rõhukadu

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

rõhukadu

Postitus Postitas Raybert »

kui vajutan gaasi ntx 3500pöörde pealt gaasi põhja siis tõuseb rõhk 1,3 barini kuid ta hakkab laksust langema umbes 4k pöörde juures juba 1bar ning juba 5k pöörde juures 0,8 ja 6k pöörde juures 0,6barini.
langeb ta tihtipeale nii nagu jumal juhatab....vahepeal langeb rõhk 6k juures 0,8ni ning vahepeal ei tõusegi rõhk nii palju(1,3bari) 3500 pöörde juures

ühesõnaga puhub nii nagu tahab :(

millest võib see tuleneda?
mul on vkolles pisike mõra kuid ta ei tohiks nii palju mõjutada.
sisselaske torustikus ma kahtlen natuke aga homme tee leakdowntesti ära ehk lasen sisselaske torudesse rõhu sisse ning vaatan kas lekib kusagilt.
turbol on pisike lõtk ning ma tean ka et ta viskab natuke valget tagant(jahutusvedelik)

milles võib veel selline asi tuleneda?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis autoga tegu?
Võimalik, et turbo tootlikus saab lihtsalt otsa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Raybert kirjutas:mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
räägi eesti keeles...mis on suurem pada?
kes treis ja kas peale seda on korralikult töödanud kõik se konf?
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

Kuuno kirjutas:
Raybert kirjutas:mitsu eclipse 4g63.
toootlikus ei saa tal otsa saada. ma saaks aru et 6k juures langeks 1bari peale siis jah tunduks nagu saaks tootlikus otsa.
turbo on t25 aga ta on suurema tootlikusega kui originaalis kuna ta on suuremaks treitud ja suurem pada sees
räägi eesti keeles...mis on suurem pada?
kes treis ja kas peale seda on korralikult töödanud kõik se konf?
treis või freesis mina seda täpselt ei tea.
teostajaks oli Jaan Kuul.
ostsin kunagi t25 turbo mille sisu sai sinna pandud kuna flantsid olid teised.
tal olid tiivikud mitu milli laiemad ning selle tõttu sai kuum ja külm koda suuremaks tehtud.
ehk siis kõik sai vahetatud va kuum ja külmkoda
peale seda töötas kõik ilusti ja hästi.
see sai tehtud talvel kuid ta on suhteliselt palju piitsa saanud.
ma ise kahtlustan et turbo on oma aja ära elanud... tal on paar mm pikkilõtku kuid tiivikud on ilusti korras
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

sinna see koer ongi maetud :badgrin: pikkilõtku ei tohi olla aga ristilõtk peab olema
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

colin kirjutas:sinna see koer ongi maetud :badgrin: pikkilõtku ei tohi olla aga ristilõtk peab olema
kui oleks ristilõtk, siis lõhks tiivkud ära ;)
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

risti lõtk peab olema mõni kümnendik, ma ei räägi millimeetritest :-D väike parandus: see mees, kes su turbot ehitas ei olnud Jaan vaid Jaak ;)
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

jaak või jaan, ei jää need nimed meelde mida igapäev ei kasuta :-D
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Seda kindlasti :lol: Lõtk tekib pukside ümber olevatest tihendus rõngastest, mis meenutavad kolvirõngaid, sellepärast peabgi turbo pöörlevad osad olema vh balanseeritud, et ei tekiks õlilekkeid ja turbiinide purunemist kui nad korpust peaks puudutama. Samuti peab olema õli äravool vaba, et ei tekiks turbo õlikambrisse vms survet, muidu jälle õlilekked rõngaste vahelt.... Või olen millestki valesti aru sanud.... :roll:
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mõned millimeetrid pikilõtku?

200sx 1mm pikilõtku t25 turbol tähendas juba seda,et õlikanister pidi pagassis olema :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

junsu kirjutas:mõned millimeetrid pikilõtku?

200sx 1mm pikilõtku t25 turbol tähendas juba seda,et õlikanister pidi pagassis olema :-D
õli ei kao...hästi väheke jahutusvedelikku kaob - tagant tuleb valget kui rõhu maha laseb.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jahutusvedelik ei saa turbost kaduda, kuna jahutussärk on puksidest eraldatud.
Tasuks ka plokikaanetihend või plokikaas üle kontrollida, kuna jahutusvedelik kaob sul ilmselt silindrisse, kui valget tagant lööb.

Ja ristilõtk on selleks, et kui turbo puks kuumaga paisub, siis võll kinni ei kiiluks puksi sisse.
See on puhas füüsika. Pikkilõtk näitab, et puksid on oma aja ära elanud.
Pikkilõtku tõttu võivad labad ka korpusse käia.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

tra kui loll ma olen :-D
mul ei ole turbo ju jahutusega :-D
ilmselt plokikaane tihend otsa andnud
aga eks vaatab selle plokikaane tihendi üle ja kaane ja annan teada mingi ajapärast mis saand on :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Raybert kirjutas:tra kui loll ma olen :-D
mul ei ole turbo ju jahutusega :-D
ilmselt plokikaane tihend otsa andnud
aga eks vaatab selle plokikaane tihendi üle ja kaane ja annan teada mingi ajapärast mis saand on :)
Sellised avastused on toredad. Näiteks tegi Kuuno kunagi oma 1.6 Turbo Lantrale kap. remondi mootorile kuna arvas, et valge suitsu põhjus on mootoris. Tegelt oli värskelt remonditud turbo surnud.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta