masinal olema peaks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

texas0303 kirjutas:aga kas oli vale võtta piduri võimu vaakumist? :?
Jah kui tagasivooluklapp on mootori pool.

Pidurivõimu vaakumil on kuskil vahel ainult ühte pidi läbi lubav klapp. Kui see klapp jäi su kolmikust mootori poole siis jah on vale koht.

Kas pärast mootori seiskamist ka vaakumit näitab? nii 5 sekundi pärast.
Jah: vale koht
Ei: õige koht
Vasta