kollektor

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

kollektor

Postitus Postitas Aigo »

ma siin eileõhtust saadik pead vaevanud, et äkki mootori käimise ebaühtlus tulebki sellest, et on audi WG ehitatud kollektori külge, aga ca18det mootori kollektoril ju vahesin vahel turbosse mineval osal ning WG on pmtslt ühelpool vaheseina, seda siis teise ja neljanda silku toru otsas ainult. Seega kas võib olla, et nendel 2'l silindril siis tekib mingi takistus selle tõttu ja see tekitabki ebaühtlust käimises? Samas boosti all käib ilusti. Kui kaasipedaal vabastada siis törtsub ka korra, tundub, et sel ajal kui WG sulgub.

väheke štt pilt sellest, aga ehk saab mingit aimu mida ma mõtlen.

Pilt


ja siis küsiks, et kas oleks kaval see vahesein sealt ära lõhkuda näiteks?
või miskit laadset või on kavalam võtta kätte ja üritada uus kolle teha? muidugi tolle jaoks oleks kuskilt flantse vaja.


EDIT: lisaks juurde küsimuse, et kas miskit muutub kui WG' väljalaske juhiks vabalt põhja alla???

seal see hetke olud on suht porr kõik seega 2 varjanti, et kas lõikuda kõik lahti ja uuesti keevitada või lõikuda kõik lahti ja keevitada WG väljalase ümber.

logiliselt ei tohiks see "screamer" ju ülevaatuseid ja asju segada kuna WG nii madalalt ei avane ju. Või olen ma jälle millegist valesti aru saanud?
Viimati muutis Aigo, 04.12.2008 15:23, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei usu, et see mootori tööd tuntavalt häirib.
On autosid mis sõidavad veel jubedamate käkkidega ringi.
Audil ei ventileerita ka kõiki silindreid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ma avastasin siiski seda pilti korralikult silmitsedes ja pärast ka kollektort uurides, et ikka seal vaheseinas on pilu sees, mis ühendab mingilgi määral 2'te kambrit omavahel.


ja mootori tööd häiriv faktor ka juba leitud.
Pilt
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mihkel kirjutas: Audil ei ventileerita ka kõiki silindreid.
See ei pea küll paika.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mulk kirjutas:
Mihkel kirjutas: Audil ei ventileerita ka kõiki silindreid.
See ei pea küll paika.
audi200'l igatahes ei ventileerita
Pilt
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Kui sa tahad tänaval sõita, siis ära juhi WG'd põhja alla, sest niimoodi võid midagi põlema panna.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Audi 200 kollektorit mõtlesingi, 10V vähemalt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

see "vahesein" seal kollektoris ei ole just väga õhutihe... Niiet, ära põe :)
Vasta