k: Stock mootori kohta?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

k: Stock mootori kohta?

Postitus Postitas tann15 »

Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: k: Stock mootori kohta?

Postitus Postitas Astrona »

tann15 kirjutas:Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
"2.0 ohc" tähendab, et stockis pole üldse boosti?
Kõik oleneb konkreetsest mootorist, kui tugev sisu tal on, surveaste jne ja eriti oleneb sellest, kas seadistas spetsialistist tuttav, või keegi kes sellega leiba teenib.
Kas küsimus on konkreetselt Sierra 2L mootori kohta? Ei tea a pakun 0.4-0.6bar @ 5000RPM täisesti stockina hea seadega suure cooleriga. Sõltub ka mis pööretel seda rõhku mõeldakse 8000RPM läheb see mootor vist ilma rõhutagi laiali :)
Tean et mingid alla 5L Fordid ei kannatanud vabalthingavana isegi täisgaasi välja :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Jh mootor siis sierra oma alumine plokk 205 ehk siis sama mis cosworth mootoril aga sisu n6rgem,ja mida peaks just eriti silmas pidama selle tööga?
st et turbo peale suht lihtne panna aga turbo mida kasutaksin oleks audi 200 originaal turbo,kas see lahjaks ei jää?
vile
Postitusi: 4
Liitunud: 12.10.2008 23:13
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas vile »

ma küll pole mingi spets aga audi 200 turbo küll ei peaks sellele lahjaks jääma.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaevalt seda siin keegi testinud on.
Ainult boost ei anna asja juures võimsust.
Osa võimsusest annab kvaliteetne töö süsteemi ehitamisel.

Väga palju sõltub mootori algseisukorrast.
Mõõta näiteks kompressioonid silindrites sooja mootori ja avatud segusiibriga ära.
Ja vaata saaled altpoolt üle, et mis seisus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Küsimus on pigem, palju võimsust kannatab, mitte palju rõhku. Kuna 3000RPM peal võib ta sull 2bar kah kannatada, aga 6000RPM peal enam 1bar ei pruugi kannatada. Ja sõltub väga palju ka turbost: sest mõttes suure turboga 200hj võib kannatada aga väikse turboga ei kannata, kuna rõhk siis suurem ja temp kõrgemal.

Minu mootori stock sisu kohta räägitakse eestis et kuni 300hj ja roostsis 400-450hj. Samas on neid ära sulatatud ka 200hj juures.

Nõrgim lüli on arvatavasti kolb ja järgmisena keps. Samas see sierra mootor ei maksa kah midagi, võid ju katse-eksitus-meetodit kah kasutada :) Väga tõenäoline on et ca 190hj juures sulatad kolvid ära, kuigi ideaalse seadega kannaks poole rohkem. Uuri netist praktilisi näiteid.

Kui sa arvatavasti plaanid benasurve tõstmise jms algeliste trikkidega segu paika saad jne, siis ilma coolerita mingi 0.3bar 150hj ja norm cooleriga äkki kannatab 0.6bar 180hj. Ok ma rohkem ei lobise :oops: .
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

See kaas on päris suurte klappidega ja moditud juppidega võetakse N/A mootorist 180-200hp-d välja. Seega ka väikese rõhuga saab ilmselt päris häid tulemusi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona, nõrgim lüli on SEADISTUS ja seda tõestasid sa enda näite peal :-D

Mootori kestvus on ka omakorda seotud ehituskvaliteediga.
Kuigi kahjuks Eestis on ka tõestatud, et mida pornomalt ehitad, seda paremini kestab.
Mina sätiks selle väite pigem erand kinnitab reeglit valdkonda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

No 180hp oleks juba supper :-D
Selles suhtes kas on vaja selles sedistuse juures juba aju ja pihustid vahetada?Või pigistab selle välja olemas olevatest?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Tann, ära rohkem postitusi tee. loe rahulikult foorumit ja saad lõpuks oma vastuse, miks su sierrale kunagi turbot ei tulegi
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

RFL kirjutas:Tann, ära rohkem postitusi tee. loe rahulikult foorumit ja saad lõpuks oma vastuse, miks su sierrale kunagi turbot ei tulegi
Ja millest arvamus et ei tule :roll: ma arvan et sa eksid väga :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui tahad reaalselt selle jõu kätte saada, siis vajad ka vastavat seadistust (aju) ja ka sellise jõu jaoks piisavaid pihusteid ning ka kütusepumpa mis neid toita suudab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Jh sellega olen juba arvestanud 8)

Muideks kui tavaline 2.0 ohc paagisisene pump toidab 143kw scorpa cosworthi kytuse vajaduse siis peaks see ka selle ära toitma,endal öeldi sama kui 2.8 sierrale panin paagisisese pumbaga (2.0 dohc) ja siiani töötab probleemi vabalt,see pump oleks siiski suurematel hp vajalik ;)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui on seades siis katki ei lähe miski ilmselt enne kaanetihendit. Vana väsinud kaanetihend võib vahelt lennata ka ilma rõhuta ükskõik millal, kui see asendada või üle pingutada on pool bar täiesti kindel mis kestab aga meie kodumaised stock ajudega na-> turbo projektid on tõestanud et mõni aeg sõidetakse ka 0,6 -0,8 bariga ja harvem ka 1 bariga. Asjade katki minemisest pole nagu midagi kuulnud alla 1 bari rõhuga :roll: pigem liigsest kulumisest tekkinud kahjustuste välja löömine või sulamine seade puudumise tõttu probleemiks. Kui pead juba pihustid suuremate vastu vahetama ei usu ma aga selle mootori normaalsesse töösse rõhu välisel alal ja tema sõidetavusse tänavatel. Kui progetava aju jaoks pole võimalusi siis pigem tuleb rõhuregulaator asendada turbokale sobivaga ja tõsta rõhku vaid niipalju et ka boostita ala käiks talutavalt ja kui sellest lõpus ikka puudu jääb aga hirmus soov ikka midagi laiali lasta siis meisterda lisapihustid rõhu lüliti all :)
Tehke vaid ära keegi need projektid mida te kõik siin järgemööda arutate :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh keegi ei ütle, et sul see pump peale 20a kasutamist 143kw ära toidab, selleks ongi õige pumba tootlikus üle mõõta.
Ehku peale ehitades ei tulegi midagi korraliku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Suletud