EL Cheapo - EGT kalab?
EL Cheapo - EGT kalab?
Ostsin DVM891, millega ongi kaasas K-type andur. Tellisin ka vastava kinnituse Ehk siis "el cheapo EGT" andur + näidik oli kokku 410EEK (voltmeeter, ampermeeter, sagedusmõõdik kauba peale).
Ühendasin kõik ilusti ära. Ja töötas ilusti, 1. proovimiselt kohe peale käivitust 350C vms.
Ühtlase kiirusega hoidis 550C
Varbaga õrnal gaasi andes kasvas 700ni
Aga kui siis gaas põhja panna, või üldse rohkem kui veerandgaasi panna, hakkab temp näit sujuvalt langema, ja langeb sinna 450C kanti.
1 spetsialist ütles, et see on raudselt kala, ja temp peab tõusma. 1 teooria on aga nagu see, et täisgaasil on suurem kogus gaase, aga kuna segu on rikkam ( =jahedam), ja süüde on hiline ( kuna T25 seadistusega sõidan T2876'ga), siis vale seadistusega võib isegi jahedam VL gaas. Et äkki andur ei kalagi. Kollektor ja turbo kuumenevad loomulikult täisgaasil rohkem, kuna neid soojendavat gaasi on lihtsalt 100x rohkem.
Iseenesest on ta väliselt täiesti terve. Peale 5min tühikäiku oli näiteks käepideme koht veel jahe (ca30C ). Reageerib kah suht kiirelt a la 60C sekundis - ehk välja suretamisel kukub 200ni mõne sekundiga.
Vahel harva on ka sellised anomaaliad, et ta nagu ei ühendu ära ja DVM näitab salongi temp, ja mõni kord näitab tühikäigu ca 190C ja mingist hetkest laksab 400C ette.
Kas pean 62EEKuse anduri vahetama 1000EEKuse vastu? Tahaks proovida enne ametlikku autodele mõeldud andurit.
Ühendasin kõik ilusti ära. Ja töötas ilusti, 1. proovimiselt kohe peale käivitust 350C vms.
Ühtlase kiirusega hoidis 550C
Varbaga õrnal gaasi andes kasvas 700ni
Aga kui siis gaas põhja panna, või üldse rohkem kui veerandgaasi panna, hakkab temp näit sujuvalt langema, ja langeb sinna 450C kanti.
1 spetsialist ütles, et see on raudselt kala, ja temp peab tõusma. 1 teooria on aga nagu see, et täisgaasil on suurem kogus gaase, aga kuna segu on rikkam ( =jahedam), ja süüde on hiline ( kuna T25 seadistusega sõidan T2876'ga), siis vale seadistusega võib isegi jahedam VL gaas. Et äkki andur ei kalagi. Kollektor ja turbo kuumenevad loomulikult täisgaasil rohkem, kuna neid soojendavat gaasi on lihtsalt 100x rohkem.
Iseenesest on ta väliselt täiesti terve. Peale 5min tühikäiku oli näiteks käepideme koht veel jahe (ca30C ). Reageerib kah suht kiirelt a la 60C sekundis - ehk välja suretamisel kukub 200ni mõne sekundiga.
Vahel harva on ka sellised anomaaliad, et ta nagu ei ühendu ära ja DVM näitab salongi temp, ja mõni kord näitab tühikäigu ca 190C ja mingist hetkest laksab 400C ette.
Kas pean 62EEKuse anduri vahetama 1000EEKuse vastu? Tahaks proovida enne ametlikku autodele mõeldud andurit.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Panid ikka chromel–alumel juhtme pikenduseks vahele?
Ja spetsiaalsete K-thermo pistikutega?
Kui ei siis võid selle näiduga hetkel taguotsa sügada
Ja spetsiaalsete K-thermo pistikutega?
Kui ei siis võid selle näiduga hetkel taguotsa sügada

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Panin nagu vaskjuhtmeMihkel kirjutas:Panid ikka chromel–alumel juhtme pikenduseks vahele?
Ja spetsiaalsete K-thermo pistikutega?
Kui ei siis võid selle näiduga hetkel taguotsa sügada


