1. leht 2-st
rõhukadu
Postitatud: 26.06.2008 23:20
Postitas Raybert
kui vajutan gaasi ntx 3500pöörde pealt gaasi põhja siis tõuseb rõhk 1,3 barini kuid ta hakkab laksust langema umbes 4k pöörde juures juba 1bar ning juba 5k pöörde juures 0,8 ja 6k pöörde juures 0,6barini.
langeb ta tihtipeale nii nagu jumal juhatab....vahepeal langeb rõhk 6k juures 0,8ni ning vahepeal ei tõusegi rõhk nii palju(1,3bari) 3500 pöörde juures
ühesõnaga puhub nii nagu tahab
millest võib see tuleneda?
mul on vkolles pisike mõra kuid ta ei tohiks nii palju mõjutada.
sisselaske torustikus ma kahtlen natuke aga homme tee leakdowntesti ära ehk lasen sisselaske torudesse rõhu sisse ning vaatan kas lekib kusagilt.
turbol on pisike lõtk ning ma tean ka et ta viskab natuke valget tagant(jahutusvedelik)
milles võib veel selline asi tuleneda?
Postitatud: 26.06.2008 23:35
Postitas Mihkel
Mis autoga tegu?
Võimalik, et turbo tootlikus saab lihtsalt otsa.
Postitatud: 27.06.2008 9:07
Postitas Raybert
mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
Postitatud: 27.06.2008 9:36
Postitas Kuuno
Raybert kirjutas:mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
räägi eesti keeles...mis on suurem pada?
kes treis ja kas peale seda on korralikult töödanud kõik se konf?
Postitatud: 27.06.2008 20:38
Postitas Raybert
Kuuno kirjutas:Raybert kirjutas:mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
räägi eesti keeles...mis on suurem pada?
kes treis ja kas peale seda on korralikult töödanud kõik se konf?
treis või freesis mina seda täpselt ei tea.
teostajaks oli Jaan Kuul.
ostsin kunagi t25 turbo mille sisu sai sinna pandud kuna flantsid olid teised.
tal olid tiivikud mitu milli laiemad ning selle tõttu sai kuum ja külm koda suuremaks tehtud.
ehk siis kõik sai vahetatud va kuum ja külmkoda
peale seda töötas kõik ilusti ja hästi.
see sai tehtud talvel kuid ta on suhteliselt palju piitsa saanud.
ma ise kahtlustan et turbo on oma aja ära elanud... tal on paar mm pikkilõtku kuid tiivikud on ilusti korras
Postitatud: 27.06.2008 21:14
Postitas colin
sinna see koer ongi maetud

pikkilõtku ei tohi olla aga ristilõtk peab olema
Postitatud: 27.06.2008 21:36
Postitas Raybert
colin kirjutas:sinna see koer ongi maetud

pikkilõtku ei tohi olla aga ristilõtk peab olema
kui oleks ristilõtk, siis lõhks tiivkud ära

Postitatud: 27.06.2008 21:44
Postitas colin
risti lõtk peab olema mõni kümnendik, ma ei räägi millimeetritest

väike parandus: see mees, kes su turbot ehitas ei olnud Jaan vaid Jaak

Postitatud: 27.06.2008 22:00
Postitas Raybert
jaak või jaan, ei jää need nimed meelde mida igapäev ei kasuta

Postitatud: 27.06.2008 23:00
Postitas colin
Seda kindlasti

Lõtk tekib pukside ümber olevatest tihendus rõngastest, mis meenutavad kolvirõngaid, sellepärast peabgi turbo pöörlevad osad olema vh balanseeritud, et ei tekiks õlilekkeid ja turbiinide purunemist kui nad korpust peaks puudutama. Samuti peab olema õli äravool vaba, et ei tekiks turbo õlikambrisse vms survet, muidu jälle õlilekked rõngaste vahelt.... Või olen millestki valesti aru sanud....

Postitatud: 28.06.2008 0:13
Postitas junsu
mõned millimeetrid pikilõtku?
200sx 1mm pikilõtku t25 turbol tähendas juba seda,et õlikanister pidi pagassis olema

Postitatud: 28.06.2008 5:02
Postitas Raybert
junsu kirjutas:mõned millimeetrid pikilõtku?
200sx 1mm pikilõtku t25 turbol tähendas juba seda,et õlikanister pidi pagassis olema

õli ei kao...hästi väheke jahutusvedelikku kaob - tagant tuleb valget kui rõhu maha laseb.
Postitatud: 28.06.2008 19:27
Postitas Mihkel
Jahutusvedelik ei saa turbost kaduda, kuna jahutussärk on puksidest eraldatud.
Tasuks ka plokikaanetihend või plokikaas üle kontrollida, kuna jahutusvedelik kaob sul ilmselt silindrisse, kui valget tagant lööb.
Ja ristilõtk on selleks, et kui turbo puks kuumaga paisub, siis võll kinni ei kiiluks puksi sisse.
See on puhas füüsika. Pikkilõtk näitab, et puksid on oma aja ära elanud.
Pikkilõtku tõttu võivad labad ka korpusse käia.
Postitatud: 28.06.2008 20:42
Postitas Raybert
tra kui loll ma olen
mul ei ole turbo ju jahutusega
ilmselt plokikaane tihend otsa andnud
aga eks vaatab selle plokikaane tihendi üle ja kaane ja annan teada mingi ajapärast mis saand on

Postitatud: 28.06.2008 20:57
Postitas Ragnar
Raybert kirjutas:tra kui loll ma olen
mul ei ole turbo ju jahutusega
ilmselt plokikaane tihend otsa andnud
aga eks vaatab selle plokikaane tihendi üle ja kaane ja annan teada mingi ajapärast mis saand on

Sellised avastused on toredad. Näiteks tegi Kuuno kunagi oma 1.6 Turbo Lantrale kap. remondi mootorile kuna arvas, et valge suitsu põhjus on mootoris. Tegelt oli värskelt remonditud turbo surnud.