k: Stock mootori kohta?
k: Stock mootori kohta?
Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
Re: k: Stock mootori kohta?
"2.0 ohc" tähendab, et stockis pole üldse boosti?tann15 kirjutas:Kui palju kannatab stock mootor rõhku st remontimata 2.o ohc?
st kui palju oleks r6hk maksimaalselt et laiali veel ei lenda?
Kõik oleneb konkreetsest mootorist, kui tugev sisu tal on, surveaste jne ja eriti oleneb sellest, kas seadistas spetsialistist tuttav, või keegi kes sellega leiba teenib.
Kas küsimus on konkreetselt Sierra 2L mootori kohta? Ei tea a pakun 0.4-0.6bar @ 5000RPM täisesti stockina hea seadega suure cooleriga. Sõltub ka mis pööretel seda rõhku mõeldakse 8000RPM läheb see mootor vist ilma rõhutagi laiali

Tean et mingid alla 5L Fordid ei kannatanud vabalthingavana isegi täisgaasi välja

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vaevalt seda siin keegi testinud on.
Ainult boost ei anna asja juures võimsust.
Osa võimsusest annab kvaliteetne töö süsteemi ehitamisel.
Väga palju sõltub mootori algseisukorrast.
Mõõta näiteks kompressioonid silindrites sooja mootori ja avatud segusiibriga ära.
Ja vaata saaled altpoolt üle, et mis seisus on.
Ainult boost ei anna asja juures võimsust.
Osa võimsusest annab kvaliteetne töö süsteemi ehitamisel.
Väga palju sõltub mootori algseisukorrast.
Mõõta näiteks kompressioonid silindrites sooja mootori ja avatud segusiibriga ära.
Ja vaata saaled altpoolt üle, et mis seisus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Küsimus on pigem, palju võimsust kannatab, mitte palju rõhku. Kuna 3000RPM peal võib ta sull 2bar kah kannatada, aga 6000RPM peal enam 1bar ei pruugi kannatada. Ja sõltub väga palju ka turbost: sest mõttes suure turboga 200hj võib kannatada aga väikse turboga ei kannata, kuna rõhk siis suurem ja temp kõrgemal.
Minu mootori stock sisu kohta räägitakse eestis et kuni 300hj ja roostsis 400-450hj. Samas on neid ära sulatatud ka 200hj juures.
Nõrgim lüli on arvatavasti kolb ja järgmisena keps. Samas see sierra mootor ei maksa kah midagi, võid ju katse-eksitus-meetodit kah kasutada
Väga tõenäoline on et ca 190hj juures sulatad kolvid ära, kuigi ideaalse seadega kannaks poole rohkem. Uuri netist praktilisi näiteid.
Kui sa arvatavasti plaanid benasurve tõstmise jms algeliste trikkidega segu paika saad jne, siis ilma coolerita mingi 0.3bar 150hj ja norm cooleriga äkki kannatab 0.6bar 180hj. Ok ma rohkem ei lobise
.
Minu mootori stock sisu kohta räägitakse eestis et kuni 300hj ja roostsis 400-450hj. Samas on neid ära sulatatud ka 200hj juures.
Nõrgim lüli on arvatavasti kolb ja järgmisena keps. Samas see sierra mootor ei maksa kah midagi, võid ju katse-eksitus-meetodit kah kasutada

Kui sa arvatavasti plaanid benasurve tõstmise jms algeliste trikkidega segu paika saad jne, siis ilma coolerita mingi 0.3bar 150hj ja norm cooleriga äkki kannatab 0.6bar 180hj. Ok ma rohkem ei lobise

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Astrona, nõrgim lüli on SEADISTUS ja seda tõestasid sa enda näite peal 
Mootori kestvus on ka omakorda seotud ehituskvaliteediga.
Kuigi kahjuks Eestis on ka tõestatud, et mida pornomalt ehitad, seda paremini kestab.
Mina sätiks selle väite pigem erand kinnitab reeglit valdkonda.

Mootori kestvus on ka omakorda seotud ehituskvaliteediga.
Kuigi kahjuks Eestis on ka tõestatud, et mida pornomalt ehitad, seda paremini kestab.
Mina sätiks selle väite pigem erand kinnitab reeglit valdkonda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui tahad reaalselt selle jõu kätte saada, siis vajad ka vastavat seadistust (aju) ja ka sellise jõu jaoks piisavaid pihusteid ning ka kütusepumpa mis neid toita suudab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jh sellega olen juba arvestanud 
Muideks kui tavaline 2.0 ohc paagisisene pump toidab 143kw scorpa cosworthi kytuse vajaduse siis peaks see ka selle ära toitma,endal öeldi sama kui 2.8 sierrale panin paagisisese pumbaga (2.0 dohc) ja siiani töötab probleemi vabalt,see pump oleks siiski suurematel hp vajalik

Muideks kui tavaline 2.0 ohc paagisisene pump toidab 143kw scorpa cosworthi kytuse vajaduse siis peaks see ka selle ära toitma,endal öeldi sama kui 2.8 sierrale panin paagisisese pumbaga (2.0 dohc) ja siiani töötab probleemi vabalt,see pump oleks siiski suurematel hp vajalik

Kui on seades siis katki ei lähe miski ilmselt enne kaanetihendit. Vana väsinud kaanetihend võib vahelt lennata ka ilma rõhuta ükskõik millal, kui see asendada või üle pingutada on pool bar täiesti kindel mis kestab aga meie kodumaised stock ajudega na-> turbo projektid on tõestanud et mõni aeg sõidetakse ka 0,6 -0,8 bariga ja harvem ka 1 bariga. Asjade katki minemisest pole nagu midagi kuulnud alla 1 bari rõhuga
pigem liigsest kulumisest tekkinud kahjustuste välja löömine või sulamine seade puudumise tõttu probleemiks. Kui pead juba pihustid suuremate vastu vahetama ei usu ma aga selle mootori normaalsesse töösse rõhu välisel alal ja tema sõidetavusse tänavatel. Kui progetava aju jaoks pole võimalusi siis pigem tuleb rõhuregulaator asendada turbokale sobivaga ja tõsta rõhku vaid niipalju et ka boostita ala käiks talutavalt ja kui sellest lõpus ikka puudu jääb aga hirmus soov ikka midagi laiali lasta siis meisterda lisapihustid rõhu lüliti all
Tehke vaid ära keegi need projektid mida te kõik siin järgemööda arutate


Tehke vaid ära keegi need projektid mida te kõik siin järgemööda arutate

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Noh keegi ei ütle, et sul see pump peale 20a kasutamist 143kw ära toidab, selleks ongi õige pumba tootlikus üle mõõta.
Ehku peale ehitades ei tulegi midagi korraliku.
Ehku peale ehitades ei tulegi midagi korraliku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.