DVM on küll linnulennult EGT'st 60cm kaugusel aga vaja ju ümber nurga vedada, ja originaal juhe oli 1m.
Kui võtan pikenduseks juhtme teiselt andurilt, siis ikka toimib? Ei viitsi pikalt googeldada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WTF: http://en.wikipedia.org/wiki/Thermocouple
1821 Saksa-Eesti füüsik Thomas Johann Seebeck on kogu selle EGT pulli taga
Kindlaim, ja kiireim lahendus on muidugi drell võtta.
Enne peaks ära proovima nii, et DVM on kojamehe vahel

1821 Saksa-Eesti füüsik Thomas Johann Seebeck on kogu selle EGT pulli taga

Kindlaim, ja kiireim lahendus on muidugi drell võtta.
Enne peaks ära proovima nii, et DVM on kojamehe vahel


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Juhtme sooned on vastavalt eri metallidest.
Changes in metallurgy along the length of the thermocouple (such as termination strips or changes in thermocouple type wire) will introduce another thermocouple junction which affects measurement accuracy.
Thermocouple wire is made of dissimilar metal, if you change metal types then you set up different thermocouple junction which will ruin the readings.
It is vital to keep the same metal types connected. Soldering is an interesting one because although you have the wire types mechanically connected you're adding a dissimilar metal so you have the potential of creating another thermocouple in the connection. I'd stick to using the connectors.
Changes in metallurgy along the length of the thermocouple (such as termination strips or changes in thermocouple type wire) will introduce another thermocouple junction which affects measurement accuracy.
Thermocouple wire is made of dissimilar metal, if you change metal types then you set up different thermocouple junction which will ruin the readings.
It is vital to keep the same metal types connected. Soldering is an interesting one because although you have the wire types mechanically connected you're adding a dissimilar metal so you have the potential of creating another thermocouple in the connection. I'd stick to using the connectors.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jälgi ka seda kumb juhe on kummast materjalist 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tänx!Mihkel kirjutas:Jälgi ka seda kumb juhe on kummast materjalist
Panin tähele jah, et need on erimaterialist ja punane oli + ja sinine oli miinus.
Vat "el cheapo" projektidega on see, et mitte mina ei säästa 500EEK, vaid mul võib katsetamine minne kallimaks, kui korralik asi ära osta, ja ikka poleks nii fancy, aga kui asi lõpuks toimib, siis saavad teised säästa, keda fancy stuff ei tõmba. A la panevad oma 1.6D eskortidele kah EGT'd külge.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
mutter oli mu kollel enne juba olemas. Sinna keerasin vastava kinnituse suurema keermega osa (Keere on neil järelikult standard), mille otsa keerasin loomulikultKillFrenzy kirjutas:Kuidas sa selle kollektori külge panid?

Ise lükkasin termopaari nii sügavale kui võimalik, ja siis 5mm tagasi.
Kolles oli 4. torus too mutter ca 4cm kaanest eemal, ehk siis VL klapist päris kaugel, aga igapool tuudutakse, et peab olema 1 tolli, kui mälu ei peta, kaugusel VL klapist. Ja kui tahad võrrelda näitu teise mootoriga, siis pead arvestama et kaugs oleks kolvist sama

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
See kinnituse värk jäigi segaseks, olen varem ainult selliseid egt sensoreid näind millel keere küljes on. Aga selle mutri said sealt ronexist või tellisid oomist?
Peab ka ükspäev seal ronexis käima, egt sensor 65.- + lcd display 65.- eeku + egt võim ~500.- + paari krooni eest takisteid = El Cheapo EGT display
LCD display link ka
Peab ka ükspäev seal ronexis käima, egt sensor 65.- + lcd display 65.- eeku + egt võim ~500.- + paari krooni eest takisteid = El Cheapo EGT display

LCD display link ka
Oled valesti aru saanud.KillFrenzy kirjutas:See kinnituse värk jäigi segaseks, olen varem ainult selliseid egt sensoreid näind millel keere küljes on. ]
Anduril pole füüsiliselt mingit keeret/mutrit, kõigile neile on selline kinnitusmutikas peale lükatud, erinevusega, et enamasti on need roostevabast.
Kui aga kinnitusmutikas on korra paigale asetatud ja kinni keeratud, siis see pealmine mutter ja kinnitushülss jäävad küll varda külge

