panin HKS metallist plokikaane tihendi autole olen sõitnud umbes 200km. Teatud põhjusel pidi uuesti kaane maha võtma.
Kas seda tihendit on võimalik veel kasutada ühekorra? Näeb teine päris hea välja. Kasutan arp polte.
Viimati muutis marr234, 07.10.2008 22:18, muudetud 1 kord kokku.
Kas soovitate mingit konkreetset Spray`d? Ja kust seda osta saab?
Mulle räägiti, et
* puurin tiftid läbi
* võtan lehed laiali
* teen mingi 500'se liivakaga ilusti puhtaks, sellest vanast mustast värvist
* brake-cleaneriga puhtaks
* uus värv igale kihile eraldi peale
* lehed kokku tagasi, mingi traadi vms'ga.
topgear kirjutas:eelmisel mootoril lasin 5 korda taaskasutada
ja mitte midagi tihendiga ei teenud
ostsin tevalo keemias tihendi spray-liim (gasket midagi... +20% purk oli ) lasin tihendi peale ja kohe k6ik kinni, ja toimus 5 korda.
6. korral ei toiminud?
Äkki oligi see tihend üldse põhjuseks, miks üldse 5x pidid kaane maha võtma
Eks see oleneb ka palju püttide vahel seda tihendite pinda on, ja ka sellest mitu Nm/silinder mootor pauku teeb.
Ma kardan, et 200km pärast ei ole tihendit üldtse vaja puhastada. Ta peaks olema nagu uus. Lase sprayd peale meelerahuks ja siis kokku tagasi! See on puhtalt minu arvamus! endal sr20det mootor nii tehtud. AGA KUI POLE KINDEL SIIS OSTA UUS!
Noh mul oli tihend vahel ikka pikalt-pikalt - mitu tuhat km ja see vana kummjas-värvikiht on kohati maha koorunud jne. Ei ta palju SR'il seda ithendi pinda 2 püti vahel on aga see 5-6mm mis CA'l on olevat suht viimane piir, et 200Nm/pütt paukusid kinni hoida. Pealegi süüte seadistamise ajal võib ka kerget detonatsiooni esineda, ja tahaks nagu kindel olla, et siis ei pea kaanetihendi puhastamata jätmise pärast puksiiri tellima ja kõik plaanid 10h võrra edasi lükkama - ja tagajärjed võivad ju ka veel hullemad olla - kaas kõver jne.
Astrona kirjutas:
6. korral ei toiminud?
Äkki oligi see tihend üldse põhjuseks, miks üldse 5x pidid kaane maha võtma
Eks see oleneb ka palju püttide vahel seda tihendite pinda on, ja ka sellest mitu Nm/silinder mootor pauku teeb.
tavaliselt saaled ringi v6i valjalase poldid kermega tulid valja
6kor suur detonatsioon, sulanud kolvid ja tihend p.....
oli ka selline jama et ostsin titan motosports 2mm tihendi, ja 300kmga juhtus BHG
nagin kudas cometic kestas ainult 1000km peaaegu stock mootoril, siiamani ei tea mix laks p.....
ise kasutan HKS stopper 2.0, olen rahul, aga mitte hinnaga
Nendega oli see jama, et tihti peale pannakse met-tihend koos spets(ARP) poltidega. Ja siis kui tihendiga mingi jama, unustatakse süüdistada polte, mis tegelikult pingutati valesti vms.