1. leht 2-st

ülerõhu klapp

Postitatud: 14.11.2008 22:04
Postitas gaiar200
nimelt mure selline et panin ca18det mootorile teise turbo mis pärineb ca20det mootorilt ja sellel pole külma koja küljes seda toru kohta mis läheb ülerõhu klappi.Kust ma selle nüüd võtma peaks,ise ei mõtle kuidagi välja.sorry kui küsisin midagi valesti.

Postitatud: 14.11.2008 22:56
Postitas Jan san
Sisselaske kollektorist näiteks(näiteks pane bensiini rõhu regulaatori vaakumi voolikule kolmik vahele)

Postitatud: 15.11.2008 0:26
Postitas hents99
Pigem võta mõnest muust kohast vaakum, kui benarõhu regulaatorist. Sellised vajalikumad vaakumi tarbijad võiksid kõik omavahel eraldatult olla. Teoreetiliselt pole vahet aga.....

Postitatud: 16.11.2008 23:49
Postitas part1
üldiselt jah, pane ikka eraldi asjad.

Postitatud: 17.11.2008 0:55
Postitas Astrona
Kas ma pole väga eesti keelsete terminitega kodus, aga arvatavasti mõeldakse siin "ülerõhuklapi" all BOV'i. Ja CA mootoril seda originaalis ei käigi, seega pole see ka väga oluline.

Ega neid kohti palju pole, kust sisselaske kollektori vaakumit võtta.
Mõnel otsal seal kollektoris on klapp vahel, mis sulgub rõhu all jne.

Kui väidate, et benasurveregulaatori signaali voolikule ei maksa kolmikut panna siis, palun, ka põhjendage. Helikiirus on päris suur, ühe mootoripöördega 6000RPM kiirusel liigub õhurõhulaine 3m. Hea oleks, kui igale asjale tuleb kollektorist eraldi ots, aga vahe on väike, kui voolikud on õiges mõõdus.

Võta see signaal kohe peale turbot, pane hoopis WG aktuaatori voolikule kolmik, seal peaks vist rõhk tõusma kõige kiiremini ja kõige kõrgemale.

Postitatud: 17.11.2008 2:57
Postitas Motary1
lol, Ülerõhuklapp ehk Wastegate.
BOV on tagasirõhuklapp

Postitatud: 17.11.2008 14:06
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:lol, Ülerõhuklapp ehk Wastegate.
BOV on tagasirõhuklapp
"Wastegate" on ju "heitklapp", milleks veel pikemat sõna vaja.
Ülerõhk, viitab nagu lubatust kõrgemale rõhule, aga heitklappi ei avata alles ülerõhul. Põhiline ülerõhk tekib ju sisselaske torustikus täiskoormuselt siibri sulgemisel, kus kasutatakse BOVi.

Kas see on ametlik tõlge:?: Ma ei imesta, miks eelistatakse inglise keelseid termineid.

"tagasirõhuklapp" sobiks rohkem "bypass valve" tõlkeks.

Kui "ülerõhuklapp" tekitab segadust, siis võiks BOVi tõlkida "õhkulaskmisklapp" :lol:

Postitatud: 17.11.2008 14:23
Postitas TopFuelFunnyCar
bypass pigem siis "möödaklapp" või "möödajuhtimiseklapp" :lol:

Postitatud: 17.11.2008 14:41
Postitas mart154
Jesus maria. Astrona, have a nice bowl of shuttefukup :P

Sa suudad ka KÕIGEST probleemi tekitada... :-D

Postitatud: 17.11.2008 15:14
Postitas hents99
Minu arust on loogiline nii, et blow off või by-pass on ülerõhuklapid, kuna üleliigne rõhk lastakse süsteemist nende kaudu välja.
Nagu veevärgis noh :-D

Ja rõhuklapp on see klapp, mis reguleerib rõhku, ehk siis wastegate.


Vastasel korral peaks nimetama neid klappe ka vaakumklappideks, kui turbo ei tekita rõhku?

Postitatud: 17.11.2008 16:05
Postitas Rommi
mart154 kirjutas:Jesus maria. Astrona, have a nice bowl of shuttefukup :P

Sa suudad ka KÕIGEST probleemi tekitada... :-D
have a nice cup of shuthe f--k up.(sain nüüd ikka vähe naerda:D )

Postitatud: 17.11.2008 16:38
Postitas Motary1
Te loete ka või ainult räägite?
Tehke enne faktid selgeks, kui targutama tulete ;)

Postitatud: 17.11.2008 16:58
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Jesus maria. Astrona, have a nice bowl of shuttefukup :P

Sa suudad ka KÕIGEST probleemi tekitada... :-D
Kes siin praegu probleemi tekitab? Sa ei üritanudki ju teemasse süübida, ja tulid juba lahmima!
Motary tõi ühe nägemuse terminitest, mis võib olla õige.
Mina üritasin aga aidata teemaalgatajat. Samas üritades selgust saada, mida gaiar200 silmas pidas, sest tema terminoloogia ei pruugi ühtida Motary omaga.
Ei saa ju aidata kui terminites pole kokku lepitud.

2 vanasõna:
* "Ärge pakkuge vaenlastele seda naudingut, et muutute nende sarnaseks"
ehk ma ei hakka vastu sõimama.
* "Lollidega ei maksa vaielda. Kõrvaltvaatajatel võib tekkida küsimus kumb loll on."
selle vastu eksisin mina :)

Postitatud: 17.11.2008 19:56
Postitas jeff01
Omg milleks sellisel teemal vaielda ;)
Et hea kui saab jälle ära panna kellelegi?
Üsna loogiline vastus sellisele küsimusele oleks olnud see, et palutakse täpsustust või midagi :) Inglisekeelsed terminid on tõesti kõigile üheselt mõistetavamad aga kui inimene nende detailide nime veel ei tea pole ta siiski rumalam kui need kes lahmima kukuvad või omavahel tülli pööravad.
Erinevaid foorumeid pidi kolades saab mõningase pildi igast tihedamini sõna võtvast inimesest ja tema seisukohtadest. Justkui iseenesest tekib filter kuidas kellegi irooniat või muidu juttu võtta ja ei oleks turboclub nii põhjalik kui poleks meie MR. kalkulaatorit ja e30club tõsise teema kallal kui poleks Marti. Kujutaks keegi ette TQHQ-d ilma Pärtlita? :p

Postitatud: 17.11.2008 23:44
Postitas gaiar200
sorry kui esitasin küsimuse valesti,täpsustan siis et see julla mis on turbo küljes avaneb rõhu all,mitte vaakumiga,eelmisel turbol oli selle voolik kohe turbo külmakoja küljes,lsellel turbol mitte,kust ma selle ühenduse nüüd peaks võtma.ja ma võtsin selle kohe peale sisselaskes olevat siibrit sellest jämedamast torust mis läks sinna söe kanistrisse ja söe kanistri viskasin minema,nüüd kella järgi rõhk 0,6bar ei tea kas norm turbo pärineb s14 nissanilt