milline turbo 2.0 DOCH mootorile?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tanel_poiss
Postitusi: 4
Liitunud: 07.07.2005 23:09

milline turbo 2.0 DOCH mootorile?

Postitus Postitas tanel_poiss »

Tere ärge nüüd kividega kohe surnuks pilduge!
Tekkis huvi oma autole paigaldada ka selline tore vidin aga vatt ei oska valida olen lugenud seda biiblit 'Maxsimum Boost' kuid ei saa ikka nagu hästi pihta soov oleks et turbo hakkaks toimima madalatel pööretel siis nagu ma asjast aru saan läheb mul vaja miskit väiksekaliibrilist turbot ???
Äkki keegi targem inimene oskab natuke aidata ja otsa käte näidata vast siis saan edasi ise hakkama eks ma katsun ikka ise ka sotti saada aga küsiks ikka targematelt inimestelt üle.
uurin assja!
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui ni kohe öeldi siis T3 või gt28rs ntx aga tglt on seal samas raamatud peatykk selecting a turbocharger...seal unnik valemeid mille kaudu saad arvutada oma auto air flow ja siis netist leiad map'e iga turbo kohta ja saad välja valida mis on parim!
totuke
Postitusi: 6
Liitunud: 26.05.2005 7:57
Asukoht: võru ja tartu

Postitus Postitas totuke »

madala pöörde jaoks peaks mingi diisli turbo sobima sulle
tanel_poiss
Postitusi: 4
Liitunud: 07.07.2005 23:09

Postitus Postitas tanel_poiss »

no seda ma arvasin ise ka et se T3 peaks hästi sobima.
uurin assja!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

oleneb kui alla sa seda väänet tahad.
T3 1.6 liitrise peal alates 2500 p/m..
T2 1.6 liitrise peal alates 2000 p/m..
Kahe liitrise peal siis umbes 500 p/m varem..
Pisikese turbo puhul tasub tähele panna, et madala vääne võimenduse juures, kaob tal ka varem effektiivsus ära - väljauva õhu temperatuur tõuseb - detoneerumis oht suureneb.

ps! täna nägin Vectra diisli turbot, kukkusin naerma. See oli nii väike, et hea tahtmise juures võiks selle liitrisesse mahla pakendisse ka pressida.
Turbost välja tuleva toru jämedus oli 3,5 sentimeetri kanti. :)
tanel_poiss
Postitusi: 4
Liitunud: 07.07.2005 23:09

Postitus Postitas tanel_poiss »

plaan siis se turbo Fordi 2.0 Dochi peale aretada.
Mootori andmed on siis järgmised:
Bore 86.00 mm (3.386in)
Store 86.00 mm (3.386in)
CC: 1998 cc (121.9)
Comp ratio: 10.3:1
Max Power: 92kW @ 5500 RPM
Max Torque: 174Nm @ 2500 RPM
uurin assja!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Surveaste on kohe liiga kõrge, võiks kuskil 8-9 juures olla.
tanel_poiss
Postitusi: 4
Liitunud: 07.07.2005 23:09

Postitus Postitas tanel_poiss »

no ja mis oleks asjale lahendus? Mida teha et seda survet langetada või tuleb mingi teine alternatiiv leida?
uurin assja!
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 10
Liitunud: 09.12.2004 14:13

Postitus Postitas Reix »

tanel_poiss kirjutas:no ja mis oleks asjale lahendus? Mida teha et seda survet langetada või tuleb mingi teine alternatiiv leida?
max. boost'i raamatust oled vist ainult esikaant näinud v siis inglise keelsest jutust mitte aru saanud :roll:
NB! uuritakse asju, mitte assju
MX6
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

tanel_poiss kirjutas:no ja mis oleks asjale lahendus? Mida teha et seda survet langetada või tuleb mingi teine alternatiiv leida?
Tuleb paksem kaane tihend muretseda, või siis madalamad kolvid.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

kõigepealt tee endale selgeks mis mooor sul seal vahel on..

millegiärast ma arvan et ikka dohc mitte doch :)
jou
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

tanel_poiss kirjutas:no ja mis oleks asjale lahendus? Mida teha et seda survet langetada või tuleb mingi teine alternatiiv leida?
topelt tihend, võibolla ka mingi vasest tihendi moodi asi veel vahele panna...
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

topelt tihend on selline poolpidune lahendus, et üle poole bar'i mina ei julgeks küll lasta..
Vasta