1. leht 1-st
VW Golf IV 2004a TDi turbo probleem
Postitatud: 19.06.2008 15:38
Postitas sinatuub123
Tere, mul on viimasel ajal selline probleem tekkinud, et hommikul käima pannes ei tule turbo õigel ajal taha(hakkab tööle alles ~3-3,5tuhande juures) sõites muutub asi uuesti normaalseks, kuid nüüd on hakanud see aina venima(st. läheb rohkem aega et normaalne töö taastuks).
+ viimasel ajal on natukene rohkem musta hakanud ka viskama...
järsku keegi targem inimene oskab aidata ja öelda mis viga...
Tänud kõigile:)
Postitatud: 19.06.2008 16:38
Postitas riio
Kallis inimene sa vist ei tea, et hommikul just käima pannes ja sõitma minnes ei tohi turbot koormata ennem kui õli vähemalt 80 kraadi ja ülesse poole. Juu oled siis külmalt piitsutades turbost lahti saanud.
Postitatud: 08.11.2008 0:46
Postitas zorgilaator
ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
Postitatud: 08.11.2008 1:20
Postitas citizen
zorgilaator kirjutas:ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
Õlitus on ju koguaeg olemas kui mootor käib. Paremal juhul tuleb surve isegi enne mootori käivitumist üles.
Postitatud: 08.11.2008 10:39
Postitas zorgilaator
nu aga kui tihti peaks vahetama neid turbo õlitus torusi/voolikuid
Postitatud: 08.11.2008 12:43
Postitas puna
Temperatuur ei tõuse termostaadi tõttu.
Peaksid enne talve vahetama muidu hakkab külm.
Õlitorud vaheta ära kui pole seda teinud.
Postitatud: 09.11.2008 18:28
Postitas zorgilaator
kus kohal see termostaat asub. kuidas ma ta ära tunnen? palju selleks pulkasi lahti peab võtma? ja kas need turbo õlitus torud on lintsalt mingid kummi voolikud. et kas neid saab käepäraste vahenditega vahetada. või peaksin ikka teenindusse pöörduma
Postitatud: 09.11.2008 18:33
Postitas riio
zorgilaator kirjutas:kus kohal see termostaat asub. kuidas ma ta ära tunnen? palju selleks pulkasi lahti peab võtma? ja kas need turbo õlitus torud on lintsalt mingid kummi voolikud. et kas neid saab käepäraste vahenditega vahetada. või peaksin ikka teenindusse pöörduma
Sellise küsimuse peale soovitan sul teenindusse pöörduda kui sa ei tea milline on termo või kus ta asub.
Postitatud: 09.11.2008 18:41
Postitas puna
Ei soovita enam sinu jutu põhjal asju ise vahetada.
Postitatud: 09.11.2008 20:58
Postitas zorgilaator
selge pilt

Postitatud: 10.11.2008 0:15
Postitas zorgilaator
lugesin volkari foorumist. et võib ka temperatuuri andur segast panna. kuna salong mul ju soojaks läheb, aga see mootori temperatuuri andur lihtsalt ei tõuse üle 80 kraadi
mõned seal soovitasid ka radikat osaliselt kinni katta. kuid praeguste ilmadega peaks mootor ennast ikka soendatud saama.
