Huvitavad pidurikettad

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Huvitavad pidurikettad

Postitus Postitas Ragnar »

http://www.rotordiscs.com/

Disainilt täitsa pullid, aga ei tea kas nad ennast tõestavad ka peale välimuse ? Mul mingi aeg plaanid pidureid upgrade'ima hakata ja sattusin siukse asja otsa...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mulle, isiklikult, tundub küll paras reklaamikas.
Täitsa tavalised kettad, millel on ääred "mahalõigatud" ja kerge ketta pähe müüki lastud..
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

väga asjalikud ja läbimõeldud kettad minu silma järgi. see ketas tekitab oma õhukanalites tunduvalt suuremat õhu liikumist kui tavaline ümmargune, st. jällegi et jahutus on parem kui tavalisel kettal.ketta kuju on unikaalne ja arvatavasti ka patendi saanud. ma arvan et tasub osta, ja kui tõesti ei ole see mida sa tast ootasid siis müüd sr'i foorumis kellelegi ullikesele maha ja ütled et vormeli kettad :lol: need ostavad seal sellist jama kokku endale nagu olen märgand ;)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

krt ma nagu ei julge lambist sellist asja osta kah. oleks siis, et keegi on neid kasutanaud. samas võiks ka esimese ullikesena need ära proovida.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

mis sul muud üle jääb:P. saaksin ma kuskilt täpsemad joonised v midagi nende ketaste kohta et milline nende ehitus on jne siis saaks täpsemalt kohe ära öelda kas nad on midagi väärt ka v ei. muidugi võib veel otsida välismaa foorumitest teavet. äkki on kuskil midagi.
Kasutaja avatar
martti911
Postitusi: 23
Liitunud: 17.06.2005 18:13

Postitus Postitas martti911 »

Ma ostaks ainult siis kui oleks mul näituse auto - aga kui kiirenduseks siis küll ei julgeks ainult, kui keegi soovitaks ja oleks ise proovinud. Igatahes kui proovid anna teada. :)
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Huvitab, miks sellised kettad mootorispordis kasutust ei ole leidnud?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

jk kirjutas:Huvitab, miks sellised kettad mootorispordis kasutust ei ole leidnud?
täpselt, mõtle loogiliselt ragz..

..sest need ei ole muud kui ilatsevate "racer"ite jaoks mõeldud reklaam-promo pask
kui nad oleks tõesti nii head kui räägitakse, oleks nad ammu kasutusel igal pool võistlussarjades, kodumaistest rääkimata. selles suhtes nõustun täiesti jk'ga

seega vaevalt nad "õigetest" ventileeritavatest ketastest paremad on
Viimati muutis Young Dirty Chinaman, 18.06.2005 20:57, muudetud 1 kord kokku.
jou
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

no aga samas tsertifikaat on neil olemas. vbla asi lihtsalt nii uus alles v pole motospordi jaoks arendatud üldse.
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

Priit Tuning kirjutas:no aga samas tsertifikaat on neil olemas. vbla asi lihtsalt nii uus alles v pole motospordi jaoks arendatud üldse.
kuidas sa nii kindel oled et see sertifikaat ka tegelikult tõele vastab ja päriselt olemas on?
mina sellesse kettasse enne ei usu kui ise võrrelda saan või mõni usaldatav allikas testi teeb
jou
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Priit Tuning kirjutas: vbla asi lihtsalt nii uus alles v pole motospordi jaoks arendatud üldse.
hahaa.. motospordis toimuvad muudatused ainult elektroonikas ja reeglistikus. Muu on juba ammu väljamõeldud.
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Hmm.. ma ei saa aru mis moodi sellistel ketastel see pidurdamine
toimub kas klots on siis poolenisti õhus või on vastu rootori kapslit?

esimesel juhul jääb nagu pidurdamisel palju puudu,
teisel juhul on jahutusega kõva probleem.

Just my .02 cents
Loving the AWD
Kasutaja avatar
ford4wd
Postitusi: 45
Liitunud: 19.02.2005 23:36

Postitus Postitas ford4wd »

Blu kirjutas:Hmm.. ma ei saa aru mis moodi sellistel ketastel see pidurdamine
toimub kas klots on siis poolenisti õhus või on vastu rootori kapslit?

esimesel juhul jääb nagu pidurdamisel palju puudu,
teisel juhul on jahutusega kõva probleem.

Just my .02 cents
vaata nende kodulehel olevat galeriid (porsche pilt), sealt on näha et see nö. laineline serv jääb klotsi alast väljapoole.. ehk pidurdatakse ikkagi kogu aeg täis klotsiga, aga ega siiski erilist usku asjasse ei ole. Eks rohkem ikka väikse reklaaminipiga tegu, minu arust.

Imre
zett
Postitusi: 6
Liitunud: 14.01.2005 21:28

Postitus Postitas zett »

Mootorattal ka nagu sellised all või midagi sarnast http://www.calibra.cc/gallery.php?actio ... gallery=68
Vasta