M: 5pihustit 315cc

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

M: 5pihustit 315cc

Postitus Postitas rookierice »

Niisiis pakkuda 5 kasutatud kuid heas korras pihustit, tootlikus 3bari juures ca 315cc.
Pärit volvo T5 155kw 2.0 mootori vahelt
bosci nr 280 150 785

Jäid lihtsalt väikseks sellele masinale (uued 560cc kui ei eksi)

Üks o-ring on puudu ja paar tükki vigastatud.

Hind komplekti eest 1850eek

marti@bil-ljud.com
+46 704 323 550 (nädalavahetusel ka 56 957 075).
Kiirele ostjale saan nad kohe tallinnasse tuua reedeks!


Edit: Takistus neil 14.7oomi kanti
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üks leht annab Boschi koodi järgi 310cc@3.9bar
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Ei tea ma mitmest tabelist vaadand ja 315cc @ 3bar nad on. Või mõni firma mõõdab 0.9bar ülerõhu juures 3.9bar kütuserõhuga pihusteid? :lol:

http://injectorcleaning.co.uk/flow.htm Siinsetel andmetel on aga takistus 14.5 oomi, mis on ilmselt ka õige. Varemgi selle kataloogi andmeid vaadanud ja lõpuks selgunud, et mujal eksitavat infot rohkem kui palju leidub.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Absoluutne tõde peitub ilmselt pihustite üle mõõtmises.
Mina kasutan Stan Weiss-i tabelit. Ka seal on loomulikult vigu sees olnud, mida olen ka ise korrigeerida lasknud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Seal on need pihustid ka volvo 2.4 lpt pealt võetud (ilmselt, kui kirjas, et 2.4) nii et ei ole mitte sama pihusti. Ja 2.4 lpt on vaid 147kw mootor, mis napilt tuleks ära (41heppa pihustist nende arvates), tegelikult pole sellelgi asi nii hull. Aga jah 2.0 T5 pihusti pole sama mis uuema 2.4 LPT oma nii palju kui mina neid näinud olen siiani.
Ja tava 2.4 pihusti seal tabelis ka olla saa, need kõvasti väiksemad, mingi eksitus paistab olevat igal juhul.

Endiselt pakkuda 315cc/3bar pihustid, 5tk
Viimati muutis rookierice, 11.06.2008 13:07, muudetud 1 kord kokku.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

huvitav, mu S40 T4 (4 silindrit) peal on 320cc (või 312cc, ei mäleta enam) pihustid ja BSR stage3 chipiga lubatakse 260bhp (ehk siis 14T turbo absoluutne maksimum). Tavaline st1 chip 235bhp.
Kuidas nendest pihustitest niipalju välja võetakse, ilma et lahjaks jääks ei tea...
Volvopower @400+
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

benarõhku ei tõsteta stage 3 puhul? Muidu jah 5pihustit on ikka 5 pihustit, selle järgi võttes võiks 300hepa need 315cc ka ära kesta. Pole piire otsinud niiöelda. Mul lihtsalt endal on vaja vähemalt 450cc+ pihusteid nii ehk naa, sellepärast ka head pihustid müügis.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

rookierice kirjutas:benarõhku ei tõsteta stage 3 puhul?
Pisut OT, aga selleks on vaja AFPRi ja kütuse tagasivool teha. Nii et seda BSR (või Autotech) kindlasti ei paku.
Enamiks T4 tuunijaid lähevad lihtsamat teed ja ostavad suuremad pihustid (ntx 300whp jaoks 650cc :) ).
Volvopower @400+
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Ikka head asjad alles. :)
Vasta