1. leht 2-st
Müüdud
Postitatud: 29.06.2008 15:32
Postitas Erki
Pärit siis sellise auto pealt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar_GTI-R
Keskel on 4 auku, et siis vesijahutusega.
Plaadi peal on kirjas:
UA 0208J
14411-54C00 - oem number
465997-1 - standard part number
-----------
Kuumakoja peal: 381-24 Garrett 0.86 T694
Flantsi peal: N5S H3 OYT
Sees: .86
Selle vastas: 1
-----------
Külmakoja peal: Garrett A/R .60 M24 1-1
Sees: .60
-----------
Netist leitud info:
TB2804 G W
Pulsar GTi-R T-28
60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing
79 trim 53.8mm Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing
-----------
Sõbra isal oli kunagi plaan seda kasutada, aga enne sai auto maha müüdud ja nii see seisma jäigi. Sõbra isa ütles küll, et asi on korras, aga ma selles nii kindel ei ole. Sõrmega katsudes kuuma turbiin natuke loksub ja külma tiivik loksub veel rohkem. Samas ma lihtsalt ei tea ka kui suur on lubatud loksumise tolerants. Käin Keilas tööl, nii et kellel huvi on saaks seal pilgu peale panna.
Alghind 1k, alla selle jääb kindlasti kuhugile tolmu koguma. Ootan teie poolseid pakkumisi, kuna ei tea mis selle turbo turuväärtus praegu on.
Postitatud: 10.11.2008 1:56
Postitas Erki
Üks potensiaalne ostja vaatas asja üle. Ta ehitab turboautot ja on lasknud ühe turbo taastada. Laagrid on kulunud täpselt nii palju, et kui tahaks panna selle mingi asjalikuma mootori peale, siis on vaja laagrid ära vahetada. Aga niisama proovimiseks mõne mõttetu projekti peale kõlbab küll. Pakkus mulle 1k, aga ma loobusin.
Võtsin kojad küljest ära, et natuke lähemalt vaadata.
Kuuma tiivik on korras, pole vastu koda käinud. Aga tiiviku all olev detail on natuke õline.
Koja pealt vaadates on külma tiivik vastu koda käinud. Sisselaskesse on sattunud ka mingeid tahkeid osakesi, labad on otsast natuke ära täksitud.
Praegu ma rohkem ei osandanud. Panin kokku tagasi.
Mõlemad tiivikud loksuvad kuni 1mm. Pikiloksumist ei proovinud, ei tulnud kohe meelde.
Praegu ma mõtlen, et mis see õige tee oleks edasi minna. Kas see on mõeldav, et võtaks täielikult lahti. Käiks kõige peenema liivapaberiga külma tiiviku üle. Puhastaks kõik detailid korralikult ära. Laseks BR Turbos uued puksid sisse panna ja seal lasta ka ära tasakaalustada. Ühe hinnapäringu ma neile juba saatsin, vastus pole veel tulnud. Kui palju need puksid ja tasakaalustamine maksma võib minna?
Postitatud: 10.11.2008 9:44
Postitas Aigo
1mm ongi juba piisav lõtk, et tiivik vastu koda käiks, ja need täksid külmaosa tiivikul pole mitte mingitest tahketest osadet vaid ongi koja seinte alumiinium või siis koda ise mis selle tekitanud. Kui tahad head hinda saada asja eest ja ei taha päris šitta müüa siis jah lase puksid ära vahetada ja tasakaalustada.
Postitatud: 10.11.2008 11:10
Postitas Mihkel
Mina neil piltidelt midagi eriti katastroofilist ei näe.
Kas te härrased seda ikka teate, et turbo lõtku katsutakse soojast peast kui puks on töötemperatuuril ja õlikile puksi vahel?
Postitatud: 10.11.2008 11:18
Postitas Aigo
minule oled sa ju selle juba ammu selgeks teinud.
aga ikka jääks ma oma arvamuse juurde, et nissani turbodel 1mm lõtkuga käibki vastu koda sellest on ka tingitud need täksikesed millest jutt. mitte mingitest tahketest esemetest või muust.
EDIT: mis turbo see teine on piltidel???
Postitatud: 10.11.2008 11:30
Postitas Mihkel
Kus sa seda teist turbot näed?
Postitatud: 10.11.2008 11:43
Postitas Aigo
Mihkel kirjutas:Kus sa seda teist turbot näed?
EDIT: sry my bad lähemal uurimisel on see seinake ikka näha mida otsisin...
Postitatud: 10.11.2008 12:09
Postitas Astrona
Mihkel, kas too kuum-koda sobib mu T28 külge?
Kõik peale "trim"i tundub sama olevat.
Postitatud: 10.11.2008 12:59
Postitas Mihkel
Vot ma ei oskagi sulle öelda, GT seerial on kindlalt 6-e poldiga kinnitus kuumakojal keskosa külge, siin 4-ja poldiga.
Ehk siis sama tootekoodiga nad kohe kindlasti pole. Aga kas sisemõõtudes erinevusi on ei oska öelda.
Postitatud: 10.11.2008 15:07
Postitas Aigo
on küll... kunagi sain seda oma nissaniga tunda... muidu see kinnituse osa on sama suure avaga... ja kui panna 4poldise klambritega külge siis istub aga tiivikute läbimõõdud ju erinevad...
siin kuulutuses ülevalpool muidu olid ju mõõdud ka. võrdle neid oma turbo mõõtudega...
Postitatud: 10.11.2008 16:56
Postitas Mihkel
Nüüd märkasin, et trim on erinev kuigi turbiini exducer on sama.
Järelikult on turbiini inducer teise mõõduga kui GT2876R-il (76 versus 79).
Postitatud: 10.11.2008 17:39
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Nüüd märkasin, et trim on erinev kuigi turbiini exducer on sama.
Järelikult on turbiini inducer teise mõõduga kui GT2876R-il (76 versus 79).
Kuna 76R trim väiksem, siis jääb turbiini tagumine osa kojast kaugemale?
Kui nii, siis see ei sobi, sest siis peaks gaasid juba aeglustuma-paisuma enne turbiini sisse jõudmist vms.
Postitatud: 11.11.2008 16:16
Postitas gaiar200
kas see turbo muidu 200sx 1,8 külge sobib,kollektori kinnituse poolest.
Postitatud: 11.11.2008 16:28
Postitas Astrona
Downpipe'i flants on kindlasti T25, ja silma järgi tundub ka kollektori flantsi suurus T25. Poldiaukude kohta ei oska pildi järgi nii täpselt öelda. Seega võiks turbo 8'st otsast 2 sobida, aga kui ülejäänud 6 otsa (vesi õhk õli x2) ei sobi, läheb sul ühenduste tegemise peale peale veel pool selle turbo hinnast vms.
Postitatud: 11.11.2008 18:35
Postitas Erki
Müügiga mul kiire ei ole, kuid mõistliku hinna puhul võib tehing ka kiiresti toimuda. Praeguseks on 2 kodanikku privas ostusoovi avaldanud, kuigi hinnast pole veel juttu olnud.
Nagu enne ütlesin:
Erki kirjutas:Ootan teie poolseid pakkumisi.
Mulle sobiks rohkem selline oskjoni stiilis pakkumine, kui huvi on, siis pakkuge hinda siia samasse teemasse. Ja kui keegi pakub mulle sobiva hinna, siis postitan siia samasse, et kui keegi 3 päeva jooksul üle ei paku, siis toimub tehing.
Alghind 1k.
Osta kohe 7k.