1. leht 2-st
C20xe kolvid.
Postitatud: 30.11.2008 0:32
Postitas Veix88
Plaan siis c20xe -le turbo peale istutada. Nüüd terve talv aega asja ehitada ja vaikselt vajalikke vidinaid osta :D. Esimese asjana tahakski kolvid lasta ära treida. Oskab keegi öelda, palju oleks vaja originaal c20xe kolve pealt maha treida, et saaks turbotamiseks normaalse surveastme ? Xe originaal on 10:8:1 aga tahaks saada vähemalt 9:1. Oskab keegi tegijat soovitada või teeb keegi ise ? Mootorile panen ka c20let-i plokikaanetihendi.
Postitatud: 30.11.2008 0:42
Postitas Mihkel
Aga pane kohe paksem metalltihend, mis surveastme madalamaks toob?
Postitatud: 30.11.2008 0:46
Postitas Veix88
c20let-i plokaane tihend jääb õhukeseks ?
Postitatud: 30.11.2008 0:58
Postitas Mihkel
LET ja XE surveastme vahe ikka kolbides mitte kaanetihendis.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.
Postitatud: 30.11.2008 1:00
Postitas Veix88
See paksem metallist tihend oleks tegelt igati hea lahendus. Sest praegu ma ei plaanikski rohkem kui 0,6 bari sellesse mootorisse sisse lasta....
Postitatud: 30.11.2008 12:18
Postitas stryk3r
osta olavil keisei-racingust woesneri kolvid leti omad siis sul surveaste on 8.5:1 ja smp kepsud

l2heb sulle maksma umbes 18k eesti krooni :D endale tellitud ja k2tte saadud

Postitatud: 30.11.2008 12:28
Postitas Veix88
Asi ongi selles, et praegune eelarve ei luba seda teha :D, tulevikus kunagi vb teeb midagi sellist. Praegu piirduks sellega, et asi tiksuks ilusti ja saaks igapäevaselt kasutada. 0,6 bari juures ei tohiks midagi hirmsat olla ka veel. Ascona c esisillaga ja lyhikese f-16 käigukastiga pole selle jõuga suurt midagi teha niikuinii :D
Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?
Postitatud: 30.11.2008 14:21
Postitas stryk3r
mingi 1.2 mm
Postitatud: 30.11.2008 14:22
Postitas cthen
stryk3r kirjutas:mingi 1.2 mm
Mille alusel sa seda väidad?

Minu arvutuset järgi on 1.2mm tihengia surveaste 9.6:1 umbes.
Pigem ikka 1.7mm või isegi pakem, kui saada on.
Postitatud: 30.11.2008 14:27
Postitas stryk3r
Postitatud: 30.11.2008 14:31
Postitas cthen
Palju sealt veel postitamine maksaB?
Postitatud: 30.11.2008 14:54
Postitas stryk3r
ei maksa midagi lihtsalt inimene kysis ja kohe sai linki mitte et ei hakka otsima

r22gi mida iganes

Postitatud: 30.11.2008 17:34
Postitas jeff01
Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.
Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
Postitatud: 30.11.2008 17:55
Postitas cthen
jeff01 kirjutas:Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.
Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
Milliselt maalt peaks kindlasti reguleeritavat nukaratast kasutama?
(ehk kui palju saab tõsta ilma, et nukkvõlli ajasuts liialt paigast ära ei läheks?)
Postitatud: 30.11.2008 17:56
Postitas SharkRider
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.