Kimasin täna siis Helsingist Turku mingi170km kui kohale jõudsin ja kiirteelt maha sõidsin avastasin et sumpast viskab nii palju sinist et tänav kadus uduvinesse. Ja nüüd tossabki kohe mõnuga.
kontrolli sisse laske torud üle ega nad õlised pole ja ega seal peenikest metalli puru pole.
kontrolli veel ka seda et kas turbol on mingeid lõtke...st v6ta lahti sisselaske toru turbo juurest ja võta kinni tiiviku keskel olevast metall junnist kuhu tiivik kinnitub ja proovi seda liigutada edasi tagasi, yles alla.
pm turbost v6ib sattuda õli väljalaske torusse(downpipe-i) või siis sisselaske torudesse(cooleri torudesse) ja sealt ta satub põlemis kambritesse.
kui sisselaske torud on õlised ja turbol lõtk siis ilmselt turbo pekkis.
kui aint lõtk, siis v6ib õli minna ka väljalaske downpipe-i
pm võivad ka kolvirõngad läbi olla kuid ma ei usu eriti et sul on.
vaata kas sa näed plokikaane ja ploki vahel mingit õli lekkeid ka?
palju su autol läbisõit on?
muidugi neid variante on veel aga nad on suht lambised, kuid muidugi v6ib juhtuda igast asju näitex nagu blokis mikropragu. seda juhtub suhteliselt harva!!
need mis ma eelmises postis kirjutasin on k6ige tüüpilisemad vead.
Eh, oh tänud vastamast eks pean asja uurima hakkama.
Enne juhtunut oli veel masinal selline jõnks sees et nagu vahest tahaks minna nagu paremini v. vabamalt edasi kui sõitsin stabiilse kiirusega ja hommikutti külmalt liikudes kiirendus nagu lainetas (ehk on ka seotud kuidagi).
A, läbisõitu näitab 200kilo aga ei usu et nii vähe on.
Igauks ei oska inglise keelt, parem leida, et oleks arusadavaam Õhufilter on ummistunud
Vahetada välja õhufilter.
Turbiini õhu sissepuhkesüsteem on ummistunud
Puhastada õhu sissepuhkesüsteem, vajadusel vahetada välja.
Turbiini ja mootori vaheline õhukanal on ummistunud
Puhastada õhukanal, vajadusel vahetada välja.
Sisselaskekollektor on ummistunud
Puhastada sisselaskekollektor, vajadusel vahetada välja.
Õhuleke turbiini ja sisselaskekollektori vahel
Kontrollida kõiki kinnitusi ja võrusid, vajadusel vahetada välja.
Õhuleke sisselaskekollektori ja silindripea vahel
Kontrollida kõik kinnitusi ja võrusid, vajadusel vahetada välja.
Väljalaskekollektor on ummistunud
Puhastada väljalaskekollektor, järgida mootori tootja juhendit.
Väljalasketoru või summuti on ummistunud
Puhastada väljalaskesüsteem, vajadusel vahetada välja.
Gaasileke silindripea ja väljalaskekollektori vahel
Kontrollida kõiki kinnitusi ja võrusid, vajadusel vahetada välja.
Gaasileke väljalaskekollektori ja turbiini vahel
Kontrollida kõiki kinnitusi ja võrusid, vajadusel vahetada välja.
Kütusepump või -prits on valesti reguleeritud
Teostada kütusesüsteemi reguleerimine, vajadusel teostada remont või vahetus, järgida mootori tootja juhendit.
Jaotusvõll on valesti reguleeritud
Teostada jaotusvõlli reguleerimine, järgida mootori tootja juhendit.
Silindrite kolvirõngad ja/või seinad on kulunud
Teostada mootori parandus, järgida mootori tootja juhendit.
Mootoririkked (silindrid põksuvad)
Teostada mootori parandus, kasutada mootori tootja juhendit.
Turbiini kompressor on ummistunud
Teha kindlaks ja kõrvaldada ummistuse põhjus, vahetada välja õhu- ja õlifiltrid, vahetada õli, puhastada kompressor pehme harjaga, vajadusel teostada turbiini ülevaatus või vahetada see välja.
Turbiin on kahjustatud
Kontrollida kahjustatud turbiini, teha kindlaks ja kõrvaldada kahjustuse põhjus, teostada turbiini ülevaatus või vahetada see välja.
P.S.
Ja uldse paris hea lehekulg http://www.turbo.ee
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Nii võtsin täna siis turbo voolikud ja torud laiali ja avastasin cooleris/radikas pisikese auga kust tuli mõnuga õli.Siis jõudsin turbo külma osani ja näppisin tiivikut (loksu ei olnud ei vasakule, paremale, üles ega alla, veeres vabalt nagu uus ja labad tundusid ka korras).
siis keerasin radika auku väikse kruvi mille kastsin silikoni enne ja loputasin radika ja muud voolikud puhtaks.
Algul tossas ikka nagu segane aga tõmme tuli tagasi ja parem kui kunagi varem.
Huvitav kas asi või ollagi selles pisikeses augus