1. leht 1-st
Hüdrauliline pidurivõimendi
Postitatud: 06.06.2008 0:40
Postitas citizen
Probleem siis järgmine:
Seoses kapotialuste ümberehitustega ei mahu enam originaal vaakumvõimendi ära.
Sai veidikene alternatiive otsitud ja sõelale jäi audi hüdrauliline pidurivõimendi kuid audiclub´i sirvides tuli välja, et sinna süsteemi veel mingeid jublakaid vaja (rõhuaku).
Äkki oskab keegi teadjam selle süsteemi olemust seletada?
Tänud ette.
Postitatud: 06.06.2008 0:52
Postitas Fog
piduripomm ehk aku. Mahuti milles on sees suure rõhu all lämmastik membraani taga, töötab samamoodi nagu hüdrofor ehk veeautomaat.
Põhimõtteliselt on sul 1-2 pidurdust võimalik võimuga teha pärast pumba koolemist.
Googelda "hydroboost" "Hydro-boost" jne variatsioone.
Mingi ehituse aegne pilt, siin on see "pomm" juba võimu küljes see vaskne asi Võim on 89 Chevy Van G20 6.2D pealt:
Edit: Probleem seisneb selles, et vedelikku pole võimalik kokku suruda, seega surutakse hoopis membraani taga olevat gaasi, et saada pommi täis survestatud õli.
Postitatud: 06.06.2008 18:27
Postitas Offroader
1-2 pidurdust saab teha täiesti surnud pommiga. Vähemalt audi puhul. Ise sõitsin viimati 5km slepis, 6x 90 kraadist kurvi oli + vahepeal 2x 50 ala (pukseerisime 100km/h). Selle teekonna viimane pidurdurdus oli alles ilma võimuta. Kusjuures hoidsin pidevalt ka kergelt jalga piduril. Niiet korras pomm vähemalt audil lubab üsna mitu korda veel pidurdada.
Postitatud: 06.06.2008 20:54
Postitas citizen
Tänud vastajatele
Oskab äkki keegi audidega paremini kursis olev inimene öelda mis mudelitel neid kasutatakse peale S2-he, sest neid vast kasutatuna eriti ei leia

Postitatud: 07.06.2008 9:37
Postitas colin
audi 100 nn sigar, neil kõigis selline süsteem, kui r5 mootor aiste vahel

Postitatud: 09.06.2008 1:51
Postitas citizen
Tänud
