turbo õlitus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

turbo õlitus

Postitus Postitas Marko »

mis kohast oleks turbo õlitus kõige mõistlikum võtta? ühed on soovitanud enne õli radikat, teised pärast seda?! kumb neist parem, võimalik et on veelgi õigemaid kohtasi kuhu kolmik vahele toppida. eriti hea oleks veel siis kui temp ja rõhu andurid saaks ka sinna ühendada.
kuhu on kõige mõistlikum õlirõhu ja õli temp andur ühendada, et võimalikult täpselt näitaks andmeid.

tänud juba ette
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

arvan et pärast õli radikat aga ei ole midagi kindlat millele toetuda! Endal on võetud sealt kus asub originaal õlirõhu andur!
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Peaasi et ei võta nii, et turbo kuivale jääb.
Radikas lülitub taha ju läbi termoklapi...
Ehk siis kui õli temp on liig madal siis õli läbi radika ei käi.
Loving the AWD
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

to: Blu

oled selles 100% kindel, et õli aetakse selliselt ringi nagu sina kirjeldasid?! jahutusvedelikul on külmana nn väike ring, et kiiresti soojaks läheks. õli peaks ikka pidevalt õliradikas kulgema norm survega? parandage kui eksin.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oleneb täitsa autost ja süsteemist.
Originaalis enamustel vist kogu aeg taga õliradikad aga performance osana üldjuhul koos termostaadiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Hmm... õliradikad ikka ei saa kogu aega taga olla see oleks ju sama kui
tavalist radiaatorit ilma termostaadita kasutada - ehk siis - miinus tempratuuridel ei saaks mootor kergel cruiisil kunagi soojaks :?

Ehks siis mootoris oleks õlirõhk ++++ ja temp ----

Aga kontrolli järele.. katsu õliradikat kui mootori oled tööle pannud ja võrdle tava radikaga...

Vaata kas läheb vähehaaval soojaks või kohe kuumaks...
Loving the AWD
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Asi oleneb paljuski õliradika asukohast.
Näitesk VW mootoritel on õliradikaks mingi alumiinium kopsik, milles minuteada küll termostaati ei ole.
Samas ei ole see ka otseselt kõige suurema õhuvoolu käes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta