Õli äravool
Õli äravool
Kuna turbo asub mootori "taga" siis minu talupojamõistus ütleb, et otse panni viimine ei ole hea mõte. Ehk siis kas number 2 lahendus on parem?

Õli tagasivool peab sul olema üle õlitaseme piiri.
Paljudel autodel kipub olema nii, et õlitase on kuni õlivanni servani ja vahest ei ole kuigi kerge tagasivoolu sinna tekitada.
Elektrilist õlipumpa on sul ka tarvis, kuna sul turbo ei asu õlitasemest kõrgemal ja vaja on, et turbo äravool tühjaks imetakse.
Paljudel autodel kipub olema nii, et õlitase on kuni õlivanni servani ja vahest ei ole kuigi kerge tagasivoolu sinna tekitada.
Elektrilist õlipumpa on sul ka tarvis, kuna sul turbo ei asu õlitasemest kõrgemal ja vaja on, et turbo äravool tühjaks imetakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Õli äravool turbost peab toimuma gravitatsiooni mõjul, kui see ei ole võimalik, siis tuleb kasutada äravoolul eraldi pumpa.
Tahate 2x ühte sama tööd teha, siis palun laske käia.
Tahate 2x ühte sama tööd teha, siis palun laske käia.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas tõesti on kõigi jaoks pildi ülemine osa kõrvaltvaade. Ülemine osa on ikka altvaade.
Turbo äravoolu flants on pea 10cm kõrgemal kui õlitase, seega sellega probleemi ei teki *seistes*.
Küsimus ongi selles, et kiirendus näiteks 1G(lihtne arvutada) puhul toimub ju vedelikega mootoris sama, mis mootorit 45 kraadi pöörates.
Sellisel juhul on "tasapind" ju seesama 45 kraadi, ning tänu sellele turbo uppunud.
Rihmaratta juurest õlipanni minemise poolt räägib see, et õlipanni sisu ei saa voolikusse joosta sellisel juhul. Samas vastu räägib vooliku enda pikenemine.
Turbo äravoolu flants on pea 10cm kõrgemal kui õlitase, seega sellega probleemi ei teki *seistes*.
Küsimus ongi selles, et kiirendus näiteks 1G(lihtne arvutada) puhul toimub ju vedelikega mootoris sama, mis mootorit 45 kraadi pöörates.
Sellisel juhul on "tasapind" ju seesama 45 kraadi, ning tänu sellele turbo uppunud.
Rihmaratta juurest õlipanni minemise poolt räägib see, et õlipanni sisu ei saa voolikusse joosta sellisel juhul. Samas vastu räägib vooliku enda pikenemine.
Idee poolest peaks ju õlivannis olema plekk ka sees, millest all pool õli "seisab". Enda auto puhul õlivanni ülemisse serva ava tehes ei näe küll seda võimalust, et see õli nüüd kiirendades sealt pleki alt välja hakkaks meeletult tulema ja siis veel mööda seina ülesse sellisel määral, et toru otsa uputama hakkaks. 

Õige tähelepanek. Kui nüüd meenutada, siis on vist tõesti õlivannis päris korralik splash-shield ning ainult selle keskel auk kust pump läbi mahub, seega kui sellest kõrgemal äravool on, siis kõik korras.Jaan kirjutas:Idee poolest peaks ju õlivannis olema plekk ka sees, millest all pool õli "seisab". Enda auto puhul õlivanni ülemisse serva ava tehes ei näe küll seda võimalust, et see õli nüüd kiirendades sealt pleki alt välja hakkaks meeletult tulema ja siis veel mööda seina ülesse sellisel määral, et toru otsa uputama hakkaks.
Kas plokki ei ole võimalik auku teha tagasivooluks. Poisid meil turbotavad zeteci põhjasid ja neile on küll suudetud plokist juba tagasivool tekitada. Endal ka sedasi asi lahendatud. Turbs asub küll ees, pean mainima.
Muidugi ei loe välja mis mootorist sa räägid, aga fordilisel saab teha näiteks nii:
enne

ja pärast

Muidugi ei loe välja mis mootorist sa räägid, aga fordilisel saab teha näiteks nii:
enne
ja pärast
