ülerõhu klapp
ülerõhu klapp
nimelt mure selline et panin ca18det mootorile teise turbo mis pärineb ca20det mootorilt ja sellel pole külma koja küljes seda toru kohta mis läheb ülerõhu klappi.Kust ma selle nüüd võtma peaks,ise ei mõtle kuidagi välja.sorry kui küsisin midagi valesti.
Kas ma pole väga eesti keelsete terminitega kodus, aga arvatavasti mõeldakse siin "ülerõhuklapi" all BOV'i. Ja CA mootoril seda originaalis ei käigi, seega pole see ka väga oluline.
Ega neid kohti palju pole, kust sisselaske kollektori vaakumit võtta.
Mõnel otsal seal kollektoris on klapp vahel, mis sulgub rõhu all jne.
Kui väidate, et benasurveregulaatori signaali voolikule ei maksa kolmikut panna siis, palun, ka põhjendage. Helikiirus on päris suur, ühe mootoripöördega 6000RPM kiirusel liigub õhurõhulaine 3m. Hea oleks, kui igale asjale tuleb kollektorist eraldi ots, aga vahe on väike, kui voolikud on õiges mõõdus.
Võta see signaal kohe peale turbot, pane hoopis WG aktuaatori voolikule kolmik, seal peaks vist rõhk tõusma kõige kiiremini ja kõige kõrgemale.
Ega neid kohti palju pole, kust sisselaske kollektori vaakumit võtta.
Mõnel otsal seal kollektoris on klapp vahel, mis sulgub rõhu all jne.
Kui väidate, et benasurveregulaatori signaali voolikule ei maksa kolmikut panna siis, palun, ka põhjendage. Helikiirus on päris suur, ühe mootoripöördega 6000RPM kiirusel liigub õhurõhulaine 3m. Hea oleks, kui igale asjale tuleb kollektorist eraldi ots, aga vahe on väike, kui voolikud on õiges mõõdus.
Võta see signaal kohe peale turbot, pane hoopis WG aktuaatori voolikule kolmik, seal peaks vist rõhk tõusma kõige kiiremini ja kõige kõrgemale.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
"Wastegate" on ju "heitklapp", milleks veel pikemat sõna vaja.Motary1 kirjutas:lol, Ülerõhuklapp ehk Wastegate.
BOV on tagasirõhuklapp
Ülerõhk, viitab nagu lubatust kõrgemale rõhule, aga heitklappi ei avata alles ülerõhul. Põhiline ülerõhk tekib ju sisselaske torustikus täiskoormuselt siibri sulgemisel, kus kasutatakse BOVi.
Kas see on ametlik tõlge:?: Ma ei imesta, miks eelistatakse inglise keelseid termineid.
"tagasirõhuklapp" sobiks rohkem "bypass valve" tõlkeks.
Kui "ülerõhuklapp" tekitab segadust, siis võiks BOVi tõlkida "õhkulaskmisklapp"

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17.05.2006 18:45
- Asukoht: viljandi
Minu arust on loogiline nii, et blow off või by-pass on ülerõhuklapid, kuna üleliigne rõhk lastakse süsteemist nende kaudu välja.
Nagu veevärgis noh
Ja rõhuklapp on see klapp, mis reguleerib rõhku, ehk siis wastegate.
Vastasel korral peaks nimetama neid klappe ka vaakumklappideks, kui turbo ei tekita rõhku?
Nagu veevärgis noh

Ja rõhuklapp on see klapp, mis reguleerib rõhku, ehk siis wastegate.
Vastasel korral peaks nimetama neid klappe ka vaakumklappideks, kui turbo ei tekita rõhku?
Kes siin praegu probleemi tekitab? Sa ei üritanudki ju teemasse süübida, ja tulid juba lahmima!mart154 kirjutas:Jesus maria. Astrona, have a nice bowl of shuttefukup :P
Sa suudad ka KÕIGEST probleemi tekitada...
Motary tõi ühe nägemuse terminitest, mis võib olla õige.
Mina üritasin aga aidata teemaalgatajat. Samas üritades selgust saada, mida gaiar200 silmas pidas, sest tema terminoloogia ei pruugi ühtida Motary omaga.
Ei saa ju aidata kui terminites pole kokku lepitud.
2 vanasõna:
* "Ärge pakkuge vaenlastele seda naudingut, et muutute nende sarnaseks"
ehk ma ei hakka vastu sõimama.
* "Lollidega ei maksa vaielda. Kõrvaltvaatajatel võib tekkida küsimus kumb loll on."
selle vastu eksisin mina

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Omg milleks sellisel teemal vaielda
Et hea kui saab jälle ära panna kellelegi?
Üsna loogiline vastus sellisele küsimusele oleks olnud see, et palutakse täpsustust või midagi
Inglisekeelsed terminid on tõesti kõigile üheselt mõistetavamad aga kui inimene nende detailide nime veel ei tea pole ta siiski rumalam kui need kes lahmima kukuvad või omavahel tülli pööravad.
Erinevaid foorumeid pidi kolades saab mõningase pildi igast tihedamini sõna võtvast inimesest ja tema seisukohtadest. Justkui iseenesest tekib filter kuidas kellegi irooniat või muidu juttu võtta ja ei oleks turboclub nii põhjalik kui poleks meie MR. kalkulaatorit ja e30club tõsise teema kallal kui poleks Marti. Kujutaks keegi ette TQHQ-d ilma Pärtlita?

Et hea kui saab jälle ära panna kellelegi?
Üsna loogiline vastus sellisele küsimusele oleks olnud see, et palutakse täpsustust või midagi

Erinevaid foorumeid pidi kolades saab mõningase pildi igast tihedamini sõna võtvast inimesest ja tema seisukohtadest. Justkui iseenesest tekib filter kuidas kellegi irooniat või muidu juttu võtta ja ei oleks turboclub nii põhjalik kui poleks meie MR. kalkulaatorit ja e30club tõsise teema kallal kui poleks Marti. Kujutaks keegi ette TQHQ-d ilma Pärtlita?

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
sorry kui esitasin küsimuse valesti,täpsustan siis et see julla mis on turbo küljes avaneb rõhu all,mitte vaakumiga,eelmisel turbol oli selle voolik kohe turbo külmakoja küljes,lsellel turbol mitte,kust ma selle ühenduse nüüd peaks võtma.ja ma võtsin selle kohe peale sisselaskes olevat siibrit sellest jämedamast torust mis läks sinna söe kanistrisse ja söe kanistri viskasin minema,nüüd kella järgi rõhk 0,6bar ei tea kas norm turbo pärineb s14 nissanilt