http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar_GTI-R



Keskel on 4 auku, et siis vesijahutusega.
Plaadi peal on kirjas:
UA 0208J
14411-54C00 - oem number
465997-1 - standard part number
-----------
Kuumakoja peal: 381-24 Garrett 0.86 T694
Flantsi peal: N5S H3 OYT
Sees: .86
Selle vastas: 1
-----------
Külmakoja peal: Garrett A/R .60 M24 1-1
Sees: .60
-----------
Netist leitud info:
TB2804 G W
Pulsar GTi-R T-28
60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing
79 trim 53.8mm Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing
-----------
Sõbra isal oli kunagi plaan seda kasutada, aga enne sai auto maha müüdud ja nii see seisma jäigi. Sõbra isa ütles küll, et asi on korras, aga ma selles nii kindel ei ole. Sõrmega katsudes kuuma turbiin natuke loksub ja külma tiivik loksub veel rohkem. Samas ma lihtsalt ei tea ka kui suur on lubatud loksumise tolerants. Käin Keilas tööl, nii et kellel huvi on saaks seal pilgu peale panna.
Alghind 1k, alla selle jääb kindlasti kuhugile tolmu koguma. Ootan teie poolseid pakkumisi, kuna ei tea mis selle turbo turuväärtus praegu on.