1. leht 1-st
K: turborõhu muutmine WG modimisega
Postitatud: 12.11.2008 12:39
Postitas taxu
Kuulsin hiljuti sellist lähenemist, et tüüp muutis wg actuaatori eelpinget et saavutada kõrgem rõhk. Jutt siis sisemise wg-ga turbost ja autoks Toyota st205. Painutad kinnitusi või asetad mõned seibid actuaatori kinnituse alla et ta hoiaks normaalasendis klappi tugevama pingega suletud. See tekitab olukorra, kus klapi avamiseks vaja suuremat rõhk- ehk et olemegi nihutanud rõhku kõrgemale. Ja seda ilma lisavidinateta. Kui veel näiteks panna actuaatori varda vahele mingi keermestatud puks et saaks varda pikkust sujuvalt muuta, olekski ehk reguleeritav MBC olemas.
Huvitav kas on ehk veel keegi proovinud taolist varianti?
Postitatud: 12.11.2008 12:45
Postitas Ragnar
Osadel turbodel on keermestatud latiga actuator küljes. Näiteks GT28RS'il on kindlasti kuna isegi sai sealt teatud määral keerata. Kuigi sai muuta ainult 8-12psi'd kui õigesti mäletan. Selline lahendus on tunduvalt parem kui mingisuguste boostcontrolleritega jännata mis niikui nii ei suuda seda rõhku nii hoida kui vaja. Muidugi kõikide süsteemida jaoks see jällegi ei sobi kui vaja teatud pöördel/käigul teist boosti. Aga tänavasõidu autol nagu sul ja 4wd polegi ju vahet.
Postitatud: 12.11.2008 13:22
Postitas Astrona
Proovitud, toimib
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.
Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
Postitatud: 12.11.2008 14:03
Postitas taxu
Kena.

Postitatud: 12.11.2008 15:57
Postitas Astrona
Einoh MBC'd see ei asenda.
Kui vaja 1.0bar peale ära piirata, siis vastava vedru eelpingega peab ta hakkama mingi 0.7bar peal juba avama ja spoolimist segama. Korralik kuul-MBC hoiaks aga suht 1bar'ini kinni ja siis alles avaks.
Postitatud: 19.05.2010 20:11
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:Proovitud, toimib
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.
Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
Lõpuks leidsin ühele tekkinud küsimusele vastuse....
Mitu päeva piinas peas küsimus kuidas rõhk MBC ja membraani vahelt välja pääseb, et järgmise käiguga kah veel normaalselt spooliks.
Kinnitab veel keegi (Kasvõi Astrona ise vanema ja targemana

) seda augu puurimise varianti.
kas 1mm on piisav?
Postitatud: 19.05.2010 21:41
Postitas ahto42
Mina!
Ma tegin DIY osakonnas oleva õpetuse järgi MBC ja seal ka auk puuritud. Mina sain sealse õpetuse järgi tollimõõdust u 0,8 mm
Postitatud: 19.05.2010 22:22
Postitas kilplane
mida pisem auk, seda parem minuarust.. 0.8 on ka nagu palju kuidagi.
liiga suur auk on, siis rõhk ei jõua aktuaatorini läheb ennem värsket õhku hingama.
aga jah et see auk peab seal olema küll. kel veel pole, minge leidke kõige väiksem puur mille leiate (ostke tegelt mitu, ühega te esimesel korral küll hakkama ei saa.) ja laske auk sisse.
aktuaatorisse ma isiklikult auku ei teeks. küll aga MBC sisse laseks küll.
Postitatud: 20.05.2010 9:40
Postitas Mihkel
Liiga suure auguga võib asi spike-ima hakata.
Pressure lock on selle asja nimi mille vältimiseks see auk tehtud sinna on.