kollektor
Postitatud: 04.12.2008 13:51
ma siin eileõhtust saadik pead vaevanud, et äkki mootori käimise ebaühtlus tulebki sellest, et on audi WG ehitatud kollektori külge, aga ca18det mootori kollektoril ju vahesin vahel turbosse mineval osal ning WG on pmtslt ühelpool vaheseina, seda siis teise ja neljanda silku toru otsas ainult. Seega kas võib olla, et nendel 2'l silindril siis tekib mingi takistus selle tõttu ja see tekitabki ebaühtlust käimises? Samas boosti all käib ilusti. Kui kaasipedaal vabastada siis törtsub ka korra, tundub, et sel ajal kui WG sulgub.
väheke štt pilt sellest, aga ehk saab mingit aimu mida ma mõtlen.

ja siis küsiks, et kas oleks kaval see vahesein sealt ära lõhkuda näiteks?
või miskit laadset või on kavalam võtta kätte ja üritada uus kolle teha? muidugi tolle jaoks oleks kuskilt flantse vaja.
EDIT: lisaks juurde küsimuse, et kas miskit muutub kui WG' väljalaske juhiks vabalt põhja alla???
seal see hetke olud on suht porr kõik seega 2 varjanti, et kas lõikuda kõik lahti ja uuesti keevitada või lõikuda kõik lahti ja keevitada WG väljalase ümber.
logiliselt ei tohiks see "screamer" ju ülevaatuseid ja asju segada kuna WG nii madalalt ei avane ju. Või olen ma jälle millegist valesti aru saanud?
väheke štt pilt sellest, aga ehk saab mingit aimu mida ma mõtlen.

ja siis küsiks, et kas oleks kaval see vahesein sealt ära lõhkuda näiteks?
või miskit laadset või on kavalam võtta kätte ja üritada uus kolle teha? muidugi tolle jaoks oleks kuskilt flantse vaja.
EDIT: lisaks juurde küsimuse, et kas miskit muutub kui WG' väljalaske juhiks vabalt põhja alla???
seal see hetke olud on suht porr kõik seega 2 varjanti, et kas lõikuda kõik lahti ja uuesti keevitada või lõikuda kõik lahti ja keevitada WG väljalase ümber.
logiliselt ei tohiks see "screamer" ju ülevaatuseid ja asju segada kuna WG nii madalalt ei avane ju. Või olen ma jälle millegist valesti aru saanud?