BMW tuunimine turbotamiseks
-
martin5676
- Postitusi: 10
- Liitunud: 26.10.2008 22:59
- Asukoht: pärnu
BMW tuunimine turbotamiseks
mul selline küsimus, et millist bmw mootorit kõige parem, kõige lihtsam ja kõige rohkem tulemusi andvam tuunida on!???

BMW on ju kunn auto 
Tegelikult jah kõik sõltub eesmärgist ja rahasummadest.
Tegelikult jah kõik sõltub eesmärgist ja rahasummadest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
martin5676
- Postitusi: 10
- Liitunud: 26.10.2008 22:59
- Asukoht: pärnu
tere
eesmärk oleks saada kergelt ja mitte just väga kulukalt hobuseid juurde!!
kiirendustele just ei kipuks kuid niisama enda enesetunde parandamiseks küll!!!
BMW selleks et bmw olemas ja mõtlesin et kui saab kuskilt soodsalt krässu pand bmw kätte mille mootor tiptop siis oleks suht ümberviskamis vaev!!!
präägu on 316 e36 93a
kuid jah olen enda peale siiani kuri et sai ostetud kunagi esimeseks autoks nõnna lahjake!!! (se selgus juba esimese nädala jooksul et lahja)
ja auto paremaks muutmise, veermikute ja muude liikuvate osade peale olen kulutand juba sama palju raha kui auto ise maksis!!!
sellepärast ei raatsi ka maha müüa seda autot, pigem vahetaks auto südame ära!!!

kiirendustele just ei kipuks kuid niisama enda enesetunde parandamiseks küll!!!
BMW selleks et bmw olemas ja mõtlesin et kui saab kuskilt soodsalt krässu pand bmw kätte mille mootor tiptop siis oleks suht ümberviskamis vaev!!!
präägu on 316 e36 93a
ja auto paremaks muutmise, veermikute ja muude liikuvate osade peale olen kulutand juba sama palju raha kui auto ise maksis!!!
sellepärast ei raatsi ka maha müüa seda autot, pigem vahetaks auto südame ära!!!
-
martin5676
- Postitusi: 10
- Liitunud: 26.10.2008 22:59
- Asukoht: pärnu
-
martin5676
- Postitusi: 10
- Liitunud: 26.10.2008 22:59
- Asukoht: pärnu
tean!!!! usun täitsa kuid ple pointi müüa pigem niisama siis juba osta midagi kangemat kuigi üks kange asi juba olemaspuna kirjutas:Odavalt saad kui selle panni maha müüd ja uue võimsama panni asemele soetad.
Ja ära mõtle selle raha peale mis sa sinna juba pannud oled.
Nii saad odavalt hakkama.
Ah jaa mootorit vahetades läheb palju muudki vaja peale mootori.
alusta sellest, et paned 2,5 või 2,8L mootori koos juurdekuuluvaga kui ei raatsi autot päris välja vahetada. Kindlasti odavam, kui misiganes turboprojekt. Aga veelgi odavam on ilmselt jah praegune maha müüa ning kohe osta valmis 2,5+ mootoriga E36
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Nädal aega???316 e36 93a kuid jah olen enda peale siiani kuri et sai ostetud kunagi esimeseks autoks nõnna lahjake!!! (se selgus juba esimese nädala jooksul et lahja)
1. asjana pane eesmärk paika.
1.6 mootorist mingi 300-450hj ajab ehk välja, 100K eest juppe + 400K tööraha. Peab olema hea põhjendus, miks nii väikse mootoriga jamama hakata - mingid võislusklassi piirangud vms. kuna sul neid piiranguid pole, siis "No replacement for displacement".
Jõudsid lahenduseni, et ostad teise auto juurde?
Hea mõte. Ostad kohe kiire auto või tahad asjaga tegeleda kah?
Sügiseti pakutakse >500hj "valmis" projektikaid pool muidu 100-150K hinnavahemikus.
Pole eriti mõtet ju osta mingi masin, taguda sinna nii palju sisse, et projektimaksumus juba sama palju kui 500hj masinad maksavad aga sul ikka alla 300hj
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
316 mootoriga pole mõtet jamada.
Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
Edit: paar posti eespool on sellest juba räägitud
Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
Edit: paar posti eespool on sellest juba räägitud
Viimati muutis Indrek_s, 29.10.2008 17:50, muudetud 1 kord kokku.
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt onIndrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.
Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).
PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
quattro was here