Pierburg valve

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
jannuhellu
Postitusi: 31
Liitunud: 21.08.2007 23:07
Asukoht: tartu

Pierburg valve

Postitus Postitas jannuhellu »

autol eksisteerib selline jubin nagu pierburg valve see pidavat tegema kiirenduse smoothyks...probleem aga selles et kui kiirendan viiendaga tõuseb rõhk korraks 1,2 barini nagu olema peaks ja siis sekundi pärast hakkab langema ja langeb kuni 0,7 barini kuigi peaks jääma 1,2 peale...arvan et viga ehk on selles bierburgi klapis....küsimus ongi et kas võin selle klapi minema visata vahelt ja voolikud otse kokku ühendada???
autoks siis Alfa romeo gtv 2.0 v6 148kw
alfa romeo gtv
chrysler pt cruiser
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis pöördelt see juhtub?
Arvestades, et tegu on stock mootoriga, siis võib vabalt ka turbo tootlikus mingilt pöördelt otsa saada.

Sellisest klapist pole ka veel siiani midagi kuulnud, äkki otsid mingi informatiivse lingi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jannuhellu
Postitusi: 31
Liitunud: 21.08.2007 23:07
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jannuhellu »

vanasti ei olnud sellist probleemi kui auto sain aga ajapikku on tekkinud selline jama
ma panen pildi juurde kohe...


http://pilt.delfi.ee/show_original/3151899/



http://pilt.delfi.ee/show_original/3151909/[/url]



üks pilt on väühe suur aga kui alla laadida siis peaks saama lugeda ...loodan et keegi oskab abi anda.

kui voolikud otse ühendada peaks asi ehk toimima...???
alfa romeo gtv
chrysler pt cruiser
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See on täiesti tavaline wastegate solenoid.
Seda vahelt ära visata sa ei tohi, muidu läheb asi veel hullemaks, hakkab baas boosti hoidma hoopis.
Selle klapiga reguleerib aju turbo rõhku.
Variant on, et klapp ise vanaks läinud või seest must aga võib ka vabalt ajust juba selline signaal tulla, et ta boosti maha võtaks.
Proovi vahelduseks aju ära resettida, äkki on ennast lolliks õppinud, kui on adaptiivne aju.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jannuhellu
Postitusi: 31
Liitunud: 21.08.2007 23:07
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jannuhellu »

sorry rumala küsimuse pärast aga kuidas seda tehakse seda resetti kas piisab akuklemmist?
noh põhimõtteliselt tuli see asi sis kui võtsin kõik kollektori torud turboküljest lahti ja turbo sai ka maha võetud .ning kui uuesti kokku sai pandud siis hakkas nagu rohkem välja lööma seda...
alfa romeo gtv
chrysler pt cruiser
jannuhellu
Postitusi: 31
Liitunud: 21.08.2007 23:07
Asukoht: tartu

??

Postitus Postitas jannuhellu »

Nimelt ütles üles Bensiinipump alfal ja sai peale pandud nissan 200 sx bensiinipump.nüüd aga olekski küsimus et palju suuudab nissani pump peale lüüa äkki ei löö piisavalt ja seetõttu tekib ka turbo rõhu langus kiirendades kusagil 4-5 tuhande pöörde juures et vajub 1,2 bari pealt 0,6 peale. :S
Alfa romeo gtv 2.0v6 turbo 148kw oma originaalis peaks lööma 128liitrit tunnis.
ja rõhk tühikäigul 3 bari ja siis pööretel 4 bari.
alfa romeo gtv
chrysler pt cruiser
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Pierburg valve võib sul vabalt läbi olla. Netis ka liigub infot et need vanad ei kesta
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Vasta