1. leht 1-st

K: HKS plokikaane tihend

Postitatud: 07.10.2008 18:34
Postitas marr234
panin HKS metallist plokikaane tihendi autole olen sõitnud umbes 200km. Teatud põhjusel pidi uuesti kaane maha võtma.
Kas seda tihendit on võimalik veel kasutada ühekorra? Näeb teine päris hea välja. Kasutan arp polte.

Postitatud: 07.10.2008 18:53
Postitas Kummitus
Kui tihend on terve ilusti, siis saab kasutada küll . Olen ise ka kaks korda sama tihendit kasutanud.

Postitatud: 07.10.2008 19:26
Postitas topgear
kuni 3 korda vist saab
aga parem kasutada tihendi spray-liimiga

Postitatud: 07.10.2008 22:15
Postitas marr234
ma eeldan et sa tead kust seda saab!

Postitatud: 09.10.2008 16:07
Postitas onesuspect
Eeldatvasti oli ta kaetud musta kihiga, see võta ilusti maha ja siis spary peale ja tagasi. Minu soovitus!

Postitatud: 10.10.2008 10:06
Postitas Astrona
Mul kah plaanis HKS tihendi taaskasutus.

Kas soovitate mingit konkreetset Spray`d? Ja kust seda osta saab?

Mulle räägiti, et
* puurin tiftid läbi
* võtan lehed laiali
* teen mingi 500'se liivakaga ilusti puhtaks, sellest vanast mustast värvist
* brake-cleaneriga puhtaks
* uus värv igale kihile eraldi peale
* lehed kokku tagasi, mingi traadi vms'ga.

Postitatud: 10.10.2008 10:46
Postitas topgear
eelmisel mootoril lasin 5 korda taaskasutada
ja mitte midagi tihendiga ei teenud

ostsin tevalo keemias tihendi spray-liim (gasket midagi... +20% purk oli :-D ) lasin tihendi peale ja kohe k6ik kinni, ja toimus 5 korda.

Postitatud: 10.10.2008 10:53
Postitas Astrona
topgear kirjutas:eelmisel mootoril lasin 5 korda taaskasutada
ja mitte midagi tihendiga ei teenud

ostsin tevalo keemias tihendi spray-liim (gasket midagi... +20% purk oli :-D ) lasin tihendi peale ja kohe k6ik kinni, ja toimus 5 korda.
6. korral ei toiminud?
Äkki oligi see tihend üldse põhjuseks, miks üldse 5x pidid kaane maha võtma :)
Eks see oleneb ka palju püttide vahel seda tihendite pinda on, ja ka sellest mitu Nm/silinder mootor pauku teeb.

Postitatud: 10.10.2008 11:36
Postitas onesuspect
Ma kardan, et 200km pärast ei ole tihendit üldtse vaja puhastada. Ta peaks olema nagu uus. Lase sprayd peale meelerahuks ja siis kokku tagasi! See on puhtalt minu arvamus! endal sr20det mootor nii tehtud. AGA KUI POLE KINDEL SIIS OSTA UUS!

Postitatud: 10.10.2008 12:07
Postitas Astrona
Pilt
Noh mul oli tihend vahel ikka pikalt-pikalt - mitu tuhat km :) ja see vana kummjas-värvikiht on kohati maha koorunud jne. Ei ta palju SR'il seda ithendi pinda 2 püti vahel on aga see 5-6mm mis CA'l on olevat suht viimane piir, et 200Nm/pütt paukusid kinni hoida. Pealegi süüte seadistamise ajal võib ka kerget detonatsiooni esineda, ja tahaks nagu kindel olla, et siis ei pea kaanetihendi puhastamata jätmise pärast puksiiri tellima ja kõik plaanid 10h võrra edasi lükkama - ja tagajärjed võivad ju ka veel hullemad olla - kaas kõver jne.

Postitatud: 10.10.2008 13:44
Postitas veider
Mina pakun ka täpselt sama, tõmbasin ühelt metall tihendilt suurema jama maha ja panin ilma sprey'ta ja pidas ikkagi!

Postitatud: 11.10.2008 11:09
Postitas topgear
Astrona kirjutas: 6. korral ei toiminud?
Äkki oligi see tihend üldse põhjuseks, miks üldse 5x pidid kaane maha võtma :)
Eks see oleneb ka palju püttide vahel seda tihendite pinda on, ja ka sellest mitu Nm/silinder mootor pauku teeb.
tavaliselt saaled ringi v6i valjalase poldid kermega tulid valja
6kor suur detonatsioon, sulanud kolvid ja tihend p.....

Postitatud: 11.10.2008 11:14
Postitas topgear
oli ka selline jama et ostsin titan motosports 2mm tihendi, ja 300kmga juhtus BHG
nagin kudas cometic kestas ainult 1000km peaaegu stock mootoril, siiamani ei tea mix laks p.....
ise kasutan HKS stopper 2.0, olen rahul, aga mitte hinnaga

Postitatud: 11.10.2008 12:04
Postitas Astrona
Nendega oli see jama, et tihti peale pannakse met-tihend koos spets(ARP) poltidega. Ja siis kui tihendiga mingi jama, unustatakse süüdistada polte, mis tegelikult pingutati valesti vms.