Honda Civic 1.5T CreAtive1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Honda Civic 1.5T CreAtive1

Postitus Postitas CreAtive1 »

Tere!

Panen kah siis oma nikerdise siia tõsiste masinate vahele :roll: .
Asi on nagu ikka selliste rümakate puhul esimene proov.

kuna ei olnud kusagilt võtta sisse pritset pidin leppima karburaatoritega.
Pilt

Turbo on vana subaru Leone pealt. Läbisõit oli miskit 190K ja puudub siiani igasugune lõtk 8)
Pilt

Kogu kompott oli siis selline:
Pilt

Ja mootori pukk on ise selline. :car

Pilt

Nüüdseks on see mootor turboga läbinud u 1500km ja väga rahul, kuni eilse hommikuni kui puudus madalatel pööretel igasugune ühtlus töötamises aga niikui gaasi vajutsin tõusis rõhk ilma igasuguse koormusetta 0.4 barrini :shock: tavaliselt jäi 0.4 barri juures segu lahjaks ja hakkas turtsuma. :-D Suretasin siis kohe mootori välja ja kaane alt paistsid bensiinist nõretavad karburaatorid vastu. :shock:
Tuli välja et bensiini äravool oli ummistunud ja kõik mis pump lükkas, lükkas otse karpadesse mis ei pidanud valule vastu.
Nüüd otsustasin et mõtekam oleks vast sisse pritse peale panna. Või mis ?
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

IC ei teeks ka paha...
No comment!
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mis rõhuga need 1500km läbinud oled? (0.4bar?)
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

veider kirjutas:IC ei teeks ka paha...
Olemas juba ;)

Nüüd ainult tahakski teada kui palju kannataks 2.0 aju ja pihustitega rõhku või polegi üldse mõtet orig juppidega jamada ?
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

cthen kirjutas:Mis rõhuga need 1500km läbinud oled? (0.4bar?)
jap seal 0.4-0.5 vahel oli ega rohkem karpad ei kannatanud ega suutnudgi.
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

Niih , nüüd siis loogilise käigu, loogiline punkt käes.

Sai natuke ahneks mindud ja panin bensiini tagasivoolule regulaatori vahele. Ja tulemuseks oli esialgu naerul nägu ja kolm käikku rehvi suitsu, mis läks peal 4km läbimist ühtlaselt üle õli suitsuk.
Kui sai rõhukella kiigatud oli ees 1 Bar :shock: kuid siis oli juba hilja. :(
Aga tegelikult ise ei kahetse , kuna elu sees poleks lootnud sellist tulu olematu eelarvega turbo autost.
nüüd siis ainult vaja mootor lailai kiskuda ja teada saada kas läksid kolvid või läks ka tihend . :)
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

No niih, võtsin nüüd julguse kokku ja osandasin kopsiku ülemise osa ära.
esialgu kruttisin küünlad maha:
Pilt
Ootamatult ilusad :? ( vabandan, kehv kvaliteet )
Ajasin siis ilma küünaldetta mootorit ringi ja puhus silindrid tosoolist tühjaks . Kui käe panin 4. augu ette siis puhus kohe 3. silinrisse, selge kaane tihen andis otsad.
Tihend käes:
Pilt
Täiesti ootuspärane pilt , oleks võinud hullemgi olla.

Kuid 3. silindiri äär ja hülsi seinad :o

Pilt
Pilt

Ei tea kas kolvil võivad olla pragusi kuigi detonatsiooni märkke ei olnud küünaldel ega kolvil . :?:
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kindel oleks ikka ka alumine ots pulkadeks võtta ning terava silmaga kõik üle vaadata
- KKD Motorsport - EstPerformance -
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

need niiüelda "lõdvikud" oranzid seal esimesel pildil on huvitavad:D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

need niiüelda "lõdvikud" oranzid seal esimesel pildil on huvitavad:D
On jah, aga Toimisid küll :-D
kindel oleks ikka ka alumine ots pulkadeks võtta ning terava silmaga kõik üle vaadata
Tuleb võtta jah aga , pole praegu garaazis ruumi ja õuue veeloikku ei kutsu kah eriti selitama .
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mina usun et näen su kolmanda silindri seintel kolmanda silindri kolvi kihti ;) Lahti võtmata kokku panemisest ei ole ilmselt juttugi ja vajad ülemõõdus kolbe kuna sees olevatel on ehk ka rõngaste vaheline osa katki :roll: segu jäi sul ehk lahjaks kuna kütuserõhk ei tõusnud koos boostiga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

junsu kirjutas:need niiüelda "lõdvikud" oranzid seal esimesel pildil on huvitavad:D
Huvitavad? Täitsa tavaline armeeritud survevoolik, mitte bling bling "lõdvik".


Edit: A neid.... mõtlesin, et mis seal 1. pildil nii "huvitavat" oli.
Viimati muutis hents99, 30.11.2008 20:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

Huvitavad? Täitsa tavaline armeeritud survevoolik, mitte bling bling "lõdvik".
"junsu" ehk mõtles neid oranze asju , need olid ajutiselt lihtsalt sellepärast et klambrid olid suured ja ei olnud väiksemaid klambreid kah kusagilt võtta :roll:
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

Nüüd siis võtsin selle 3. kolvi välja .

Parem pool:
Pilt
vasak pool :
Pilt
Pilt
ülemine saale .
Pilt

Ei tia kas annab veel midagi kolvi osas parandada ? Või kohe uued ? :?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mida seal kolvi juures parandad? Hävinud ju.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta