Paukumine käiguvahetustel.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Paukumine käiguvahetustel.
Et millest tekib? Põlemata bensiin plahvatab väljalaskekolles? Eriti hea näide oli speedestil Indrek Ando 3-seeria BMW, mis igal käiguvahetusel paukus. Leegid kõhu all tulid arvatavasti avatud wastegatest, mis otse välja suunatud.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Hestec-i süüte katkestus käigu vahetusel. Selle ajuga saame kasvõi käiguga pidurdusel sumpsist leeklambi välja võluda.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Vabalthingavgi korraliku summutiga ja enam-vähem plokikaanega lööb tagant käiguvahetusel leegi välja.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eem, loe par rida ülevaltpoolt: isegi vabalthingaval paugub. Ja ei ole see ei lakituungu ega muu virma leivanummer, vaid täiesti normaalne nähtus, mis teatud tehniliste lahendustega kaasneb.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See asi on tiba vastupidi, nimelt paugub ta selleks et hoida turborõhku üleval, mitte et turborõhu üleval olemise tõttu paugub.Axxept kirjutas:kas see ei ole tingitud sellest, et turborõhk on üleval?
st käiguvahetusel mitte ei kuku ära vaid peal koguaeg?
ralliautodel vähemalt on nii...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
prooviks ka selgitada veelgi täpsemalt:
"Paukumist" saab esile kutsuda kahel erineval moel, rääkides siis just programmeeritavatest ajudest.
1) süütekatkestus käiguvahetuseks
2) anti-lag e. paugutaja justnimelt turbo pöörete hoidmiseks
Mõlema kohta leiab netist piisavalt lugemist ja ma ei hakka välja tooma eraldi nende vajaduslikkust jms juttu, kuid põgusalt:
1) Süütekatkestus käiguvahetuseks - aktiveerub nupuga käigukangil, katkestades mootori süüte teatud ajahetkeks, võimaldab vahetada käike ilma sidurita. Kasutatav eelkõige otselülitusega kastil, tavakastile pole see lahendus just mõeldud.
2) Aktiveerub seadistatud piirides gaasi maha lastes, teatud kraadide võrra keeratakse süüdet hilisemaks, lisaks aktiveerub samal hetkel ka solenoidklapp, mis juhib lisaõhku mootorisse (gaasiklapp on ca. 95% kinni ja õhku siiski on juurde vaja), lisaks pihustatakse ka juurde veel kütust. Küttesegu väga hilise süütenurga abil süttib kui väljalaskeklapp on juba avatud, lisaks aitab küttesegu plahvatama panna ka väljalaskekollektori kuumus. Pauk käib enne turbot/turbo kuumas osas ning see annab tiivikule vajalikke lisapöördeid. Päris suur koormus kaasneb sellega turbo kuuma osa kojale ja väljalaskekollektorile.
"Paukumist" saab esile kutsuda kahel erineval moel, rääkides siis just programmeeritavatest ajudest.
1) süütekatkestus käiguvahetuseks
2) anti-lag e. paugutaja justnimelt turbo pöörete hoidmiseks
Mõlema kohta leiab netist piisavalt lugemist ja ma ei hakka välja tooma eraldi nende vajaduslikkust jms juttu, kuid põgusalt:
1) Süütekatkestus käiguvahetuseks - aktiveerub nupuga käigukangil, katkestades mootori süüte teatud ajahetkeks, võimaldab vahetada käike ilma sidurita. Kasutatav eelkõige otselülitusega kastil, tavakastile pole see lahendus just mõeldud.
2) Aktiveerub seadistatud piirides gaasi maha lastes, teatud kraadide võrra keeratakse süüdet hilisemaks, lisaks aktiveerub samal hetkel ka solenoidklapp, mis juhib lisaõhku mootorisse (gaasiklapp on ca. 95% kinni ja õhku siiski on juurde vaja), lisaks pihustatakse ka juurde veel kütust. Küttesegu väga hilise süütenurga abil süttib kui väljalaskeklapp on juba avatud, lisaks aitab küttesegu plahvatama panna ka väljalaskekollektori kuumus. Pauk käib enne turbot/turbo kuumas osas ning see annab tiivikule vajalikke lisapöördeid. Päris suur koormus kaasneb sellega turbo kuuma osa kojale ja väljalaskekollektorile.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)