1. leht 2-st
k: Stock mootori kohta?
Postitatud: 04.11.2008 18:20
Postitas tann15
Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
Re: k: Stock mootori kohta?
Postitatud: 04.11.2008 18:36
Postitas Astrona
tann15 kirjutas:Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
"2.0 ohc" tähendab, et stockis pole üldse boosti?
Kõik oleneb konkreetsest mootorist, kui tugev sisu tal on, surveaste jne ja eriti oleneb sellest, kas seadistas spetsialistist tuttav, või keegi kes sellega leiba teenib.
Kas küsimus on konkreetselt Sierra 2L mootori kohta? Ei tea a pakun 0.4-0.6bar @ 5000RPM täisesti stockina hea seadega suure cooleriga. Sõltub ka mis pööretel seda rõhku mõeldakse 8000RPM läheb see mootor vist ilma rõhutagi laiali

Tean et mingid alla 5L Fordid ei kannatanud vabalthingavana isegi täisgaasi välja

Postitatud: 04.11.2008 18:41
Postitas tann15
Jh mootor siis sierra oma alumine plokk 205 ehk siis sama mis cosworth mootoril aga sisu n6rgem,ja mida peaks just eriti silmas pidama selle tööga?
st et turbo peale suht lihtne panna aga turbo mida kasutaksin oleks audi 200 originaal turbo,kas see lahjaks ei jää?
Postitatud: 04.11.2008 18:52
Postitas vile
ma küll pole mingi spets aga audi 200 turbo küll ei peaks sellele lahjaks jääma.
Postitatud: 04.11.2008 18:58
Postitas Mihkel
Vaevalt seda siin keegi testinud on.
Ainult boost ei anna asja juures võimsust.
Osa võimsusest annab kvaliteetne töö süsteemi ehitamisel.
Väga palju sõltub mootori algseisukorrast.
Mõõta näiteks kompressioonid silindrites sooja mootori ja avatud segusiibriga ära.
Ja vaata saaled altpoolt üle, et mis seisus on.
Postitatud: 04.11.2008 19:05
Postitas Astrona
Küsimus on pigem, palju võimsust kannatab, mitte palju rõhku. Kuna 3000RPM peal võib ta sull 2bar kah kannatada, aga 6000RPM peal enam 1bar ei pruugi kannatada. Ja sõltub väga palju ka turbost: sest mõttes suure turboga 200hj võib kannatada aga väikse turboga ei kannata, kuna rõhk siis suurem ja temp kõrgemal.
Minu mootori stock sisu kohta räägitakse eestis et kuni 300hj ja roostsis 400-450hj. Samas on neid ära sulatatud ka 200hj juures.
Nõrgim lüli on arvatavasti kolb ja järgmisena keps. Samas see sierra mootor ei maksa kah midagi, võid ju katse-eksitus-meetodit kah kasutada

Väga tõenäoline on et ca 190hj juures sulatad kolvid ära, kuigi ideaalse seadega kannaks poole rohkem. Uuri netist praktilisi näiteid.
Kui sa arvatavasti plaanid benasurve tõstmise jms algeliste trikkidega segu paika saad jne, siis ilma coolerita mingi 0.3bar 150hj ja norm cooleriga äkki kannatab 0.6bar 180hj. Ok ma rohkem ei lobise

.
Postitatud: 04.11.2008 19:32
Postitas Jaan
See kaas on päris suurte klappidega ja moditud juppidega võetakse N/A mootorist 180-200hp-d välja. Seega ka väikese rõhuga saab ilmselt päris häid tulemusi.
Postitatud: 04.11.2008 19:36
Postitas Mihkel
Astrona, nõrgim lüli on SEADISTUS ja seda tõestasid sa enda näite peal
Mootori kestvus on ka omakorda seotud ehituskvaliteediga.
Kuigi kahjuks Eestis on ka tõestatud, et mida pornomalt ehitad, seda paremini kestab.
Mina sätiks selle väite pigem erand kinnitab reeglit valdkonda.
Postitatud: 04.11.2008 22:02
Postitas tann15
No 180hp oleks juba supper
Selles suhtes kas on vaja selles sedistuse juures juba aju ja pihustid vahetada?Või pigistab selle välja olemas olevatest?
Postitatud: 04.11.2008 22:19
Postitas RFL
Tann, ära rohkem postitusi tee. loe rahulikult foorumit ja saad lõpuks oma vastuse, miks su sierrale kunagi turbot ei tulegi
Postitatud: 04.11.2008 22:20
Postitas tann15
RFL kirjutas:Tann, ära rohkem postitusi tee. loe rahulikult foorumit ja saad lõpuks oma vastuse, miks su sierrale kunagi turbot ei tulegi
Ja millest arvamus et ei tule

ma arvan et sa eksid väga

Postitatud: 04.11.2008 22:24
Postitas Mihkel
Kui tahad reaalselt selle jõu kätte saada, siis vajad ka vastavat seadistust (aju) ja ka sellise jõu jaoks piisavaid pihusteid ning ka kütusepumpa mis neid toita suudab.
Postitatud: 04.11.2008 22:29
Postitas tann15
Jh sellega olen juba arvestanud
Muideks kui tavaline 2.0 ohc paagisisene pump toidab 143kw scorpa cosworthi kytuse vajaduse siis peaks see ka selle ära toitma,endal öeldi sama kui 2.8 sierrale panin paagisisese pumbaga (2.0 dohc) ja siiani töötab probleemi vabalt,see pump oleks siiski suurematel hp vajalik

Postitatud: 04.11.2008 22:37
Postitas jeff01
Kui on seades siis katki ei lähe miski ilmselt enne kaanetihendit. Vana väsinud kaanetihend võib vahelt lennata ka ilma rõhuta ükskõik millal, kui see asendada või üle pingutada on pool bar täiesti kindel mis kestab aga meie kodumaised stock ajudega na-> turbo projektid on tõestanud et mõni aeg sõidetakse ka 0,6 -0,8 bariga ja harvem ka 1 bariga. Asjade katki minemisest pole nagu midagi kuulnud alla 1 bari rõhuga

pigem liigsest kulumisest tekkinud kahjustuste välja löömine või sulamine seade puudumise tõttu probleemiks. Kui pead juba pihustid suuremate vastu vahetama ei usu ma aga selle mootori normaalsesse töösse rõhu välisel alal ja tema sõidetavusse tänavatel. Kui progetava aju jaoks pole võimalusi siis pigem tuleb rõhuregulaator asendada turbokale sobivaga ja tõsta rõhku vaid niipalju et ka boostita ala käiks talutavalt ja kui sellest lõpus ikka puudu jääb aga hirmus soov ikka midagi laiali lasta siis meisterda lisapihustid rõhu lüliti all
Tehke vaid ära keegi need projektid mida te kõik siin järgemööda arutate

Postitatud: 04.11.2008 22:45
Postitas Mihkel
Noh keegi ei ütle, et sul see pump peale 20a kasutamist 143kw ära toidab, selleks ongi õige pumba tootlikus üle mõõta.
Ehku peale ehitades ei tulegi midagi korraliku.