Nii probleem selline, et turbo tuleb taha kuna heaks arvab. Tegemist siis 1.8t audiga a4 kui vaja aastat teada siis 96. Nii turbo ise on 2 aastat vana, kuna ostest läks peeti siis sai saksast laost tellitud. Kogu jura läks maksma 18 000 koos vahetusega.
Nüüd selline asi, et katsusin turbot ja uurisin ja puurisin. Ei ole pikkilõtku ega risitilõtku, kõik käib ilusasti ringi ja tundub väga OK.
Aga turbo on õline, kogu sisselase on õline, mitte palju aga natukene. Tean, et kunagi pandi mootorisse kõvasti rohkem õli kui oleks tohtinud, ma ei tea miks see hea oli aga mingi õli andur andis märku, et õli vähe ja rõhk vähe.
No igatahes tollest korrast kadus ka turbo ära siis nüüd vahepeal tuli tagasi.
A) kas võib olla viga karterituulutuses, et see kinni? BOV on vahetatud hiljuti.
B) kui võib karteri tuulutusest olla siis milline see voolik/toru on? Pole just nende voolikute peale eriline mihkel.
Aitähh abi eest.
Vag 1.8T TURBO probleem.
Stock karterituulutuse puhul on see normaalne, et sisselase ja cooler õlised on.
Selle vastu aitab catch tank-i kasutamine ja probleemi kaotab täielikult catch tank-i atmosfääri ventileerimine.
Boosti kõikumises võivad süüdi olla ajus olevad veakoodid, boost control solenoid ehk N75 valve Audil, by-pass klapp, õhutorustiku leke jne.
Alustada tuleks veakoodide lugemisest ja ka ajule jõudvate parameetrite kontrollimisest.
Selle vastu aitab catch tank-i kasutamine ja probleemi kaotab täielikult catch tank-i atmosfääri ventileerimine.
Boosti kõikumises võivad süüdi olla ajus olevad veakoodid, boost control solenoid ehk N75 valve Audil, by-pass klapp, õhutorustiku leke jne.
Alustada tuleks veakoodide lugemisest ja ka ajule jõudvate parameetrite kontrollimisest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Asja tuleb hakata ühest otsast harutama, vaadata kas kõigepealt elektroonika poolega kõik korras on ning palju ja mis hetkel turbo boosti tekitab.
Sellele tuginedes saab juba tehnilise poolepealt viga edasi otsida.
Sellele tuginedes saab juba tehnilise poolepealt viga edasi otsida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nii, elektroonika peaks korras olema, diagnostika midagi ei näita. siis proovisin veel käsitsi õhulugeja üle, et tõmbasin tagant jne... et kas üldse loeb jne...
Siis vaatasin bov-i üle, kõik oli ok, turbo tuleb taha siis kui ise heaks arvab, hariliult väiksemal käigul ja pöörete juures kus turbo ikka taha hüppab 2200-2500.
Kuna rõhukella pole ei saanud rõhku proovida. volla lööb kõvaks küll, aga noh selles teadmisega midagi edasi väga ei tee :D
Kunagi keegi pakkus veel sellist asja välja, et karteri tuulutus katki ja siis tõmbab sealt tolmu sisse ja ongi turbol kogupidu. Et pidavat väga tundlik olema tolmuoskeste suhtes.
Selline asi ka, et kui turbot pole siis on alguses selline "hing kinni" tõmme kui gaasi vajutama hakkata.
Tühikäigu klapp seepeale maha võetud ja uuritud ja ära puhastatud. Ning see järel uuesti kalibreeritud. see oli miski 3-4 kuud tagasi.
Siis lihtsalt pöörded kõikusid, ja see tühikäigu klapp olevat tüüpviga. Ning todapuhku aitas.
Siis vaatasin bov-i üle, kõik oli ok, turbo tuleb taha siis kui ise heaks arvab, hariliult väiksemal käigul ja pöörete juures kus turbo ikka taha hüppab 2200-2500.
Kuna rõhukella pole ei saanud rõhku proovida. volla lööb kõvaks küll, aga noh selles teadmisega midagi edasi väga ei tee :D
Kunagi keegi pakkus veel sellist asja välja, et karteri tuulutus katki ja siis tõmbab sealt tolmu sisse ja ongi turbol kogupidu. Et pidavat väga tundlik olema tolmuoskeste suhtes.
Selline asi ka, et kui turbot pole siis on alguses selline "hing kinni" tõmme kui gaasi vajutama hakkata.
Tühikäigu klapp seepeale maha võetud ja uuritud ja ära puhastatud. Ning see järel uuesti kalibreeritud. see oli miski 3-4 kuud tagasi.
Siis lihtsalt pöörded kõikusid, ja see tühikäigu klapp olevat tüüpviga. Ning todapuhku aitas.