Mõra malmist kollektoris
Mõra malmist kollektoris
-
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 18:39, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Malmi saab keevitada spetsiaalse elktroodiga (ehk ka teisiti aga elektroodiga kindlasti) Se mõra seal vahel ei muuda su autol mitte kui midagi, kui se tükk ka eemaldada ei ilmselt suurt vahet ma arvan
Ise keevitada soovitan malm kollektoreid vaid hädaabinõuna ajutiselt, kuna kuna kipuvad suurte pingete tõttu siiski laiali minema. (korduvalt tõestatud NA autol) Põhiline on see, et se tükk sull turbosse ei lendaks aga ma üsnagi kindel, et ei lenda, kuna kui ta juba ühelt poolt lahti on siis erilised pinged talle enam vist ei mõju ja materjali paksust on sela piisavalt 


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
jäta parem nii, kui valu niiviisi murdus, siis kas keevis või keevise kõrvalt murdub samuti. Kuna tal nüüd 1 külg lahti siis usun et sellist pinget seal enam ei teki mis ta küljest ära murraks. Jäta lihtsalt meelde kui pikk se mõra on ja järgmisel korral kui turbot eemaldad vaata uuesti.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
malmi juures olekst tähtis see, et enne aetakse see keevitatav kuumaks ja kui on pikem õmblus hoida nt leegiga ka vahepeal kuuma juures, peale keevitamist tuleb lasta aeglaselt jahtuda samuti nt leegiga tagantjärgi kuumutada ja siis kestab küll. külmalt tõmbaba mikromõrasid keevise kõrvalt täis.
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l