Paukumine käiguvahetustel.

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Paukumine käiguvahetustel.

Postitus Postitas quattromees »

Et millest tekib? Põlemata bensiin plahvatab väljalaskekolles? Eriti hea näide oli speedestil Indrek Ando 3-seeria BMW, mis igal käiguvahetusel paukus. Leegid kõhu all tulid arvatavasti avatud wastegatest, mis otse välja suunatud.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

+ kuuesajane põmm paukus kah kurjalt 8)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

põlemata kytus jah mis plahvatab kuumas väljalaske torustikus
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Hestec-i süüte katkestus käigu vahetusel. Selle ajuga saame kasvõi käiguga pidurdusel sumpsist leeklambi välja võluda.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

laki tuuningu autod kõik pauguvad see valge monza kah... ei tea kas asi rikkas segus või on see mingi firma asi neil :?: :?: :?:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vabalthingavgi korraliku summutiga ja enam-vähem plokikaanega lööb tagant käiguvahetusel leegi välja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

kas see ei ole tingitud sellest, et turborõhk on üleval?
st käiguvahetusel mitte ei kuku ära vaid peal koguaeg?
ralliautodel vähemalt on nii...
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Eem, loe par rida ülevaltpoolt: isegi vabalthingaval paugub. Ja ei ole see ei lakituungu ega muu virma leivanummer, vaid täiesti normaalne nähtus, mis teatud tehniliste lahendustega kaasneb.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Axxept kirjutas:kas see ei ole tingitud sellest, et turborõhk on üleval?
st käiguvahetusel mitte ei kuku ära vaid peal koguaeg?
ralliautodel vähemalt on nii...
See asi on tiba vastupidi, nimelt paugub ta selleks et hoida turborõhku üleval, mitte et turborõhu üleval olemise tõttu paugub.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

prooviks ka selgitada veelgi täpsemalt:


"Paukumist" saab esile kutsuda kahel erineval moel, rääkides siis just programmeeritavatest ajudest.

1) süütekatkestus käiguvahetuseks
2) anti-lag e. paugutaja justnimelt turbo pöörete hoidmiseks

Mõlema kohta leiab netist piisavalt lugemist ja ma ei hakka välja tooma eraldi nende vajaduslikkust jms juttu, kuid põgusalt:

1) Süütekatkestus käiguvahetuseks - aktiveerub nupuga käigukangil, katkestades mootori süüte teatud ajahetkeks, võimaldab vahetada käike ilma sidurita. Kasutatav eelkõige otselülitusega kastil, tavakastile pole see lahendus just mõeldud.

2) Aktiveerub seadistatud piirides gaasi maha lastes, teatud kraadide võrra keeratakse süüdet hilisemaks, lisaks aktiveerub samal hetkel ka solenoidklapp, mis juhib lisaõhku mootorisse (gaasiklapp on ca. 95% kinni ja õhku siiski on juurde vaja), lisaks pihustatakse ka juurde veel kütust. Küttesegu väga hilise süütenurga abil süttib kui väljalaskeklapp on juba avatud, lisaks aitab küttesegu plahvatama panna ka väljalaskekollektori kuumus. Pauk käib enne turbot/turbo kuumas osas ning see annab tiivikule vajalikke lisapöördeid. Päris suur koormus kaasneb sellega turbo kuuma osa kojale ja väljalaskekollektorile.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kuid millest tuleb paukumine piirajasse lastes?
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Taavi kirjutas:Kuid millest tuleb paukumine piirajasse lastes?
kodune ülesanne.. mõtle välja :D
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Millest tuleb paukumine kiirendamise ajal, ehtne näide Kaido krummi bmw rock race ajal?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
totuke
Postitusi: 6
Liitunud: 26.05.2005 7:57
Asukoht: võru ja tartu

Postitus Postitas totuke »

zoom1 kirjutas:Millest tuleb paukumine kiirendamise ajal, ehtne näide Kaido krummi bmw rock race ajal?
võimalik et saab lihtsalt palju küttet ja kõik ei jõua ära põleda ehe näide elust enesest tuntud kiisu 52-53 mis pauguvad ka nii mis kole
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Minu auto paukus samuti sest kõrgetel pööretel läks just enne käiguvahetust segu liiga rikkaks - aitas kivide vahetus.
Vasta