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Ronex = Velleman,KillFrenzy kirjutas:Aga selle mutri said sealt ronexist või tellisid oomist?
aga kinnitus tule FARNELLi kataloogist, ja seda toob oomipood - alla 2 nädalat ootamist.
Tolle 65eekuse LCD ostsin kah, aga 230EEK LED 7-segmendiline display - samast seeriast on ikka nagu "silmaauku", kui sa just 65EEKusele valgustust juurde ei tee. Nendega ole ettevaatlik, kindlasti ühenda enne toide ja siis signaal - ma endal pidin juba remontima seda, kuna toite mass jooksis korraks läbi signaali ahela.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
OK ostsin nüüd endale "EL EXPENSIVO EGT"
Vahepeal kukub seier nulli - kuna taust on mul sama toite pealt, siis tean, et toide ei kao ära.
Kahtlustan müra toite-liinis ja müra anduri kaablis. Massi võtan otse kerest.
On ka seos, et kui seier on nullis ja lasen gaasi täiesti maha, siis hakkab näitama - see viitab sellele et kui ongi müra, siis pole see süüte müra, vaid pihustite müra, kuna aeglustamisel peaks pihustid kinni olema. Samas töötab ka väiksemal koormusel ja ka tühikäigul.
Vahepeal töötab igast asendist ilma probleemita. 110kmh peal kruisides näitas 700C ja linnas 40kmh alas sõites näitas 400C kanti.
Mul spidokas kah ei tööta, aga ta vahepeal tõmbleb - vastavalt gaasi vajutusele isegi tühikäigul kuni 30kmh. ja kui seda EGT kala jälgisin, siis vahepeal tundus ka, et spido tõmbleb sama ajal kui EGT seier nullis on - toide peaks olema näidikutel ja EGT'l sama!
Eks ma pean hakkama 1 haaval juhtmeid ümber paigutama jne.
Milles on jama, kellelgi kogemusi?
edit: Nüüd linnas sõites 20km, ei kalanud jällegi kordagi - nii on raske viga kah üles leida. Mõõtsin, toitel oli stabiilne 13.95V. Ja signaali juhe pole ühegi teise juhtmega pundis, ning lähedalt jooksevad tal ainult temp ja NB-lambda juhe.
Vahepeal kukub seier nulli - kuna taust on mul sama toite pealt, siis tean, et toide ei kao ära.
Kahtlustan müra toite-liinis ja müra anduri kaablis. Massi võtan otse kerest.
On ka seos, et kui seier on nullis ja lasen gaasi täiesti maha, siis hakkab näitama - see viitab sellele et kui ongi müra, siis pole see süüte müra, vaid pihustite müra, kuna aeglustamisel peaks pihustid kinni olema. Samas töötab ka väiksemal koormusel ja ka tühikäigul.
Vahepeal töötab igast asendist ilma probleemita. 110kmh peal kruisides näitas 700C ja linnas 40kmh alas sõites näitas 400C kanti.
Mul spidokas kah ei tööta, aga ta vahepeal tõmbleb - vastavalt gaasi vajutusele isegi tühikäigul kuni 30kmh. ja kui seda EGT kala jälgisin, siis vahepeal tundus ka, et spido tõmbleb sama ajal kui EGT seier nullis on - toide peaks olema näidikutel ja EGT'l sama!
Eks ma pean hakkama 1 haaval juhtmeid ümber paigutama jne.
Milles on jama, kellelgi kogemusi?
edit: Nüüd linnas sõites 20km, ei kalanud jällegi kordagi - nii on raske viga kah üles leida. Mõõtsin, toitel oli stabiilne 13.95V. Ja signaali juhe pole ühegi teise juhtmega pundis, ning lähedalt jooksevad tal ainult temp ja NB-lambda juhe.
Viimati muutis Astrona, 19.05.2008 14:04, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET