s13 paugub

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

s13 paugub

Postitus Postitas gaiar200 »

nimelt mure siis selline et kiirendades hakkab hirmsasti paukuma,hetkel mil turbo järgi tuleb,rõhk turbol normis ja samas kui gaasi järgi lasta siis nagu toimiks.ja sain ka teada seda et see vaakumiga klapp mis bena tagasi laseb on 1,4 nissan sunni oma.kas see võib ka mingit rolli selles jamas mängida.bena pump ka sama auto pealt aga surve muidu 2,5bar.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

nüüd bena pump vahedatud ja saemele sai s14 pump,mure nagu kadus, kuid kuskil 5000rpm jõud kaob ja hakkab vaikselt plödisema,või siis paukuma,kas see võib olla sellest et süüde vale ja kui nii on siis kuidas ca18det mootoril seda kõige täpsemini paika saada,kõik on muidu stoc.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

võtad süütelambi ja mõne süütejuhtmekese kuskilt. Keerad mootorit niikaua kui on vända otsa rihma seib 15 plus miinus 2kraadi paigaldad süütejuhtme 1'silku süütepooli ja küünla vahele ning ning strobo vastava klambriga süütejuhtme külge keerad nuka andurit niipalju, et süütelamp(strobo) jääks põlema ning keerad nuka anduri kinni.

P.S. süüde peab sees olema ning kontrolli ikka vahepeal, et 1 kolb oleks väheke enne ÜSS punkti.

laod kõik kokku tagasi. paned auto käima ja sead õhutüüsi ja õhusiibri seadistamisega tähikäigu pöörded 850rpm plus/miinus 50rpm.

nii lihtne see ongi:D

muidu võimalik seda ka teha multimeetriga mõõtes süütepooli sissetulevast pistikust(vist oli keskmised juhtmed krt ei mäleta) mõõdad nii, et oleks kõrgem voolipunkt(ka numbreid ei mäleta kahjuks) ning seadistad samamoodi selle järgi.
Pilt
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ok tänud proovin seda multimeetriga varjanti kuna strbo pole võtta
Vasta