1. leht 1-st

Mõra malmist kollektoris

Postitatud: 14.04.2008 13:36
Postitas wa666ou
-

Postitatud: 14.04.2008 13:45
Postitas Silwer
Mis see mõra sul seal halba teeb?

Postitatud: 14.04.2008 14:00
Postitas jeff01
Malmi saab keevitada spetsiaalse elktroodiga (ehk ka teisiti aga elektroodiga kindlasti) Se mõra seal vahel ei muuda su autol mitte kui midagi, kui se tükk ka eemaldada ei ilmselt suurt vahet ma arvan :roll: Ise keevitada soovitan malm kollektoreid vaid hädaabinõuna ajutiselt, kuna kuna kipuvad suurte pingete tõttu siiski laiali minema. (korduvalt tõestatud NA autol) Põhiline on see, et se tükk sull turbosse ei lendaks aga ma üsnagi kindel, et ei lenda, kuna kui ta juba ühelt poolt lahti on siis erilised pinged talle enam vist ei mõju ja materjali paksust on sela piisavalt :roll:

Postitatud: 14.04.2008 17:09
Postitas wa666ou
Ma ise mõtlesin, et ehk see mõra hakkab pikemaks venima...

Muidu uurisin, et Tartus tehakse keevitust (u 500eek) küll.
Vasara tn 52B/C mingi tööriistapood :)
Teenuse kvaliteedi kohta pole aimugi.

Aga võib-olla tõesti muretsen liialt.

Postitatud: 14.04.2008 18:49
Postitas jeff01
jäta parem nii, kui valu niiviisi murdus, siis kas keevis või keevise kõrvalt murdub samuti. Kuna tal nüüd 1 külg lahti siis usun et sellist pinget seal enam ei teki mis ta küljest ära murraks. Jäta lihtsalt meelde kui pikk se mõra on ja järgmisel korral kui turbot eemaldad vaata uuesti.

Postitatud: 14.04.2008 18:51
Postitas Miq78
malmi juures olekst tähtis see, et enne aetakse see keevitatav kuumaks ja kui on pikem õmblus hoida nt leegiga ka vahepeal kuuma juures, peale keevitamist tuleb lasta aeglaselt jahtuda samuti nt leegiga tagantjärgi kuumutada ja siis kestab küll. külmalt tõmbaba mikromõrasid keevise kõrvalt täis.