1. leht 1-st
turbo õlitus
Postitatud: 21.06.2005 15:32
Postitas Marko
mis kohast oleks turbo õlitus kõige mõistlikum võtta? ühed on soovitanud enne õli radikat, teised pärast seda?! kumb neist parem, võimalik et on veelgi õigemaid kohtasi kuhu kolmik vahele toppida. eriti hea oleks veel siis kui temp ja rõhu andurid saaks ka sinna ühendada.
kuhu on kõige mõistlikum õlirõhu ja õli temp andur ühendada, et võimalikult täpselt näitaks andmeid.
tänud juba ette
Postitatud: 21.06.2005 15:47
Postitas Kuuno
arvan et pärast õli radikat aga ei ole midagi kindlat millele toetuda! Endal on võetud sealt kus asub originaal õlirõhu andur!
Postitatud: 22.06.2005 0:13
Postitas Blu
Peaasi et ei võta nii, et turbo kuivale jääb.
Radikas lülitub taha ju läbi termoklapi...
Ehk siis kui õli temp on liig madal siis õli läbi radika ei käi.
Postitatud: 22.06.2005 12:04
Postitas Marko
to: Blu
oled selles 100% kindel, et õli aetakse selliselt ringi nagu sina kirjeldasid?! jahutusvedelikul on külmana nn väike ring, et kiiresti soojaks läheks. õli peaks ikka pidevalt õliradikas kulgema norm survega? parandage kui eksin.
Postitatud: 22.06.2005 13:57
Postitas Mihkel
Oleneb täitsa autost ja süsteemist.
Originaalis enamustel vist kogu aeg taga õliradikad aga performance osana üldjuhul koos termostaadiga.
Postitatud: 23.06.2005 0:05
Postitas Blu
Hmm... õliradikad ikka ei saa kogu aega taga olla see oleks ju sama kui
tavalist radiaatorit ilma termostaadita kasutada - ehk siis - miinus tempratuuridel ei saaks mootor kergel cruiisil kunagi soojaks
Ehks siis mootoris oleks õlirõhk ++++ ja temp ----
Aga kontrolli järele.. katsu õliradikat kui mootori oled tööle pannud ja võrdle tava radikaga...
Vaata kas läheb vähehaaval soojaks või kohe kuumaks...
Postitatud: 23.06.2005 2:58
Postitas Mihkel
Asi oleneb paljuski õliradika asukohast.
Näitesk VW mootoritel on õliradikaks mingi alumiinium kopsik, milles minuteada küll termostaati ei ole.
Samas ei ole see ka otseselt kõige suurema õhuvoolu käes.