Probleem siis järgmine:
Seoses kapotialuste ümberehitustega ei mahu enam originaal vaakumvõimendi ära.
Sai veidikene alternatiive otsitud ja sõelale jäi audi hüdrauliline pidurivõimendi kuid audiclub´i sirvides tuli välja, et sinna süsteemi veel mingeid jublakaid vaja (rõhuaku).
Äkki oskab keegi teadjam selle süsteemi olemust seletada?
Tänud ette.
Hüdrauliline pidurivõimendi
piduripomm ehk aku. Mahuti milles on sees suure rõhu all lämmastik membraani taga, töötab samamoodi nagu hüdrofor ehk veeautomaat.
Põhimõtteliselt on sul 1-2 pidurdust võimalik võimuga teha pärast pumba koolemist.
Googelda "hydroboost" "Hydro-boost" jne variatsioone.
Mingi ehituse aegne pilt, siin on see "pomm" juba võimu küljes see vaskne asi Võim on 89 Chevy Van G20 6.2D pealt:

Edit: Probleem seisneb selles, et vedelikku pole võimalik kokku suruda, seega surutakse hoopis membraani taga olevat gaasi, et saada pommi täis survestatud õli.
Põhimõtteliselt on sul 1-2 pidurdust võimalik võimuga teha pärast pumba koolemist.
Googelda "hydroboost" "Hydro-boost" jne variatsioone.
Mingi ehituse aegne pilt, siin on see "pomm" juba võimu küljes see vaskne asi Võim on 89 Chevy Van G20 6.2D pealt:

Edit: Probleem seisneb selles, et vedelikku pole võimalik kokku suruda, seega surutakse hoopis membraani taga olevat gaasi, et saada pommi täis survestatud õli.
1-2 pidurdust saab teha täiesti surnud pommiga. Vähemalt audi puhul. Ise sõitsin viimati 5km slepis, 6x 90 kraadist kurvi oli + vahepeal 2x 50 ala (pukseerisime 100km/h). Selle teekonna viimane pidurdurdus oli alles ilma võimuta. Kusjuures hoidsin pidevalt ka kergelt jalga piduril. Niiet korras pomm vähemalt audil lubab üsna mitu korda veel pidurdada.