1. leht 3-st
BMW tuunimine turbotamiseks
Postitatud: 26.10.2008 23:09
Postitas martin5676
mul selline küsimus, et millist bmw mootorit kõige parem, kõige lihtsam ja kõige rohkem tulemusi andvam tuunida on!???

Postitatud: 27.10.2008 9:36
Postitas c20xe
Kõik oleneb sellest, millistel eesmärkidel sa seda mootorit kasutada plaanid.
Postitatud: 27.10.2008 10:38
Postitas hents99
Aga miks üldse BMW mootorit turbotamiseks valida? Mingi kinnisidee või tahad tulemust?
Postitatud: 27.10.2008 10:47
Postitas mart154
kui sa ei ütle, mis sa sellest mootorist tahad täpsemalt, siis S38B36 on hea mootor näiteks.
Postitatud: 27.10.2008 10:49
Postitas Mihkel
BMW on ju kunn auto
Tegelikult jah kõik sõltub eesmärgist ja rahasummadest.
Postitatud: 27.10.2008 14:30
Postitas Raimo
S50 ja S54 suht head. esimesest saab 400 ja teisest veel rohkem vastupidavat hobujõudu.
tere
Postitatud: 28.10.2008 18:55
Postitas martin5676
eesmärk oleks saada kergelt ja mitte just väga kulukalt hobuseid juurde!!
kiirendustele just ei kipuks kuid niisama enda enesetunde parandamiseks küll!!!
BMW selleks et bmw olemas ja mõtlesin et kui saab kuskilt soodsalt krässu pand bmw kätte mille mootor tiptop siis oleks suht ümberviskamis vaev!!!
präägu on 316 e36 93a

kuid jah olen enda peale siiani kuri et sai ostetud kunagi esimeseks autoks nõnna lahjake!!! (se selgus juba esimese nädala jooksul et lahja)
ja auto paremaks muutmise, veermikute ja muude liikuvate osade peale olen kulutand juba sama palju raha kui auto ise maksis!!!
sellepärast ei raatsi ka maha müüa seda autot, pigem vahetaks auto südame ära!!!

Postitatud: 28.10.2008 19:02
Postitas martin5676
hents99 kirjutas:Aga miks üldse BMW mootorit turbotamiseks valida? Mingi kinnisidee või tahad tulemust?
Kas sellest saab järeldada seda,et bmw mootor on rohkem tulemusi andvam kui teised (ei tahaks ise eriti uskuda)!!!;)
Postitatud: 28.10.2008 19:42
Postitas puna
Odavalt saad kui selle panni maha müüd ja uue võimsama panni asemele soetad.
Ja ära mõtle selle raha peale mis sa sinna juba pannud oled.
Nii saad odavalt hakkama.
Ah jaa mootorit vahetades läheb palju muudki vaja peale mootori.
Postitatud: 28.10.2008 22:36
Postitas martin5676
puna kirjutas:Odavalt saad kui selle panni maha müüd ja uue võimsama panni asemele soetad.
Ja ära mõtle selle raha peale mis sa sinna juba pannud oled.
Nii saad odavalt hakkama.
Ah jaa mootorit vahetades läheb palju muudki vaja peale mootori.
tean!!!! usun täitsa kuid ple pointi müüa pigem niisama siis juba osta midagi kangemat kuigi üks kange asi juba olemas
Postitatud: 29.10.2008 15:37
Postitas xjan
alusta sellest, et paned 2,5 või 2,8L mootori koos juurdekuuluvaga kui ei raatsi autot päris välja vahetada. Kindlasti odavam, kui misiganes turboprojekt. Aga veelgi odavam on ilmselt jah praegune maha müüa ning kohe osta valmis 2,5+ mootoriga E36
Postitatud: 29.10.2008 16:02
Postitas Astrona
316 e36 93a kuid jah olen enda peale siiani kuri et sai ostetud kunagi esimeseks autoks nõnna lahjake!!! (se selgus juba esimese nädala jooksul et lahja)
Nädal aega???

Sel juhul soovitan osta 2L ja sul läheb mingi 3 aastat.
1. asjana pane eesmärk paika.
1.6 mootorist mingi 300-450hj ajab ehk välja, 100K eest juppe + 400K tööraha. Peab olema hea põhjendus, miks nii väikse mootoriga jamama hakata - mingid võislusklassi piirangud vms. kuna sul neid piiranguid pole, siis "No replacement for displacement".
Jõudsid lahenduseni, et ostad teise auto juurde?
Hea mõte. Ostad kohe kiire auto või tahad asjaga tegeleda kah?
Sügiseti pakutakse >500hj "valmis" projektikaid pool muidu 100-150K hinnavahemikus.
Pole eriti mõtet ju osta mingi masin, taguda sinna nii palju sisse, et projektimaksumus juba sama palju kui 500hj masinad maksavad aga sul ikka alla 300hj

Postitatud: 29.10.2008 16:40
Postitas Indrek_s
316 mootoriga pole mõtet jamada.
Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
Edit: paar posti eespool on sellest juba räägitud
Postitatud: 29.10.2008 16:46
Postitas Astrona
Indrek_s kirjutas:2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
Mäletan kah, et 2.8 oli alumiinium-plokiga
Postitatud: 29.10.2008 16:49
Postitas mth
Indrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.
Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt on

[/b]