1. leht 2-st
O: MAP sensori
Postitatud: 22.10.2008 12:37
Postitas av
Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Re: O: MAP sensori
Postitatud: 22.10.2008 14:28
Postitas ranz
av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.
Re: O: MAP sensori
Postitatud: 22.10.2008 15:02
Postitas av
ranz kirjutas:av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.
Kas ikka on nii? 3bar absoluutrõhk ju 300kPa. Tõsi, autol arvestatakse enamasti suhtelist rõhku mis oleks siis 2bar. Aga minu teada MAP sensorid märgitakse siiski absoluutrõhuga.
Oleks õige ka -100kPa...+200kPa (atmosfäärirõhk on siis 0 kPa) mis annab kokku ikka 300kPa.
Või eksin äkki

Re: O: MAP sensori
Postitatud: 22.10.2008 15:05
Postitas mth
av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
pigem on jah nii, et 3bar
ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.
et kui tahad 2 bar ülerõhku masinale, siis 300kPa andur on õige asi.
Re: O: MAP sensori
Postitatud: 22.10.2008 15:13
Postitas av
mth kirjutas:av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
pigem on jah nii, et 3bar
ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.
Siis vist väljendusin valesti

.
Vaja on siiski mõõta 2bar ülerõhku. Praegu mõõdab GM-i 2,5bar MAP 1,5bar ülerõhku.
Postitatud: 22.10.2008 15:17
Postitas ranz
Jah siinkohal tekkis väike segadus, suuremalt jaolt jah räägitakse siin ülerõhust mitte absoluutrõhust :P
Aga vähemalt oled asjast õieti aru saanud ja kuni 2BAR ülerõhu tarbeks on sul tõesti 300kPa andurit vaja :D
Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Postitatud: 22.10.2008 15:36
Postitas av
ranz kirjutas:
Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Point selles, et soft on mul 3bar MAP jaoks (2bar ülerõhku) ja softis mäppe muuta mõne teise sensori jaoks oleks väga raske. Kõik on liiga tihedalt seotud pihustite mäppidega (maatritsitega).
(selgituseks: ise modin softe

)
3bar MAP peaks õiget väljundpinget andma kuni 1,9bar ülerõhuni, aga tahan võimaliku
overshoot'i viia sellest madalamale, ilmselt kuni 1,7 baarini.
Momendil viskab
overboost ~1,6 baarini, mis tähendab et stock sensor ei mõõda lõpus enam midagi.
Postitatud: 22.10.2008 15:59
Postitas ranz
Nu kui soft on mõeldud otseselt selle MAPi jaoks siis muidugi.
Postitatud: 22.10.2008 16:22
Postitas Kummitus
mul GM 3bar map pakkuda

Postitatud: 22.10.2008 16:49
Postitas av
Kummitus kirjutas:mul GM 3bar map pakkuda
Ja hinnasoov oleks?
Postitatud: 22.10.2008 17:30
Postitas Kummitus
600.-
Postitatud: 23.10.2008 19:14
Postitas av
OLEMAS
Postitatud: 07.11.2008 21:24
Postitas av
Ja nüüd oleks veel ühte vaja
Pildilolev 3bar GM oleks soovitav..
Postitatud: 09.11.2008 23:15
Postitas ScoobyKiller
av kirjutas:Ja nüüd oleks veel ühte vaja
Pildilolev 3bar GM oleks soovitav..
voix proovida apexi oma? solenoid on ära müüdud aga map sensor on alles
Postitatud: 09.11.2008 23:36
Postitas Mihkel
Oled kindel, et see parempoolne on Apex-i toodang?
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.