dizze kirjutas:Pärast tuleb võtta lihtsalt uus polt kasutusele.
Tüüpiline on, see kas hooratta või pool-asside poldid ei tule lahti ja
just need mis on sisemise 6-kandiga.
No esialgu loodan selle mootori Keilasse vedamisest lihtsamaid variante. Lihsam oleks mul sõita keilasse vedada mingi väiksem keevitus tallinnasse ja siis keevitus keilasse ja ise tallinnasse tagasi jne
Oleks oleks oleks. Poleks mul õige kuuskant kanalisse kukkunud, poleks valedega proovima hakanud, ja oleks ta hiljem spets 6-kandiga lahti kah tulnud, või vähemalt torxiga või vähemalt peale kuumutamist torxiga.
See ORC sidur on seal küljes olnud 10000km ainult - mitte tehases paigaldatud. Ei tea kah miks nii kõvasti kinni

. Poldid ise olid tugevad küll - 100kg / 40cm varega = 4000Nm kannatas. Aga pika rattavõtmega, millega väänatakse rattapoltegi pooleks - kulus alles seest ära.
Uue poldi (või kõik poldid, kui ühte samasugust ei leia) pean niikuinii leidma.
Teistel on keerme osa natuke tumedam - ei tea kas keerme liim võis musta värvi olla - aga noh kui lahti keerates nõksu ära tegi, siis 1 pööre tuli veel raskelt, ja siis juba "näpuga".
Nii väikse peaga oleks üldse võind seal torx poldid olla, oleks parem olnd keerata. Ja seda minagi, et mingi 50Nm oleks ehk piisanud.
Aga mõtle nüüd mille pihta sa tagusid kui sa hooratast malgid
malgin? mölgin? Noh panin paar kõksu, mitte väga suure haamriga, kuna tõesti ei taha kallist siduri-hooratta kompletki pekki keerata. Tasakaalustusse saadan kõik niikuinii.
Lähen vaatan poodi, äkki leiab tagurpidi-keermega-puur-poldi vms.